Pornire C5-III
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
ai de mine si de mine
v-ati dat seama clar ca am apucat sa vad filmuletul.doamne fereste,am un prieten care are un tractor nemtesc din '54 care inca mai porneste.exact asa porneste.
din fericire sau nu am auzit mai multe citroen-uri pornind asa,insa toate erau JUMPER 3.
si cam la toate le-am schimbat motoarele sau injectoarele si neaparat softul de injectie.
daca nu ma inseala cultura generala si c5 III si jumperul III au sistem de injectie delphi,spre deosebire de acelasi motor de pe c5 II care e cu injectie siemens.
dupa parerea mea daca bujiile si injectoarele sunt ok,ar putea fi o problema de motor dar fiind un motor nou s-ar putea ca,,,cauza distrugerii lui sa fie din soft,sau injectoare,iar cauza distrugerii injectoarelor sa fie combustibilul.
te sfatuiesc sa ai multa rabdare ,sa lasi masina in service la baietiii din reprezentanta.si sa speram ca problema se va rezolva.
bafta.

v-ati dat seama clar ca am apucat sa vad filmuletul.doamne fereste,am un prieten care are un tractor nemtesc din '54 care inca mai porneste.exact asa porneste.
din fericire sau nu am auzit mai multe citroen-uri pornind asa,insa toate erau JUMPER 3.
si cam la toate le-am schimbat motoarele sau injectoarele si neaparat softul de injectie.
daca nu ma inseala cultura generala si c5 III si jumperul III au sistem de injectie delphi,spre deosebire de acelasi motor de pe c5 II care e cu injectie siemens.
dupa parerea mea daca bujiile si injectoarele sunt ok,ar putea fi o problema de motor dar fiind un motor nou s-ar putea ca,,,cauza distrugerii lui sa fie din soft,sau injectoare,iar cauza distrugerii injectoarelor sa fie combustibilul.
te sfatuiesc sa ai multa rabdare ,sa lasi masina in service la baietiii din reprezentanta.si sa speram ca problema se va rezolva.
bafta.
Nu e f. clar scris in topic daca injectoarele au fost schimbate o data cu motorul sau nu...si cum au fost verificate bujiile....
Totusi, fiind vorba de un Diesel cu Common-Rail sant excluse problemele cu conductele metalice care trag aer...etc...
Nu inteleg cum ar putea face probleme in acest caz, un injector, doar la pornirile sub 0 grd...si nu tot timpul...
Cred ca mai curand e o problema, ori pe partea electrica (cablaj sau soft) ori compresia inegala a cilindrilor...Cred ca nu ar strica sa faci un test de compresie....Nu te ghida dupa faptul ca motorul este nou...Nu stii de unde provine acel motor...Poate e un motor recuperat de pe o alta masina...din reteaua Citroen...care a fost reparat/cosmetizat...
Ori este de vina o componenta care a ramas pe masina (nu s-a schimbat) cand s-a schimbat motorul...De aceea m-am gandit la fire...mufe...calculator de injectie...etc.
Ori si motorul acesta are aceeasi problema ca si cel vechi...
................................
Sigur nu este de vina sistemul de pornire, pt. ca se aude in film, ca motorul porneste...continua sa functioneze in 2-3 cilindri...si mai tarziu pleaca cu toti 4 cilindri...Daca nu ar fi ridicat turatia necesara de pornire, calculatorul de injectie nu i-ar fi dat voie sa porneasca...
................................
Trist dar adevarat! Stau si ma intreb...Oare cum este posibil sa-si bata joc in halul asta de numele marcii Citroen ?!?
Totusi, fiind vorba de un Diesel cu Common-Rail sant excluse problemele cu conductele metalice care trag aer...etc...
Nu inteleg cum ar putea face probleme in acest caz, un injector, doar la pornirile sub 0 grd...si nu tot timpul...
Cred ca mai curand e o problema, ori pe partea electrica (cablaj sau soft) ori compresia inegala a cilindrilor...Cred ca nu ar strica sa faci un test de compresie....Nu te ghida dupa faptul ca motorul este nou...Nu stii de unde provine acel motor...Poate e un motor recuperat de pe o alta masina...din reteaua Citroen...care a fost reparat/cosmetizat...
Ori este de vina o componenta care a ramas pe masina (nu s-a schimbat) cand s-a schimbat motorul...De aceea m-am gandit la fire...mufe...calculator de injectie...etc.
Ori si motorul acesta are aceeasi problema ca si cel vechi...
................................
Sigur nu este de vina sistemul de pornire, pt. ca se aude in film, ca motorul porneste...continua sa functioneze in 2-3 cilindri...si mai tarziu pleaca cu toti 4 cilindri...Daca nu ar fi ridicat turatia necesara de pornire, calculatorul de injectie nu i-ar fi dat voie sa porneasca...
................................
Trist dar adevarat! Stau si ma intreb...Oare cum este posibil sa-si bata joc in halul asta de numele marcii Citroen ?!?
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Asa este! Si din cate aud de la cunostinte, nici un service nu mai respecta clientul...Daca se poate sa te arda mai tare...cu atat mai bine!!!
Mai mult...In unele firme treaba asta pleaca de la patroni...Prin politica (regulile interne) impuse de patroni, angajatii sant impinsi sa minta clientii pt. a nu se cheltui bani din firma...Altfel angajatul care nu se conformeaza, risca sa-si piarda locul de munca...Este intre ciocan si nicovala...
Si nu mai conteaza ca-si pierd renumele...ca strica reputatia firmei producatoare...Pt. ca omul nu are ce face in unele cazuri si tot la ei trebuie sa vina...
...........................
Practic cea mai desteapta treaba e sa nu cumperi masina din tara...de noua...Este cunoscut faptul ca la toate masinile exista o perioada in primii 10...30.000 km cand riscul aparitiei defectiunilor e foarte mare....E cunoscut acest lucru si tocmai de aceea se acorda perioada de garantie...
Cel mai bine e sa cumperi o masina care a trecut de acesti Km (chiar daca iti asumi totusi niste riscuri...neavand garantie...necunoscand masina...etc) ...masina la care sa faci toate interventiile tehnice, dupa cum te taie capul si in atelierul in care ai incredere...cu piese cumparate after-market care sant mai ieftine decat cele venite prin reteaua oficiala...
In felul acesta, nici nu mai arunci pe fereastra banii/valoarea pe care o pierde masina in momentul in care a iesit pe poarta reprezentantzei...nici nu te conditioneaza nimeni sa faci intretinerea intr-un anume service unde sa fii jupuit efectiv de bani...si nici nu mai trebuie sa suporti mizeriile facute de service-urile de marca...
Daca toata lumea ar proceda asa, probabil ca s-ar trezi si ei la realitate, si-ar alinia serviciile si preturile la nevoile clientului si nici nu s-ar mai imbogati niste porci...hoti..."smecheri" sau cum vreti sa le spuneti voi patronilor de reprezentantze...
Mai mult...In unele firme treaba asta pleaca de la patroni...Prin politica (regulile interne) impuse de patroni, angajatii sant impinsi sa minta clientii pt. a nu se cheltui bani din firma...Altfel angajatul care nu se conformeaza, risca sa-si piarda locul de munca...Este intre ciocan si nicovala...
Si nu mai conteaza ca-si pierd renumele...ca strica reputatia firmei producatoare...Pt. ca omul nu are ce face in unele cazuri si tot la ei trebuie sa vina...
...........................
Practic cea mai desteapta treaba e sa nu cumperi masina din tara...de noua...Este cunoscut faptul ca la toate masinile exista o perioada in primii 10...30.000 km cand riscul aparitiei defectiunilor e foarte mare....E cunoscut acest lucru si tocmai de aceea se acorda perioada de garantie...
Cel mai bine e sa cumperi o masina care a trecut de acesti Km (chiar daca iti asumi totusi niste riscuri...neavand garantie...necunoscand masina...etc) ...masina la care sa faci toate interventiile tehnice, dupa cum te taie capul si in atelierul in care ai incredere...cu piese cumparate after-market care sant mai ieftine decat cele venite prin reteaua oficiala...
In felul acesta, nici nu mai arunci pe fereastra banii/valoarea pe care o pierde masina in momentul in care a iesit pe poarta reprezentantzei...nici nu te conditioneaza nimeni sa faci intretinerea intr-un anume service unde sa fii jupuit efectiv de bani...si nici nu mai trebuie sa suporti mizeriile facute de service-urile de marca...
Daca toata lumea ar proceda asa, probabil ca s-ar trezi si ei la realitate, si-ar alinia serviciile si preturile la nevoile clientului si nici nu s-ar mai imbogati niste porci...hoti..."smecheri" sau cum vreti sa le spuneti voi patronilor de reprezentantze...
:)
ar fi fost totusi frumos sa se filmeze si masina la pornire,inainte sa sarim sa pulverizam marca citroen.
si daca se poate odata pornit motorul sa filmezi mai mult cand merge ok.
din cate am auzit in filmuletul anterior odata pornit motorul asa ciudat,el merge fin in toate 4 pistoanele.
nu pare a fi motor defect
ar fi interesant de filmat si evacuarea dupa pornire,e important daca avem fum si ce culoare are
asa un filmulet de 3,4 minute.
si daca se poate odata pornit motorul sa filmezi mai mult cand merge ok.
din cate am auzit in filmuletul anterior odata pornit motorul asa ciudat,el merge fin in toate 4 pistoanele.
nu pare a fi motor defect
ar fi interesant de filmat si evacuarea dupa pornire,e important daca avem fum si ce culoare are
asa un filmulet de 3,4 minute.
C5
Va salut din nou!
Cei de la service mi-au spus ca este un motor nou nout (cel putin asa sustin ei)
Arata impecabil in momentul in care l-au schimbat (e greu de spus daca a fost unul cosmetizat,eu cred ca nu)
Injectoarele le-au schimbat inainte de a schimba motorul.
Din pacate aceste zgomote apar la pornire doar la temperaturi scazute (sub -5 grade)
Azi 17.01 cand am pornit-o (-2 grade zgomotul nu s-a auzit decat 1-2 secunde)
La pornire nu scoate fum diferit fata de cel cand functioneaza corect. (cel putin mie asa mi se pare )
Precizez ca are si FAP.
si ca sa se umple paharul...intre timp s-a stricat si geamul stanga fata
Marius
Cei de la service mi-au spus ca este un motor nou nout (cel putin asa sustin ei)
Arata impecabil in momentul in care l-au schimbat (e greu de spus daca a fost unul cosmetizat,eu cred ca nu)
Injectoarele le-au schimbat inainte de a schimba motorul.
Din pacate aceste zgomote apar la pornire doar la temperaturi scazute (sub -5 grade)
Azi 17.01 cand am pornit-o (-2 grade zgomotul nu s-a auzit decat 1-2 secunde)
La pornire nu scoate fum diferit fata de cel cand functioneaza corect. (cel putin mie asa mi se pare )
Precizez ca are si FAP.
si ca sa se umple paharul...intre timp s-a stricat si geamul stanga fata
Marius
Nasol! Si e mai suparator faptul ca inteleg ca masina nu e versiunea cea mai ieftina (1,8 Benzina sau 1,6 HDI)...
Nu sant eu specialist,dar acela e zgomot de injector...de arderi proaste/dezordonate si nu apare decat la pornire...Cred ca motorul acesta nu porneste initial cu toti cilindrii.
Haideti sa ne gandim ce influienteaza in rau pornirea unui Diesel pe timp rece...E clar ca defectiunea asta e in stransa legatura cu temperatura de afara...
- Bujiile incandescente (si alimentarea lor cu curent)
- Motorina de proasta calitate
- Compresia slaba/inegala in cilindri.
Sigur...pot fi multe alte maruntisuri...
Dar daca problema asta apare doar la pornirile sub o anumita temperatura, eu as suspecta:
- Ori un senzor de temperatura defect, care transmite o informatie eronata calculatorului de injectie...
- Ori o legatura electrica intrerupta (responsabila de pornirea motorului la rece...la alimentarea bujiilor incandescente...la unul din senzori...)
- Ori o problema in softul de injectie...
- Ori compresia inegala a cilindrilor
De ce nu-i pui pe cei de la service sa faca un test de compresie, chiar daca motorul e nou...??? E mai simplu decat sa te apuci sa cauti un defect pe instalatia electrica....
S-a facut o diagnoza cu testerul ??? Care este rezultatul???
Oricum...cei de la service ar trebui sa aiba documentatie foarte detaliata, care spune foarte clar cum trebuie verificat fiecare circuit...fiecare senzor...etc.
Dar probabil ca sant superficiali sau slab pregatiti si le scapa ceva...Sau nu vor sa recunoasca o problema scumpa, pt. ca nu le convine sa schimbe iar o componenta scumpa...
E clar ca masina are ceva !!!
Nu-i lasa pt. ca sant banii tai !!!
Nu sant eu specialist,dar acela e zgomot de injector...de arderi proaste/dezordonate si nu apare decat la pornire...Cred ca motorul acesta nu porneste initial cu toti cilindrii.
Haideti sa ne gandim ce influienteaza in rau pornirea unui Diesel pe timp rece...E clar ca defectiunea asta e in stransa legatura cu temperatura de afara...
- Bujiile incandescente (si alimentarea lor cu curent)
- Motorina de proasta calitate
- Compresia slaba/inegala in cilindri.
Sigur...pot fi multe alte maruntisuri...
Dar daca problema asta apare doar la pornirile sub o anumita temperatura, eu as suspecta:
- Ori un senzor de temperatura defect, care transmite o informatie eronata calculatorului de injectie...
- Ori o legatura electrica intrerupta (responsabila de pornirea motorului la rece...la alimentarea bujiilor incandescente...la unul din senzori...)
- Ori o problema in softul de injectie...
- Ori compresia inegala a cilindrilor
De ce nu-i pui pe cei de la service sa faca un test de compresie, chiar daca motorul e nou...??? E mai simplu decat sa te apuci sa cauti un defect pe instalatia electrica....
S-a facut o diagnoza cu testerul ??? Care este rezultatul???
Oricum...cei de la service ar trebui sa aiba documentatie foarte detaliata, care spune foarte clar cum trebuie verificat fiecare circuit...fiecare senzor...etc.
Dar probabil ca sant superficiali sau slab pregatiti si le scapa ceva...Sau nu vor sa recunoasca o problema scumpa, pt. ca nu le convine sa schimbe iar o componenta scumpa...
E clar ca masina are ceva !!!
Nu-i lasa pt. ca sant banii tai !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
nu as mai putea dormi noaptea... as sta in fata sediului. Acuma fara suparare, dar tocmai ai dat 20.000 - 30.000 de euro cat costa un c5 nou. Vezi ca nu e bine sa ii lasi asa.
Ceva mai simplu: daca masina e cumparata pe persoana fizica, du-te la protectia consumatorului. S-ar putea sa ramani uimit.
Ceva mai simplu: daca masina e cumparata pe persoana fizica, du-te la protectia consumatorului. S-ar putea sa ramani uimit.
"If in doubt, flat out!"
-
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Sâm 14-Noi-2009 18:12
- Localitate: Numana(AN) , Italy
Am si eu o mica problema la pornire( e chiar mica in comparatie cu a lui marius).Dimineata, la cateva secunde dupa ce pornesc motorul se aude un carait si nu reusesc sa-mi dau seama de unde provine. De cand a aparut acest sunet motorul a devenit mai zgomotos. Am postat un film http://www.youtube.com/watch?v=lV-3qz9dEIk , poate reusiti sa=mi spuneti cam ce ar pute fii.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
C5
'Neata
am fost din nou la service .Raspunsul pe care mi l-au dat cei de la 'platforma tehnica din Germania' a fost ca pornirea motorului este normala si ca pot apare detonatii timp de cateva secunde.
Oricum eu incerc sa-mi obtin banii inapoi sau alt autoturism.
Am apelat si la OPC dar ei nu se ocupa de persoane juridice.
multumesc din nou pentru idei si suport.
Marius
am fost din nou la service .Raspunsul pe care mi l-au dat cei de la 'platforma tehnica din Germania' a fost ca pornirea motorului este normala si ca pot apare detonatii timp de cateva secunde.
Oricum eu incerc sa-mi obtin banii inapoi sau alt autoturism.
Am apelat si la OPC dar ei nu se ocupa de persoane juridice.
multumesc din nou pentru idei si suport.
Marius
mariusxv - Pai cum au ajuns cei din germania ca acelea sant detonatii...Doar nu ai trimis masina acolo...!!! Diagnoza prin corespondenta nu se prea poate !!! E un mod elegant de a se spala pe maini...
Aici este vorba de pornire greoaie, in 2 cilindri, iar detonatiile sant doar rezultatul unei defectiuni, nu cauza !!!
Nasol daca cei de la OPC nu te pot ajuta !!! Nu-ti ramane decat sa ii dai in judecata. Consulta totusi un expert tehnic inainte de a porni actiunea in instantza...Cere o expertiza tehnica, daca ai posibilitatea...Daca rezultatul este favorabil, asta te va ajuta in instantza.
crisscream - Zgomotul care se aude la masina ta, pare a fi generat de 2 piese din tabla, care se ating ocazional...Daca apare doar la pornire, e posibil sa fie un intinzator de curea cu ceva probleme...
Cum a spus si @ mesersmith, e foarte important sa localizezi zona din care vine zgomotul...Pune pe altcineva sa porneasca motorul si incearca sa asculti zgomotul respectiv si sa-l localizezi cat mai precis. Asta te va ajuta f. mult!
Aici este vorba de pornire greoaie, in 2 cilindri, iar detonatiile sant doar rezultatul unei defectiuni, nu cauza !!!
Nasol daca cei de la OPC nu te pot ajuta !!! Nu-ti ramane decat sa ii dai in judecata. Consulta totusi un expert tehnic inainte de a porni actiunea in instantza...Cere o expertiza tehnica, daca ai posibilitatea...Daca rezultatul este favorabil, asta te va ajuta in instantza.
crisscream - Zgomotul care se aude la masina ta, pare a fi generat de 2 piese din tabla, care se ating ocazional...Daca apare doar la pornire, e posibil sa fie un intinzator de curea cu ceva probleme...
Cum a spus si @ mesersmith, e foarte important sa localizezi zona din care vine zgomotul...Pune pe altcineva sa porneasca motorul si incearca sa asculti zgomotul respectiv si sa-l localizezi cat mai precis. Asta te va ajuta f. mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Re: C5
mariusxv scrie:'Neata
am fost din nou la service .Raspunsul pe care mi l-au dat cei de la 'platforma tehnica din Germania' a fost ca pornirea motorului este normala si ca pot apare detonatii timp de cateva secunde.
Oricum eu incerc sa-mi obtin banii inapoi sau alt autoturism.
Am apelat si la OPC dar ei nu se ocupa de persoane juridice.
multumesc din nou pentru idei si suport.
Marius
Nu te lasa, frate !Pe ei ! In strainatate nici nu auzi de asa ceva; ai garantie, masina nu merge cum trebuie?Luati-o si faceti bors cu ea, ca faceti sigla Citroen de ras cu ea si nu mai cumpara nici dracu' asa ceva daca le faci "reclama" pe net ! Ce sa mai zic eu ca a mea are peste 180.000 in bord, si mi se pare ca troncane mai tare la pornire cand e frig, dar a ta care e noua???Bafta !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo