Presiune pe retururi !! :((
Moderator: Echipa Tehnica
Presiune pe retururi !! :((
Problema a inceput cand a sarit un furtun de retur de pe puntea de fata, chiar langa planetara lunga. Intra mai multe retururi intr-un teu. Am pierdut tot uleiul pana am ajuns acasa. L-am pus la loc dar dupa cativa km a sarit iata. L-am pus iara, dar din greseala am scos, tot de acolo, alte 2 furtune ce veneau dinspre roata din partea stanga(partea stanga cand stai in masina) unu negru si unu alb, unu cred ca era retur de la roata(negru) si celalalt cred ca de la valva de siguranta(alb).Nu am mai bagat atat ulei ca nu eram sigur ca o sa ma tina. Cand mergeam cu ea la normal imi licareau becurile din cand in cand. Am mers 1 saptamana asa, cand m-am hotarat ca nu mai sare, am completat cu 1 litru de ulei si dupa 4 km a sarit iara.
Sare returul de la roara dreapta fata(dreapta cand stai in masina).
In saptamana care a mers, partea dreapta era rigida, nu mai amortiza nimic.
Am inversat sferele, am crezut ca e goala sfera, tot rigida, tot dreapta.
Am vrut sa verific telescopul daca e ok, am desfacut retururile(furtunele de pe tevi - ce vin de la telescop)
Pe furtune picura foarte rar, dar pe tevi curgea tare.
Am intrebat stanga- dreapta si mi s-a spus ca nu e ok.
Ma poate ajuta cineva? a mai patit cineva asa?
P.S. Scuze pentru "roman".
Multumesc
Sare returul de la roara dreapta fata(dreapta cand stai in masina).
In saptamana care a mers, partea dreapta era rigida, nu mai amortiza nimic.
Am inversat sferele, am crezut ca e goala sfera, tot rigida, tot dreapta.
Am vrut sa verific telescopul daca e ok, am desfacut retururile(furtunele de pe tevi - ce vin de la telescop)
Pe furtune picura foarte rar, dar pe tevi curgea tare.
Am intrebat stanga- dreapta si mi s-a spus ca nu e ok.
Ma poate ajuta cineva? a mai patit cineva asa?
P.S. Scuze pentru "roman".
Multumesc
BX 1.7d 1985-1987
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Rigid=sfere sparte in 90% din cazuri
In rest, problema similara am avut si eu:
-pe retur la telescoape nu picura decat f putin ulei - DELOC chiar, pana cand dintr-o data mi-a aruncat furtunele de retur tot in o veselie si orice i-as fi facut tot le arunca.
-telescoapele mele clar nu erau ok - am pus la un moment dat si poze pe forum despre ce se schimba la un telescop, unde se uzeaza, etc.
-mi le-am reprat singur telecoapele facand doua din vreo 10 bucati. Nu imi da deloc ulei pe retur, dar tot se lasa de fata. Nu ca inainte, dar tot se lasa dupa un timp. Sincer..le las asa cum le-am refacut eu din moment ce nu am mai avut probleme.
-totusi, problema la mine a fost mai degraba de la disjunctor care nu lucra cum trebuie. L-am dat de vreo doua ori jos pana cand l-am nimerit. Si acum sunt convins ca nu telescoapele au facut sa imi sara retururile, desi teroria la carte asa zice sa stii.
Bafta.
Oricum, de la telescoape e bine sa incepi. Eu ti-am zis cazul meu, ca exemplu.
Nu mai incerca sa ii pui ulei si sa infigi retururile ca tot o sa le arunce.
Nu e mare filosofie de dat jos de pe masina telescopul si nici de reconditionat (daca ai piese, preferabil noi)
Orice telescop se repara atata timp cat tijele nu sunt afectate(la mine o tija era chiar ruginita de exemplu)
In rest, problema similara am avut si eu:
-pe retur la telescoape nu picura decat f putin ulei - DELOC chiar, pana cand dintr-o data mi-a aruncat furtunele de retur tot in o veselie si orice i-as fi facut tot le arunca.
-telescoapele mele clar nu erau ok - am pus la un moment dat si poze pe forum despre ce se schimba la un telescop, unde se uzeaza, etc.
-mi le-am reprat singur telecoapele facand doua din vreo 10 bucati. Nu imi da deloc ulei pe retur, dar tot se lasa de fata. Nu ca inainte, dar tot se lasa dupa un timp. Sincer..le las asa cum le-am refacut eu din moment ce nu am mai avut probleme.
-totusi, problema la mine a fost mai degraba de la disjunctor care nu lucra cum trebuie. L-am dat de vreo doua ori jos pana cand l-am nimerit. Si acum sunt convins ca nu telescoapele au facut sa imi sara retururile, desi teroria la carte asa zice sa stii.
Bafta.
Oricum, de la telescoape e bine sa incepi. Eu ti-am zis cazul meu, ca exemplu.
Nu mai incerca sa ii pui ulei si sa infigi retururile ca tot o sa le arunce.
Nu e mare filosofie de dat jos de pe masina telescopul si nici de reconditionat (daca ai piese, preferabil noi)
Orice telescop se repara atata timp cat tijele nu sunt afectate(la mine o tija era chiar ruginita de exemplu)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Iti presiune pt ca pistonul hidraulic e foarte uzat si la gropi debitul pe retur e foarte mare (probabil nici sfera de pe dreapta nu mai ae presiune) si atunci furtunele sar.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Am schimbat scos retururile de la telescop, in timp ce masina mergea si era la pozitia normala (asa am inteles ca se testeaza telescopul) curgea ca la robint. Am scimbat telescopul pe partea dreapta, cu unul de la alta masina, la fel. Cand scot retururile de la el, curge ca la robinet.
Am incercat si in partea stanga, cu masina pornita, pe pozitia normala, am scos un furtun de retur de la telescop si la fel curge ca la ghiuveta.
Sigur asa se testeaza telescopul, nu cu masina oprita????
Si daca asa, ar fi o solutie daca as prelungii furtunele de retur si le-as duce direct in vasul de ulei. Bineinteles sa pun dopuri acolo unde ar intra in mod normal
Ar fi o problema pe termen lung?
Am incercat si in partea stanga, cu masina pornita, pe pozitia normala, am scos un furtun de retur de la telescop si la fel curge ca la ghiuveta.
Sigur asa se testeaza telescopul, nu cu masina oprita????
Si daca asa, ar fi o solutie daca as prelungii furtunele de retur si le-as duce direct in vasul de ulei. Bineinteles sa pun dopuri acolo unde ar intra in mod normal
Ar fi o problema pe termen lung?
BX 1.7d 1985-1987
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai daca curge din telescop ca la robinet nu e bine deloc. chiar daca pui tevi pana la vas, suspensia tot nu va lucra corect. cauta telescoape bune, sau poti sa le repari pe alea ale tale, ca din ce stiu eu se mai gaseste inca kit de reparatie si nu costa mult. macar asa vei scapa de problema. sa nu crezi ca daca iei alt telescop de la alt bx va merge, pt ca si acel bx are ani si kilometrii gramada la bord. ia legatura cu retro, poate te ajuta el cu ceva set de reparatie.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Nu ma deranjeaza ca suspensia nu functioneaza cum ar trebui, sau ca pica fata repede dupa ce opresc masina.
Ma deranjeaza ca imi sar furtunele si pierd ulei. In ultina muna cred ca am bagat vreo 10litri de ulei.
Daca pun tevi direct de la retur la vas, o sa mearga masina? Adica sa nu mai sara furtune. Si sa am suspensie cat de cat cand e pornita masina. Daca se lasa jos repede, cand e oprita, nu ma deranjeaza deloc.
Ma deranjeaza ca imi sar furtunele si pierd ulei. In ultina muna cred ca am bagat vreo 10litri de ulei.
Daca pun tevi direct de la retur la vas, o sa mearga masina? Adica sa nu mai sara furtune. Si sa am suspensie cat de cat cand e pornita masina. Daca se lasa jos repede, cand e oprita, nu ma deranjeaza deloc.
BX 1.7d 1985-1987
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
de ce nu i scoĂži motorul cĂŁ merge Âşi ĂŽmpinsĂŁ ?repari maÂşina ca Âşi tractoristii Âşi ĂŽn final o sĂŁ zici cĂŁ citroen e de cacao.du maÂşina la cineva care se pricepe Âşi repar o ca lumea.cĂŁuta 2 telescoape bune Âşi gata.succes.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cu banii aruncati pe ulei, mai bine dadeai telecoapele jos: le verificai sa vezi daca se mai pot reconditiona si cumparai kit de reparatie. Cred ca tot acolo ajungeai la bani. 10 litri de lhm inseamna ceva..
Ori, daca nu se mai puteau repara, luai altele s-h, preferabil de pe masini aduse de afara. Inainte de a le pune pe masina, le demontezi ..macar sa vezi asa la ochi daca anu sunt si ele faramte.
E o idee "buna": :pune direct furtunele in vas si ai sa vezi ca tot va arunca pe undeva.
Ori, daca nu se mai puteau repara, luai altele s-h, preferabil de pe masini aduse de afara. Inainte de a le pune pe masina, le demontezi ..macar sa vezi asa la ochi daca anu sunt si ele faramte.
E o idee "buna": :pune direct furtunele in vas si ai sa vezi ca tot va arunca pe undeva.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=13456
ai aici tot ce vrei!
ma intereseaza si pe mine 2 kituri de reparatii!poate ma ajuta colegu abarth_mcm
ai aici tot ce vrei!
ma intereseaza si pe mine 2 kituri de reparatii!poate ma ajuta colegu abarth_mcm
Citroen BX 17. TD '89
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
te uiti in poze din topicul meu si vezi cum arata niste telescoape faramate
eu nu am cumparat kit de reparatie ca nu am avut bani la mom respectiv: un telescop l-am luat de la cealalta masina, iar celalalt l-am facut din multe alte telescoape.
nu e f scump un kit de reparatie: parca vreo 180 ron cand am intrebat eu la magazin..poate ma insel, poate s-a schimbat pretul, etc/
dodo- eu zic ca orice magazin de piese auto care se respecta aduce kit de reparatie. Nu e f rar kitul
eu nu am cumparat kit de reparatie ca nu am avut bani la mom respectiv: un telescop l-am luat de la cealalta masina, iar celalalt l-am facut din multe alte telescoape.
nu e f scump un kit de reparatie: parca vreo 180 ron cand am intrebat eu la magazin..poate ma insel, poate s-a schimbat pretul, etc/
dodo- eu zic ca orice magazin de piese auto care se respecta aduce kit de reparatie. Nu e f rar kitul
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Clar iti trebuie o revizie cam la toata hidraulica. Cu inadituri si prelungiri ale furtunelor nu rezolvi nimic.
Exista in interiorul cilindrului un piston, ca o eprubeta mai mare, la care apar uzuri, ciupituri ale cromului. asta nu-l vezi decat daca desfaci cilindrul. Etansarea pistonului se face pe o garnitura de teflon care are codul 95 597 221 (vine impreuna cu o garnitura cu sectiunea patrata cu rol de suport pt. cea de teflon).Sunt si alte componente care poate ca trebuie schimbate; lagarul glisor, setul de limitatoare... Trebuie demontat si vazut.
Acuma referitor la ce observi tu ca retur: pe tevile de pe caroserie in care se baga furtunasele e normal sa curga lhm. Vine prin sifonare din rezeror si de la cilindrii spate. Pe una din cele 3 sectiuni ale caracatitei se imbina retururile de la cilindrii fata si spate. Daca si cei de pe spate sunt uzati (garnituri si/sau piston) vine destul de mul lhm.
Exista in interiorul cilindrului un piston, ca o eprubeta mai mare, la care apar uzuri, ciupituri ale cromului. asta nu-l vezi decat daca desfaci cilindrul. Etansarea pistonului se face pe o garnitura de teflon care are codul 95 597 221 (vine impreuna cu o garnitura cu sectiunea patrata cu rol de suport pt. cea de teflon).Sunt si alte componente care poate ca trebuie schimbate; lagarul glisor, setul de limitatoare... Trebuie demontat si vazut.
Acuma referitor la ce observi tu ca retur: pe tevile de pe caroserie in care se baga furtunasele e normal sa curga lhm. Vine prin sifonare din rezeror si de la cilindrii spate. Pe una din cele 3 sectiuni ale caracatitei se imbina retururile de la cilindrii fata si spate. Daca si cei de pe spate sunt uzati (garnituri si/sau piston) vine destul de mul lhm.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern