Suspensie mai rigida pe fata

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mie 06-Apr-2011 22:28

asteptam vesti bune :wink:

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Joi 07-Apr-2011 16:44

Tocmai m-am intors de la Bacau. Asa cum am promis sa va spun ce reparatii, reglaje sau facut:
Mai intai o constatare generala privind articulatiele, bucsi, pivoti, amortizoare, flanse, cochiliele alea de la sfere( ciuperci sau cum se cheama:D),placute frana(spate dreapta era cam varza in conditiile in care spate stanga discul arata bine si placutele erau la jumatate, pe spate dreapta mi s-au pus niste placute folosite pina pun placute si discuri noi), trebuie sa mai schimb un cablu de la frana de mana, cel de la roata din dreapta ca era varza si cam ramanea blocata roata, apoi sferele: date jos toate si verificate: Fata:* sfera dreapta-7 bari, a fost incarcata dar fara a mi se da garantie cat o sa tina,
*sfera stanga-15 bari, a fost incarcata si am primit si garantie;
*sfera centrala: surpriza- era sparta, a curs ulei din ea, de fapt cand i-a fost desfacut surubul de incarcare a stropit o gramada de ulei, plus ca a curs si ulei din ea, a fost inlocuita cu alta sfera la care am primit garantie;
*conjunctorul pierdea putin ulei pe la un oring, mai exact nu prin partea care vine pe orizontala, pe aceeasi directie cu sfera, ce pe dedesupt, a fost desfacuta acea parte si s-a schimbat un oring. Cam atat in ceea ce priveste fata. In viitorul nu prea indepartat o sa trebuiasca schimbate si bucsele de la brat stanga, dreapta le-am schimbat deja, insa mai merg.
Spate:* sfera dreapta avea 25 de bari( 30 bari are o sfera normal pe spate, deci merge nu s-a umblat la ea);
*Sfera dreapta avea 24 bari si nu s-a umblat nici la aceasta.
*Sfera centrala spate, avea vreo 6-7 bari si a fost incarcata, insa fara sa primesc vreo garantie ca o sa aiba o viata prea lunga;
*mecanismul care actioneaza corectorul era plin de rugina, intepenit chiar, iar "piesa aia alba" umbla foarte tare, mai avea un pic si sarea. Am pus un alt mecanism din ala care functiona perfect si o "piesa alba" noua.
*a fost reglata inaltimea pe spate
A fost descoperit si motivul pt care se auzea un sgomot uneori pe fata dreapta: cand s-au schimbat placutele de frana, probabil, pe partea dreapta nu s-a mai pus acea siguranta, acea sarma practic, inapoi si etrierul joaca hora pe acolo. Am mai primit recomandare sa schimb uleiul hidraulic ca nu mai avea culoarea aia frumoasa verde, era un verde spre maro de acuma, si sa curat corectorul spate in viitor. Cand o sa ma iubeasca Boc mai mult o sa fac si restul operatiunilor.Pentru cei interesati( sper ca am voie sa fac asta) la Bacau am fost la domnul Valentin Sandu pe care il recomand si altor "citronari".
Am postat cu lux de amanunte in speranta ca o sa ajute pe cineva pe viitor, asa cum si eu am fost ajutat de alte topicuri/comentarii. Multumesc tuturor
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 07-Apr-2011 17:38

e bine ca ai rezolvat... banuiesc ca esti super multumit de suspensia pe care o ai acum :lol:

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Joi 07-Apr-2011 20:44

Pai acuma masina da din nou senzatia ca mergi cu barca pe apa, reglandu-se inaltimea corect pe spate(era mai jos spatele in fapt) masina este mai aerodinamica, am bagat-o un pic pe un drum de pietris si mai erau si niste denivelari ( denivelari nu gropi) si la fel mergeam fara sa simt nimic in volan sau sa ma zgataie de sa imi sara rinichii. Acuma sunt pe zi ce trece tot mai fericit ca masina incepe sa mearga din ce in ce mai bn, si nu invers.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

calul
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Joi 23-Dec-2010 23:01
Localitate: Roma, Italia

Mesajde calul » Joi 07-Apr-2011 22:39

*a fost reglata inaltimea pe spate
ne poti spune mai exact cum a reglat inaltimea pe spate? multumim pentru informatii.

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Joi 07-Apr-2011 22:47

@calul: la fel cum a spus si retro ca se regleaza pe fata. Pe spate ai pe bara de torsiune o brida care "dirijeaza" corectorul. Sa iti spun exact cum o rotesti pentru a o ridica, sau pentru a o cobori nu stiu.:D
Pun si o poza noua cu masina ca sa se vada garda la sol
Imagine
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Vin 08-Apr-2011 16:47

Imi pare bine sa aud ca avem printre noi inca un proprietar de suspensie hidraulica multumit :D Mie toti mecanicii ami spuneau odata ca nu sant bune , ca sant complicate...etc...FALS...daca ai un mester priceput si piesa de rigoare nu te doare capul , mai ales acum cand piata de second-hand este asa dezvoltata..pt piesele foarte costisitoare.

prodygal
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Dum 20-Iun-2010 10:21
Localitate: focsani, VN

Mesajde prodygal » Vin 15-Apr-2011 19:04

spune te rog cum ai rezolvat problema pt ca si eu sunt interesat,ca si la mine e un pic mai ridicata de fata (mi se pare mie?) si suspensia fata e cam rigida,adica a inceput sa cam sara la orice denivelare
daca nu vezi...... nu crezi?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 15-Apr-2011 22:42

pai a si spus mai intr-un post anterior ce i-a facut la sandu valentin. cred ca esti aproape de bacau, asa ca poti face si tu o vizita sa rezolvi. asta bineinteles, daca nu gasesti pe cineva prin focsani. in primul rand trebuie reglata inaltimea; daca sta sus detot de fata, probabil a sarit bieleta de plastic de la corector, si ar trebui alta noua; e cam 15 lei la citroen; pe de alta parte, ar trebui facuta o verificare la sfere, daca zici ca a inceput sa sara.

prodygal
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Dum 20-Iun-2010 10:21
Localitate: focsani, VN

Mesajde prodygal » Sâm 16-Apr-2011 08:53

ups nu am vazut ca era si pagina a doua :oops:
da si eu cred ca sferele ar trebui verificate pt ca iarna trecuta facea la fel si le-am inlocuit cu altele second de la o dezmembrare in spania si au mers f b pana acum
oricum, mersi nic, esti pe felie........ 8)
daca nu vezi...... nu crezi?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo