furtunase egr xantia turbodiesel
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
furtunase egr xantia turbodiesel
stie cineva cum se pun furtunasele pentru egr
adica de unde si pina unde vine unul, de unde si pana unde vine altul ca am gasit tot pe aici pe forum aceste doua poze:
http://postimage.org/image/1af63pb2c/
http://postimage.org/image/1ae0r9mpw/
si nu stiu cum sa le pun ca la mine la motor nu are nici unul montat
am un motor 1.9 sdtdten si nici una din aceste doua imagini nu seamana cu ce am eu pe motor.
VA MULTUMESC ANTICIPAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adica de unde si pina unde vine unul, de unde si pana unde vine altul ca am gasit tot pe aici pe forum aceste doua poze:
http://postimage.org/image/1af63pb2c/
http://postimage.org/image/1ae0r9mpw/
si nu stiu cum sa le pun ca la mine la motor nu are nici unul montat
am un motor 1.9 sdtdten si nici una din aceste doua imagini nu seamana cu ce am eu pe motor.
VA MULTUMESC ANTICIPAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
problema este ca el are td-ul fara intercooler de 75 cp, si
.SERIE SASIU: VF7X12D00002D6592 . xantia 1.9 sdtdten . TIP x11-dhw . varianta x1-2d . motor D-DHW
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
colegi care au td daca iti pot zice,eu daca vrei iti pot da
I-ti multumesc mult! Dar am si eu un manual dar nu arata nici o schema cu cum se pun aceste furtunase
am avut destule probleme cu ea s-a rupt cutia de viteze am schimbat-o am plecat in probe vreo 40 km a mers a doua zi amplecat din nou si mi s-a oprit in mers
n-a mai vrut sa porneasca deloc . am reusut s-o aduc acasa pe platforma si acolo am constatat ca toata presiunea din cilindri o baga in circuitul de racire . ZIC BUN ; ACUMA ALTI BANI ALTA DISTRACTIE sant cu motorul desfacut ca i-am schimbat garnitura de chiuloasa abia astept sa o pornesc
sa vad maine sau poimaine sper sa reusesc
si din cauza asta caut o schema de asta
ca daca tot amdesfacut de ce sa nu fac si asta
turbo era blocat am reusit sa- l eliberez si acuma sa vad ce omai fi as vrea sa o fac mai bine .
ORICUM VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT!!!!!!!!!!!!!!
am avut destule probleme cu ea s-a rupt cutia de viteze am schimbat-o am plecat in probe vreo 40 km a mers a doua zi amplecat din nou si mi s-a oprit in mers
n-a mai vrut sa porneasca deloc . am reusut s-o aduc acasa pe platforma si acolo am constatat ca toata presiunea din cilindri o baga in circuitul de racire . ZIC BUN ; ACUMA ALTI BANI ALTA DISTRACTIE sant cu motorul desfacut ca i-am schimbat garnitura de chiuloasa abia astept sa o pornesc
sa vad maine sau poimaine sper sa reusesc
si din cauza asta caut o schema de asta
ca daca tot amdesfacut de ce sa nu fac si asta
turbo era blocat am reusit sa- l eliberez si acuma sa vad ce omai fi as vrea sa o fac mai bine .
ORICUM VA MULTUMESC TUTUROR ANTICIPAT!!!!!!!!!!!!!!
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
cauta la tovarasul www.google.ro o pozacu motorul tau poate reusesti sa deslusesti veva.eu unu nu stiam de motorul asta de 1.9 de 75cp.vezi pe ce masini a mai fost pus poate gasesti mai usor(peugeot)
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
Am modificat o imagine adĂŁugatĂŁ de un coleg de al nostru Â
I-ti multumesc mult dar al meu motor nu are pompa de vacuum iar aici in aceasta poza sant doua electrovalve si eu nu am dechit una singura
a trecut azi un prieten pe la mine dar la el la fel cu doua electrovalve si motor 2.1 are altfel de pompa de injectie ma rog
in concluzie este total diferit
DE orice forma va multumesc mult inca o data tuturor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a trecut azi un prieten pe la mine dar la el la fel cu doua electrovalve si motor 2.1 are altfel de pompa de injectie ma rog
in concluzie este total diferit
DE orice forma va multumesc mult inca o data tuturor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
FĂŁ Âşi tu o pozĂŁ la motor. Ar trebui sĂŁ aibĂŁ pompĂŁ de v
revin cu poze cam tarziu ca nu am avut camera acasa:
chestia este ca nu vad nimic ce ar putea sa para ca ar fi o pompa de vacuum:
banuiesc ca aceasta piesa de plastic negru
ar putea fi dar nu are nici o iesire nici o intrare in ea nimic pe unde ar putea fi ceva sa se imbine un furtun pentru vacuum
iar aici este electrovalva dar are doua iesiri sus si una jos sub mufa de conectare a firelor:
tot la asta ma gandesc asta neagra
iar dupa cum se vede in poza nu are intercooler:
iar asta este masina:
iar de la axa cu came pleaca un furtunete de asta pe care eu l-am pus sus in capul electrovalvei:
adica aici:

chestia este ca nu vad nimic ce ar putea sa para ca ar fi o pompa de vacuum:


banuiesc ca aceasta piesa de plastic negru
ar putea fi dar nu are nici o iesire nici o intrare in ea nimic pe unde ar putea fi ceva sa se imbine un furtun pentru vacuum


iar aici este electrovalva dar are doua iesiri sus si una jos sub mufa de conectare a firelor:


tot la asta ma gandesc asta neagra

iar dupa cum se vede in poza nu are intercooler:

iar asta este masina:

iar de la axa cu came pleaca un furtunete de asta pe care eu l-am pus sus in capul electrovalvei:

adica aici:

- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
In capatul axei cu came se afla pompa de vacum. AdicĂŁ acolo de unde spui ca pleaca un furtunas. Din poze se vede ca iti lipseste un electroventil... se fiseaza acolo unde sunt gaurile libere de langa electroventilul existent. La pompa de injecĂžie, sub cablul de acceleraĂžie, mai existĂŁ un cablu... urmĂŁreÂşte-l Âşi la capatul lui ar trebui sĂŁ fie o capsulĂŁ vacumaticĂŁ ĂŽn care se monteazĂŁ un furtunel de la electroventil.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
acuma m-am trezit ma duc jos sa vad!
dar tot nelamurit sant !
pantru ca acest electroventil are o gaura pentru furtunas jos sub el acolo unde vin firele,
si alte doua gauri pentru furtunase in partea de sus a acestui electroventil
deci 3 (trei) gauri .
banuiesc ca una pentru pompa de vacuum, una pentru valva egr si una unde ar mai veni !!!???
bine acuma tre sa mai astept putin ca nu am bani sa cumpar alt electroventil cred ca pe 10 - 11 am sa-l cumpar de la dezmembrari!
de orice forma si in orice fel va multumesc mult !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MULTUMESC FRUMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dar tot nelamurit sant !
pantru ca acest electroventil are o gaura pentru furtunas jos sub el acolo unde vin firele,
si alte doua gauri pentru furtunase in partea de sus a acestui electroventil
deci 3 (trei) gauri .
banuiesc ca una pentru pompa de vacuum, una pentru valva egr si una unde ar mai veni !!!???
bine acuma tre sa mai astept putin ca nu am bani sa cumpar alt electroventil cred ca pe 10 - 11 am sa-l cumpar de la dezmembrari!
de orice forma si in orice fel va multumesc mult !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MULTUMESC FRUMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
P.S.
si alta treaba este ca nu am decat o singura mufa pentru electroventil!
DECI TOT NELAMURIT SANT !!!!!!!!!!!!!!!
iar in poza cu care m-a ajutat MARIAN vad ca fiind doua electroventile banuiesc ca ar trebui sa fie doua mufe pentru acestea.
am sa mai sap sa gasesc un xantia ca a mea, poate poate, cine stie
MULTUMESC INCA O DATA !!!!!!!!!!!!!
si alta treaba este ca nu am decat o singura mufa pentru electroventil!
DECI TOT NELAMURIT SANT !!!!!!!!!!!!!!!
iar in poza cu care m-a ajutat MARIAN vad ca fiind doua electroventile banuiesc ca ar trebui sa fie doua mufe pentru acestea.
am sa mai sap sa gasesc un xantia ca a mea, poate poate, cine stie
MULTUMESC INCA O DATA !!!!!!!!!!!!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Joi 24-Noi-2011 23:02
- Localitate: GRANADA SPANIA
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo