modificare sistem racire
Moderator: Echipa Tehnica
pai zi asa, ca din textul tau e greu de inteles exact ce se intimpla. reluam: daca problema e la radiator, atunci fa exact ce ti-am zis, pune un radiator care sa aiba volumul celor doo cumulate. cit despre intercooler, e adevarat ca va creste un pic lag-ul turbinei, dar racirea per total a aerului deja comprimat va fi net superioara
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
ok, vedem ce se poate face
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
andrei , prin radiatorul mic vine apa din radiatorul mare , printr`un circuit f mic (posibil si un pic mai lent ) care permite antigelului sa se raceasca mi mult , iar cand ajunge la baza se duce frumusel in intercooler unde raceste aerul din admisie , ar fi interesat de vazut ce temperatura este pe traseul de apa ce duce la intercooler !
Esti sigur ca nu se supraincalzeste de la o problema la chiuloasa ? posibil si de aceea sa plezneasca furtunul cu pricina ?
Ai verificat daca in vasul de expansiune vin gaze ceva ?!?
Eu tind sa cred ca daca vei folosi un intercooler separat , un radiator ok (la cum arata cel de 2.1 eu zic ca ar ajunge) .
Din cate am citit despre acest motor , se pare ca ar fi cel mai bine de tinut in forma stock ... dar se pot face niste chestii la pompa de injectie care sa ajute ... un pic de presiune in turbina etc. insa nu stiu daca este ok la km pe care ii detine !
Esti sigur ca nu se supraincalzeste de la o problema la chiuloasa ? posibil si de aceea sa plezneasca furtunul cu pricina ?
Ai verificat daca in vasul de expansiune vin gaze ceva ?!?
Eu tind sa cred ca daca vei folosi un intercooler separat , un radiator ok (la cum arata cel de 2.1 eu zic ca ar ajunge) .
Din cate am citit despre acest motor , se pare ca ar fi cel mai bine de tinut in forma stock ... dar se pot face niste chestii la pompa de injectie care sa ajute ... un pic de presiune in turbina etc. insa nu stiu daca este ok la km pe care ii detine !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
- Localitate: Călimănești
- Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
- 2: Citroen C6 2.7 HDI
chiulasa pot spune in proportie de 90 % ca nu are nimik, am experienta cu doua duse, posibil sa faca figuri unul din termostate, masina in regim normal urca pana la 110 grade, problema este ca eu nu vreau sa o mai vad asa tocmai sa protejez chiulasa. la pompa de injectie am inteles de asemeni ca si din lexia se poate da un mic avans, am inteles ca la turbina se poate modifica un furtun pt marirea presiunii. daca cedeaza ceva mai am un motor de rezerva si ar fi pacat sa nu incerc cele mentionate mai sus , mai ales ca voi nu m-ati dezaprobat si sunteti dispusi sa ma ajutati. pe aceasta cale tin sa va si multumesc!
citroen my real passion
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Sâm 30-Ian-2010 23:00
- Localitate: Călimănești
- Masina: Citroen Xm 2.5 TD Exclusive
- 2: Citroen C6 2.7 HDI
mihaistan scrie:te pot ajuta cu intercooler original de 2.1 td eu as fi curios daca pot face ceva cu cel de 2.5
cu intercoler te pot ajuta, de fapt putem face schimb, dar turbina din pacate nu mai am decat una care este pe celalt motor al meu care este intact are pana in 200000 km si este rezerva pt al meu
citroen my real passion
turbina am gasit , eram curios daca pot face ceva cu cel de 2.5 , doar pentru curse ... adica sa folosesc antigel de la congelator nici nu stiu daca imi permite locul ... dar merita incercat .
Cand te hotarasti te pot ajuta si cu traseu si etc
Cand te hotarasti te pot ajuta si cu traseu si etc
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib