Se aprind becurile la franare brusca.

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 13-Sep-2009 22:11

asa cum banuiam, nivelul de ulei din motor era mic si, cum a spus si colegul dj01fad, asta determina o presiune mica a uleiului in motor, cauzata de faptul ca mai trage si aer si in felul asta, uleiul se transforma intr-un fel de spuma cu f mult aer in ea...
dupa ce mergi cu ulei putin si scoti busonul de la ulei, ai sa fii surprins de faptul ca pelicula ramasa pe el, seamana cu spuma din cada, doar ca bulele de aer sunt mai mici...

eu as lasa pe mai tarziu problema cu garnitura pt ca se pare ca nu pierzi mare lucru pe acolo...si m-as concentra asupra modului in care se pierde uleiul si timpul in care se petrece asta...

ia-le pe rand...
cu motorul lasat o noapte, fa nivelul de ulei la jumatatea semnelor de pe joja, apoi dupa ce faci cateva zei de km, verifica-l din nou, dpa ce motorul sta cel putin 2 ore...
daca ti-a scazut nivelul e grav...
uita-te dupa scurgeri, uita-te in vasul de expansiune sa nu fie ulei pe acolo, uita-te peste tot...

nu mai lasa motorul fara ulei, vei ramane fara vibrochen, cuzineti de palier sau de biela, etc...
asteptam continuarea povestii...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Dum 13-Sep-2009 22:25

Am inteles....mersi mult de tot si voi tine cont de sfat...apropo...unde Doamne iarta-ma e vasul ? Iar in legatura cu spuma aceea, nu am vazut nimic pe capac sau in jurul lui...oricum maine voi verifica din nou uleiul...astazi dupa ce l-am completat am facut 240 km , cred ca e suficient pentru o noua verificare maine , nu ?
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Lun 14-Sep-2009 07:47

THUNDER77 scrie:...unde Doamne iarta-ma e vasul ?


e in spatele farului de pe dreapta (sensul de mers).

Imagine

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 14-Sep-2009 08:13

e mai mult decat suficient...
la km astia ar trebui sa nu fi scazut deloc nivelul de ulei...

mai fa un test...
tureaza brusc si tare motorul si uita-te la fum...si descrie ce vezi...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 14-Sep-2009 09:14

Asa cu mi-am propus , azi am verificat iar uleiul la motor , dimineata , fara pornire.....uleiul este la jumatatea distantei intre minim si maxim....acum nu stiu daca a consumat ulei sau nu , nu pot sa-mi dau seama bine, insa mai tarziu , tot azi , am de facut un drum de vreo 20 de km , si dupa ce las motorul sa se raceasca un pic , am sa-l verific iarasi sa-mi dau seama cu certitudine ce si cum. Am gasit si vasul de expansie :D dar nu am vazut mare lucru , am scos capacul si nu vad nimic in el pentru ca nu e transparent , iar in capat nu se vede mare lucru....tot ce am vazut in el au fost niste picaturi de apa pe interiorul capacului si peretii gatului care nu prezentau urme de ulei.....Tot astazi am observat ca pe rampa de injectoare in capatul furtunelor am urme de benzina , asa ca maine cand ii fac schimbul de ulei o sa schimb furtunele si colierele pentru ca de acolo pare sa fie problema. Am sa pun poze cu pompa hidraulica , sa vedeti indicatorul de LHM ( sa-mi spuneti daca e bine sau nu nivelul sau ozitia lui ), poza cu sfera care imi face probleme , poza cu rampa si zona unde am gasit pete de benzina si poza cu nivelul de ulei gasit azi dimineata pe joja.



Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Lun 14-Sep-2009 10:19

Faci o confuzie: ceea ce numesti tu pompa hidraulica este de fapt rezervorul de LHM. Pompa se vede in penultima poza, cea cu fulie cu caneluri.
Corect, nivelul se masoara astfel: cu masina in pozitia maxim-sus si cu motorul pornit , plutitorul portocaliu trebuie sa se afle intre cele 2 inele rosii. Te asiguri astfel ca becurile "stop" si semnul exclamarii nu se aprind din cauza LHM-ului insuficient. Daca totusi se aprind, informatia vine de la vana de securitate care indica o presiune insuficienta.
Dupa cum arata rezervorul de LHM, se pare ca nu s-a umblat de mult pe acolo. Cam la 10.000 km ar trebui curatate filtrele din interior.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 14-Sep-2009 10:30

Am inteles....mersi mult de atentionare......pozitia maxim sus este cumva cea de-a patra , pozitia de service ?
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Lun 14-Sep-2009 10:55

E pozitia cand masina are cea mai mare garda la sol (cursorul de selectare a inaltimii este spre spate). Nu este folosita numai in service, se poate circula la viteza foarte mica si pe distante foarte scurte pentru a depasi obstacole, etc. In pozitia asta suspensie nu mai este deloc elastica.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 14-Sep-2009 11:08

Am priceput....am sa verific in cursul zilei de azi ;)
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mie 16-Sep-2009 22:30

Salutare ! Imi cer scuze ca nu am mai postat nici un raspuns dar nu ma puteam loga din cauza browser-ului....in fine. Am facut ce am zis si anume am verificat plutitorul de la LHM cu masina pornita si ridicata la maxim si nu am vazut nici o modificare a pozitiei acestuia, deci s-ar pareea ca pe linie de hidraulica nu sunt probleme. Intra timp am mai avut cateva drumuri mai lungi de facut cu masina, si de fiecare data am verificat uleiul de la motor dupa ce acesta s-a racit , inclusiv dimineata si de asemenea nu am mai constatat probleme de nivel ; ) Una peste alta , de problemele de care ma temeam s-ar parea ca am scapat...urmeaza schimbul de ulei zilele astea si filtrele :D Apropo , placutele de frana sunt greu de gasit si scumpe ? :D
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 17-Sep-2009 07:17

pai asta inseamna ca nu mai verificasei nivelul de o vesnicie si printr-o situatie ciudata, ai piedut acel litru jum de ulei...
ciudat...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Joi 17-Sep-2009 13:26

Asta ziceam si eu....ciudat ca s-a pierdut....am sa urmaresc de-aproape speta asta ;) si daca observ ceva dau un tignal :)
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Joi 17-Feb-2011 16:38

Placute fata cam 140lei de calitate , nu lua LPR sau DELPHI ca ai pedala dar nu eficacitate , vred ca se fac sticla ...eu asa am patit, iar pe spate in jur de 80-90lei.Recomand Textar , Lucas ,Ferrodo ambalaj rosu adica nemtesti .

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 17-Feb-2011 20:26

pentru cine e ultimul mesaj?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Joi 17-Feb-2011 22:53

:D Cred ca s-a postat aiurea ...intrebase cineva de pret la placute frana...sorry...oricum informatia e buna dar nu aici :D


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo