incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Dum 05-Aug-2012 01:14

AM DESCOPERIT ca circuitul de racire nu face presiune
mie mi s-a parut ca face ca ar fi furtunele taridar nu
am descoperit ca rezervorul de apa este spart
ar putea sa fie asta cauza pentru care se incinge dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa?????????????
stie cineva ???????????

Emil Paunas
pasionat
Mesaje: 173
Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
Localitate: TARGOVISTE, DB

Mesajde Emil Paunas » Dum 05-Aug-2012 12:49

Salut! O intrebare scurta am si eu : cand ai schimbat garnitura de chiulasa ai desfacut cumva si axul cu came? asta ca sa stiu si sa nu vorbesc prostii..............

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Dum 05-Aug-2012 21:14

da , a trebuit ca sa duc chiuloasa la rectificat
trebuia sa dau axa cu came jos ca sa o rectifice

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Dum 05-Aug-2012 23:59

maine ma duc sa caut si sa cumpar pompa
VA TIN IN CURENT GLUMESC SI EU PUTIM VA ANUNT DE ORICE SCHIMBARE
!!!!!!!!!!!!!!!!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Lun 06-Aug-2012 21:46

FRRRRRATILORRRRRRR MASINA MEA [b] TRAIESTE
AM UMBLAT ASTAZI VREO 180 KM CA SA CAUT POMPA DE INJECTIE
PE LA TOATE DEZMEMBRARILE PE CARE LE CUNOSC
IN ACEASTA ZONA,AM GASIT IN SFARSIT
O POMPA DE INJECTIE IDENTICA CU A MEA
DAR CU IMOBILIZATOR SI MI-AU
ZIS DE ACOLO CA SE POATE MONTA
SI DACA VR SA-I DAU JOS IMOBILIZATORUL
SAU NU!! SI CA DACA NU MERGE
SA MA DUC CU EA INAPOI SI MI-O SCHIMBA IN SFARSIT
AM PUS-O PE MASINA DUPA CE AM DAT IMOBILIZATORUL JOS
AM AMORSAT INSTALATIA DE ALIMENTARE SI AM MASINA!!!!!! :D
A PORNIT IMEDIAT AM PLECAT IN PROBE CU EA.
APA DUPA CUM STITI FARA TERMOSTAT STATEA LA 90-100 GRADE c.
ACUMA DEABIA A AJUNS LA 80 GRADE c IN SCHIMB MERGE ROTUND
TRAGE SI FUGE CA SI INAINTE
MAINE MA DUC SA IAU SONDA DE LA VENTILATOR O SCHIMB SI PE AIA
II PUN SI TERMOSTATUL LA LOC
SI DUPAAIA SA VEDEM CUM FUNCTIONEAZA!!!!!!
SA-R PUTEA SA FI FOST DIN CAUZA POMPEI DE INJECTIE
CA I-MI INCALZEA CU TOATE CA SCHIMBASEM GARNITURA DE CHIULOASA
DAR DEOCAMDATA NU SUNT SIGUR PANA MAINE
URATI-MI NOROC :!: :D
SANATATE SI DRUMURI BUNE TUTUROR!!!! :D

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Mar 07-Aug-2012 07:26

Nu incingea din cauza pompei ci din cauza ca nu a fost reglata corect distributia la acest model de pompa este suficient 1-2 mm pusa pompa gresit si masima fumega, se incalzeste si nu are putere si avand debitul mare incep problemele. :shock:

calul
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Joi 23-Dec-2010 23:01
Localitate: Roma, Italia

Mesajde calul » Mar 07-Aug-2012 07:27

Ma bucur ca ai reusit sa o pui pe picioare si o poti folosi din nou. Vezi daca poti repara vechea pompa de injectie asa ca sa ai una de rezerva.

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Mar 07-Aug-2012 07:33

Pompa respectiva se poate repara sa fie in parametri de functionare doar schimband capul hidraulic. :idea:

Emil Paunas
pasionat
Mesaje: 173
Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
Localitate: TARGOVISTE, DB

Mesajde Emil Paunas » Mar 07-Aug-2012 10:14

Sau mai exista posibilitatea ca o supapa sau mai multa sa ramana atacate, din cauza reglajului incorect, nu au verificat sa existe tolerantele de 0,15 si 0,20 parca. La remontare nu au tinut cont si au amestecat pastilele......... si cam asa face. Ar fi bine sa verifici si treaba asta..........

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Mar 07-Aug-2012 11:08

IN PRIMUL RAND TIN SA VA MULTUMESC TUTUROR INCA ODATA PENTRU CA MIA-TI SOST ALATURI
SI MA-TI INDRUMAT SI AJUTAT FIECARE CUM A-TI PUTUT
ACUMA VIN CU NISTE RECTIFICARI
am demontat pompa de pe masina dupa ce nu mai mergea cum trebuia nu ca nu aveam ce face
deci pentru ca masina nu mergea rotund , dadea sa se opreasca , curgea motorina de cam peste tot ,
dar in primul rand pentru ca dadea cu motorina printre corpul de aluminiu al pompei si corpul negru (capul hidraulic )
al acesteia si pentru ca oricum ma gandeam sa-mi cumpar alta
in acest fel m-am gandit ca nu am ce sa stric mai rau la ea (pompa) dechit era deja si da nestind ce am sa gasesc acolo
inauntru nu am tinut cont de distanta aia de care vorbeste EMIL PAUNAS aici
fapt pentru care cand am desfacut-o - eu nestiind ce are inauntru si mai ales cum sa o desfac -
m-am trezit in palma cu rolele si toate celelalte 6 pastile ce intra in componenta capului hidraulic
BINENTELES CA DUPA CE AM MONTAT-O DIN NOU PE MASINA nu a mai functionat nici macar asa rau cum functiona
inainte de a o da jos dar tot raul spre bine.
ACUMA SANT ASA DE BUCUROS CA NICI NU VA INCHIPUITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
REFERITOR la repararea celei care am dat-o jos am intrebat la un atelier ce repara pompe si injectoare
si mi-a spus ca ar costa in jur de 300 de euro - probabil va amintiti ca locuiesc in SPANIA in GRANADA -
iar la dezmembrari am gasit-o cu 60 de euro
in acest fel am zis ca nu dau eu 300 de euro nici sa moara ei
DAR oricum este o idee buna ca nu stii cat te poate tine asta dar deocamdata este bine si asa mai ales ca acuma nu am de munca
poate daca i-mi gasesc ceva de munca am sa o duc la reparat si nu de altceva dechit pentru faptul ca abia am gasit-o dupa multe sapaturi
v-am spus ca am alergat sa o caut vreo 180 de km- prin vreo 33 de dezmembrari -oricum toate bune si frumoase DEOCAMDATA sa ma duc acum sa cumpar si sonda si rezervorul si sa vad daca mai incinge dupa aia .
ACUMA PLEC SA CUMPAR SONDA SI REZERVORUL DE APA
va anunt :!: :!: :!: :!: :!:
multumiri tuturor (desi stiu ca aveti podul casei plin de multumiri) si drumuri bune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Mar 07-Aug-2012 11:18

iar distributia a fost reglata corect pentru ca de fiecare data cand am dat-o jos am blocat roata dintata
a pompei de injectie cu cele doua suruburi care ajuta la punerea ei la punct
deci roata dintata ramanand pe motor cu cureaua de distributie pusa
cu alte cuvinte nu am desfacut cureaua de pe motor a fost o idee :idea: de a mea
nu stiam daca o sa mearga sa dau pompa jos in felul asta!!!!!!!!!!!!
am plecat !!!!!!!!!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Sâm 18-Aug-2012 21:10

am zis ... dar nu
s-a ars iar garnitura de chiuloasa cuuuuuum nici eu nu stiu am mai mers cu ea m-am dus sa fac niste mici la padure
toate bune nu s-a ridicat apa mai mult de 90 de grade dar cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca de loc, am adus-o
acasa pe platforma iar nervos necajit ce am fost si sant inca pentru ca am vrut sa fac cat mai putine celtuieli cu ea
deja bagasem o caruta de bani in ea
Adevarul adevarat este ca nu s-a prajit ci ca s-a rupt garnitura prin spatele motorului in dreptul pistonului numarul unu
poate ca nu-mi dadeam seama dar cand am adus-o acasa mi-a zis soferul ca i-am murdarit platforma de ulei
A doua zi am gasit o mare balta de ulei sub ea ( mare nu chiar doar pete ici si colo majoritatea pe partea stanga cum
te uiti la ea din fata) asa ca am inceput de aici sa privesc pe toate partile pe unde se putea vedea ceva , nu prea mi-
am dat seama ce ar putea sa aiba si de unde sa vina uleiul ala asa ca am zis sa o pornesc sa vad pe unde il dadea .
Binenteles ca nu am reusit sa pornesc am consumat toata bateria si degeaba nimic . In tot timpul asta vezi vine
motorina ,desfa colo desfa dincolo strange pe ici pe colo nimic , zic e clar : E STRICATA !!!!!!!! In acel moment ,
am zis sa incerc sa-i dau la automat direct de la electromotor , iau o cheie fac contact si incepe sa invarta si aud
bolborosind in vasul de expansiune . AM CREZUT CA NU AUD EU BINE dau capacul jos de la rezervorul de apa si
fac din nou contact pe direct la electromotor .
Cat dadeam la automat incepea sa bolboroseasca in vas si chiar sa se ridice apa in sus aproape sa dea apa pe afara
M-am trezit de dimineata fara nici un chef de munca si dupa ce ca nu aveam chef cand am vazut chestia asta m-ia
trecut si cel pe care il aveam .Maine poate iau vreo pastila de chef de munca si poate continui din nou cu desfacutul
chiuloasei de data asta schimb si chiuloasa!
eu sant in spania in granada mai exact daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu o chiuloasa las aici adresa mea
de mail:
truck_mihai@yahoo.com
DRUMURI BUNE TUTUROR SI SANATATE!!!!!!!!!!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Sâm 18-Aug-2012 22:30

POATE AR PUTEA SA-MI RASPUNDA CINEVA PANA SA MA APUC SA DESFAC PE LA EA
MULTUMIRI TUTUROR!!!!!!!!!!!!!!!!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Vin 24-Aug-2012 10:04

o intrebare poate ma ajuta cineva
stie cineva daca pun o chiuloasa din anul 2000 de la un motor fara turbo in loc de una din anul 1997 la un motor turbo de 75 cp
ce se poate intampla si cam cat poate sa dureze
treaba este ca mi s-a rupt garnitura de chiuloasa a doua oara in timp de 2 luni din cauza chiuloasei ca era fisurata
singura diferenta care am remarcat-o la aceasta chiuloasa din 2000 fata de ce am avut eu pe masina (1997) este ca injectoarele
sant cu pasul filetului mai marunt la asta din 2000 si ca preincalzitoarele sant dispuse deasupra injectoarelor si ele
(preincalzitoarele) sant mai subtiri si mai lungi in rest nu sant alte diferente
intrebarea mea este daca se potriveste inseamna ca as putea sa o pun , nu????????????????
si cat ar putea sa dureze in timp sau daca ar fi vreo problema din aceasta cauza (pentru ca nu este chiuloasa de turbo)
iar al meu motor este turbo dar este ala mic de 75 de cai nu este cel de 90 de cai ???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

truck_mihai
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
Localitate: GRANADA SPANIA

Mesajde truck_mihai » Vin 24-Aug-2012 10:06

va rog frumos
chiar nimeni nu stie ceva de acest subiect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????
HHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
PPPPPPPPPPPLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo