hydroactive 3+
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- floreacioaca
- pasionat
- Mesaje: 287
- Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroen C5 I Exclusive
hydroactive 3+
Puteti sa imi spuneti si mie ce se intampla exact in momentul activarii butonului SPORT la C5?
multumesc anticipat!
multumesc anticipat!
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
Re: hydroactive 3+
floreacioaca scrie:Puteti sa imi spuneti si mie ce se intampla exact in momentul activarii butonului SPORT la C5?
multumesc anticipat!
pai daca esti in viteza a 4/a si apesi pe butonul sport ,imediat sare in viteza a 3/a si motorul merge mai turat ,creste imediat turatia motorului,consumul de benzina si se mareste viteza de deplasare.Intr/un cuvant vitezele se schimba la o turatie superioara.
- floreacioaca
- pasionat
- Mesaje: 287
- Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroen C5 I Exclusive
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Eugen, era vorba totusi de suspensie... ce treaba are ce cutie de viteza are masina? Masina care are hydractive 3+ are buton sport pentru suspensie (cel dintre butoanele de sus si jos ale suspensiei) indiferent de motor si cutie. Modul sport al cutiei de viteze apare pe multe cutii automate / robotizate / cu dublu ambreiaj ale multor producatori.
Ok, acum despre modul suport, in cazul in care explicatia foarte scurta (dar corecta) a lui Citronel nu a fost lamuritoare.
Cand nu ai activat modul sport, cele 4 roti folosesc 6 sfere pentru amortizor / telescop. Fiecare punte are 3 sfere pentru suspensie. In aceasta configuratie, masina este setata pentru confort, adica suspensie moale si foarte placuta in cazul gropilor.
In momentul in care ai activat modul sport, suspensia foloseste doar 4 sfere, cate 2 pe punte, astfel fiind mai rigida. Beneficiile sunt stabilitatea ridicata, dezavantajul ar fi ca pe gropi devine neplacut.
In cazul masinilor care nu au Hydractive 3+, exista in principiu 4 sfere de suspensie, acestea 4 fiind diferite de cele 4 de la Hydractive3+. Cu alte cuvinte masina care nu are acel buton sport este tot timpul in modul confort.
Un pic pe langa subiect: se pot inlocui sferele la o masina fara butonul sport pentru a avea tot timpul o suspensie mai tare, personal cred ca nu este justificat.
PS: nu e hydroactive, ci hydractive. Hydro face referire la apa. Hydra vine de la Hydraulic.
Ok, acum despre modul suport, in cazul in care explicatia foarte scurta (dar corecta) a lui Citronel nu a fost lamuritoare.
Cand nu ai activat modul sport, cele 4 roti folosesc 6 sfere pentru amortizor / telescop. Fiecare punte are 3 sfere pentru suspensie. In aceasta configuratie, masina este setata pentru confort, adica suspensie moale si foarte placuta in cazul gropilor.
In momentul in care ai activat modul sport, suspensia foloseste doar 4 sfere, cate 2 pe punte, astfel fiind mai rigida. Beneficiile sunt stabilitatea ridicata, dezavantajul ar fi ca pe gropi devine neplacut.
In cazul masinilor care nu au Hydractive 3+, exista in principiu 4 sfere de suspensie, acestea 4 fiind diferite de cele 4 de la Hydractive3+. Cu alte cuvinte masina care nu are acel buton sport este tot timpul in modul confort.
Un pic pe langa subiect: se pot inlocui sferele la o masina fara butonul sport pentru a avea tot timpul o suspensie mai tare, personal cred ca nu este justificat.
PS: nu e hydroactive, ci hydractive. Hydro face referire la apa. Hydra vine de la Hydraulic.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
- floreacioaca
- pasionat
- Mesaje: 287
- Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroen C5 I Exclusive
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- floreacioaca
- pasionat
- Mesaje: 287
- Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroen C5 I Exclusive
poti sa imi trimiti pe mail daca nu ii prea mare...... c_nik2001@yahoo.com mersi
- floreacioaca
- pasionat
- Mesaje: 287
- Membru din: Dum 12-Sep-2010 15:22
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroen C5 I Exclusive
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
solutii sunt, trebuie cautata cea optima:
http://www.ehow.com/how_6539344_publish ... nline.html
http://www.ehow.com/how_6539344_publish ... nline.html
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo