Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta.
Hidractive 3 Versus Hidractive 3+
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 800
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Hidractive 3 Versus Hidractive 3+
Care este diferenta la confort intre Hidractive 3 si Hidractive 3+, in afara de faptul ca Hidractive 3+ are optiunea "sport". M-ar interesa sa stiu ce determina marirea confortului suspensiei?
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta.
Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Re: Hidractive 3 Versus Hidractive 3+
urzica scrie:Care este diferenta la confort intre Hidractive 3 si Hidractive 3+, in afara de faptul ca Hidractive 3+ are optiunea "sport". M-ar interesa sa stiu ce determina marirea confortului suspensiei?
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta.Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.
am observcat si eu acest fenomen la denivelari care nu vin simultan sub roti... nu stiu sa dau o explicatie exacta aici..
legat de h3+ vine cu tevaraiele mai groase plus inca 2 sfere, cate una pe fiecare punte care se cupleaza in sistem si odata lasate sa lucreze se transforma in Comfort, cand nu sunt cuplate e modul hart(sport)
eu as fi preferat o suspensie de tip double wishbone ca la noul c5
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 800
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Dupa ceva cautari despre hidractive am aflat ca masinile care nu au butonul sport deci doua sfere in plus care sa modifice starea confortului nu sunt cu suspensie hidractive ci numai o combinatie de suspensie hidropneumatica. Mai precis nu au optiunile de corectie in viraje la inclinarea masinii etc. ci numai se ridica coboara in functie de drum, incarcare sau comandat din buton. Este adevarat?
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
urzica scrie:Dupa ceva cautari despre hidractive am aflat ca masinile care nu au butonul sport deci doua sfere in plus care sa modifice starea confortului nu sunt cu suspensie hidractive ci numai o combinatie de suspensie hidropneumatica. Mai precis nu au optiunile de corectie in viraje la inclinarea masinii etc. ci numai se ridica coboara in functie de drum, incarcare sau comandat din buton. Este adevarat?
true:) din pacate pe seria 2 nu este decat pe 2,2 hdi si mai mare iar la benzina pe 3.0v6
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 800
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Un link informativ
http://img844.imageshack.us/content_rou ... tguide.pdf
http://img844.imageshack.us/content_rou ... tguide.pdf
Deci Hydractive 3 fara buton sport nu corecteaza nimic pe viraje?
In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.
In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.
- TLGsoft
- simpatizant
- Mesaje: 74
- Membru din: Sâm 02-Mai-2009 14:54
- Localitate: Ramnicu Valcea
- Contact:
Re: Hidractive 3 Versus Hidractive 3+
urzica scrie:Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta.Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.
Da, se intampla la trecerile de cale ferata. Insa, am descoperit ca daca accelerezi un pic, balansul dispare.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 800
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
SPF scrie:Deci Hydractive 3 fara buton sport nu corecteaza nimic pe viraje?
In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.
Corecteaza asr-ul si abs-ul suspensia nu. Senzorul de la volan care sesizeaza unghiul de virare si viteza cu care invarte de volan este integrat numai pentru corectie viraj in derapare si sau franare. Deasemenea senzorul "giroscopic" care se afla in spatele franei de mana este integrat in sistemul de franare si virare nu si in cel de suspensie.
nu compenseaza ruliul daca nu are hydractive 3+ (adica daca nu are butonul sport intre sageti)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
La a mea ma mai jucam cu pulsantul SPORT la inceput dupa ce am cumparato dar nu mi se parea nici o schimbare , poate si diferenta de la o masina cu suspensia dura ca Ford focus pe care o aveam inainte si C5-ul. In focus ca in caruta si in C5 ca-n limusine . am sa incerc iar , acum cred ca voi observa diferenta .
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mbc scrie:Stie cineva, este modelul c5 facelift cu motorul 2.0hdi 136/138 cai cu hydractive 3+ ?
doar la 2,2hdi si 3.0i am auzit sa fie sport. doar pe faceliftul incepand cu 2008, modelul actual apare numai h3+ pe toate motorizarile si in plus are articulatiile de tip double whisbone
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 
confirm, si a mea face la fel, la hopurile peste autostrada si denivelari; cred ca asa fac toate, suspensia asta n-are nici o legatura cu cx-ul cu care am mers; nu stiu frate cum ai luat tu curbele tare, poate ai alte roti, pe 17, eu am rotile si cauciucurile originale pe 16 si are un comportament subviratoriu extrem, pe serpentine eu luam curba si ea se ducea taras pe cauciucuri drept, are greutate f mare pe bot, la cantar 1 tona are pe bot si 500-600kg pe spate, extrem de nebalansata greutatea; o simti cum se inclina, si dc o fortezi pleaca pe cauciuri si intervine esp, dar cam tarziu si cateodata violent; eu merg tare cu masinile, am 530d, dar cu asta n-ai unde sa mergi nici 3 sferturi din cat merg cu ala, si ala nu e nou! dar merg mai usor, consum mai mic, acum ma gandesc sa schimb scaunul soferului ca am probleme cu spatele si asta e un jeg nenorocit, si ala de la loganul nou e mai bun, mai buna pozitia, asta are sezutul scurt, e inalt, si reglaje..pe inaltime si atat..jeg! vreau sa ppun de vw electrice dc gasesc...
e o masina doar de mers, si atat...
e o masina doar de mers, si atat...
cred ca esti obisnuit cu tractiune spate si la asta ti se pare ca nu poti merge tare pe viraje
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18662
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru Murat




