retur conjunctor.

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bx18soso2000
pasionat
Mesaje: 170
Membru din: Sâm 25-Iul-2009 10:09
Localitate: cluj-napoca

retur conjunctor.

Mesajde bx18soso2000 » Mar 25-Ian-2011 15:51

salutare tuturor! am o problema cu returul de la cojunctor ,sare desi n-ar trebui sa fie presiune asa mare incit sa sara din legatura lui, chestia e ca de o vreme se ridica destul de greu, aprox un minut dupa pornirea motorului si becurile se sting dupa ce salta partea dreapta apoi la citeva secunde partea stinga.
daca ma poate indruma cineva cam care ar fi problema si cum s-ar putea rezolva as ramine recunoscator. masina e din semnatura cu servo si AC.
multumesc
CITROEN C5 2.0 HDI 80 KW.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 25-Ian-2011 17:00

cilindrii hidraulici fata uzati

Avatar utilizator
bx18soso2000
pasionat
Mesaje: 170
Membru din: Sâm 25-Iul-2009 10:09
Localitate: cluj-napoca

Mesajde bx18soso2000 » Mie 26-Ian-2011 20:04

ok. cilindrii fata uzati , dar de ce pe returul de la conjunctor?are cumva legatura si cu distribuitorul de servo?? sau poate chiar conjunctorul prezinta oarece uzuri?!?!
multumesc
CITROEN C5 2.0 HDI 80 KW.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 26-Ian-2011 20:44

foarte probabil sa fie o prob si cu conjunctorul. ia scoate sfera si vezi daca nu cumva basesti acolo ceva in neregula, eu am patit sa se desfaca surubul ce tine piesa aia peste pistonasul principal si iesise si biluta de sub aceeasi piesa si dadea grav pe retur din cauza asta dar se ridica inca. verifica asta, daca e totul ok, asigura-te ca e buna sfera
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
bx18soso2000
pasionat
Mesaje: 170
Membru din: Sâm 25-Iul-2009 10:09
Localitate: cluj-napoca

Mesajde bx18soso2000 » Mie 26-Ian-2011 21:25

se ridica , dupa circa 1 min e drept, ideea e ca nu curge mult ulei . si de sarit a sarit (returul) dupa un numar bun de kilometri facuti. nu chiar des( repede). acuma sa se mai lase frigul asta ca nu am garaj. sper sa mai pot merge ceva timp, nu mult , sau exista vrun risc???
multumesc.
CITROEN C5 2.0 HDI 80 KW.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 26-Ian-2011 22:39

Cine stie ce se mai poate intampla..e posibil ca si alte furtune de retur sa sara..cum ar fi cele de la cilindrii fata daca zici ca ii ai uzati...Si daca apuca sa sara retururile nu mai ai ce-i face...

Iti sugerez sa dai conjunctorul jos, sa il desfaci si sa il cureti atunci cand o sa fie mai cald afara Pe timpul asta daca nu ai garaj incalzit, nu prea iti vine sa lucrezi.

Totusi, la ce interval tacane?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
bx18soso2000
pasionat
Mesaje: 170
Membru din: Sâm 25-Iul-2009 10:09
Localitate: cluj-napoca

Mesajde bx18soso2000 » Joi 27-Ian-2011 07:59

cam la 25-30 secunde , alte retururi n-au sarit,de mers merg zilnic cu ea si chiar am nevoie de masina altfel ar fi dificil sa ajung la serviciu.
CITROEN C5 2.0 HDI 80 KW.

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Vin 25-Feb-2011 15:11

salut, schimba sfera centrala pentru ca este golita si o sa vezi ca nu mai arunca returul de la disjunctor.

Avatar utilizator
bx18soso2000
pasionat
Mesaje: 170
Membru din: Sâm 25-Iul-2009 10:09
Localitate: cluj-napoca

Mesajde bx18soso2000 » Vin 25-Feb-2011 18:57

Salutare!! Dupa ce am fixat mai bine returulde la conjunctor( cu un colier mai strins),am mai mers o vreme pina am constatat ca returul de la cilindru dreapta fata are o gaura si pe acolo mai curgea ulei . Am schimbat cilindru si am facut citeva sute de kilometri, deocamdata nimic rau. As avea nevoie de un furtun de retur pentru cilindru fata ca cel care l-am pus e cam batrin.Daca cilindrul e bun nu ar avea motive sa plinga ramine de vazut.de stins martorii din bord( semnul de la uleiul hidraulic si stop ) se sting tot dupa circa un minut iar de ridicat se ridica inainte de ase stinge martorii. Poate sa-mi spuna cineva care ar fi cauza ridicarii tarzii si a stingerii martorilorasa de greu???? Uleiul hidraulic l-am schimbat anul trecut in primavara.

multumesc,
CITROEN C5 2.0 HDI 80 KW.

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Vin 25-Feb-2011 22:28

furtunele alea sunt cam greu de gasit! noi sunt pe undeva in jur de 90 lei.
Citroen BX 17. TD '89


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187723
    Total subiecte 18630
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11748
    Cel mai nou membru Switz