Buna ziua dragi colegi de forum !
Revin si eu cu o problema enervanta , mai exact aceea ca motorul meu se opreste din functionare la relanti dar si in sarcina.
Toata treaba a inceput cu instabilitatea relantiului , apoi intr-o zi nu a mai pornit ( nu mai ajungea curent la pompa de joasa presiune ) am tras alimentare separata pentru pompa si a pornit imediat . Cu timpul , motorul a inceput sa se si opreasca din functionare , neputand fi pornit decat cu pompa pe direct iar in unele cazuri normal .
Citind unele forumuri de pe afara gasisem ca rezolvarea ar fi stat in schimbarea releului cu dubla comanda pentru pompa si ecu . Zis si facut ,am schimbat acel releu dar problema a ramas asa ca apelez la cunostintele si bunavointa dumneavoastra in speranta ca voi pune capat "cosmarului".
Va multumesc
Alex Ghita .
motorul se opreste la relanti si in mers ( HDI )
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
pai probabil e o problema de cabluri pur si simplu. trage inca unele pe linga cele existente direct din releu pina la pompa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
merci de sfat ! trec si cablurile pe lista verificarii /inlocuirii dar asta la un service ca eu cred ca desfac toata masina si mai pun la loc jumate
daca asta ar fi problema ar trebui cumva sa am si vreo eroare memorata ? La ultimul test ( 2 luni ) nu a dat decat o eroare la debitmetru (temperatura ) si un injector putin mai ciudat pe retur parca .

daca asta ar fi problema ar trebui cumva sa am si vreo eroare memorata ? La ultimul test ( 2 luni ) nu a dat decat o eroare la debitmetru (temperatura ) si un injector putin mai ciudat pe retur parca .
pompa de gavaj nu da erori din pacate
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
s-ar putea sa-ti fi spus deja:daca regulatorul de presiune din pompa de injectie e blocat sau nu functioneaza corect,presiunea in rampa ajunge pina la 1500 bari (am intilnit problema,nu-s povesti) in conditiile in care ea ar trebui sa fie intre 300-500 bari .in aceste conditii,calculatorul decupleaza pompa de gavaj pentru a preintimpina distrugerea injectoarelor sau a altor piese.in momentul in care presiunea scade, motorul porneste iar pentru o vreme.defectul ramine cu siguranta memorat in INJECTIE.
alimentarea pe direct a pompei e o gresala care s-ar putea sa te coste scump.
alimentarea pe direct a pompei e o gresala care s-ar putea sa te coste scump.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
multumesc pentru raspuns ! si lui khan si lui Mihai
sa inteleg ca la un test cu lexia ar tebui sa apara regulatorul defect sau acesta nu se poate verifica , singura optiune fiind verificarea presinii in rampa care sa-l dea de gol ca nu ar functiona corect ?
presiunea din rampa nu ar trebui sa scada dupa cateva ore in care masina a stat , iar pompa de gavaj sa porneasca si sa se opreasca numai in cazul in care aceasta creste alarmant ? La mine nici dupa cateva ore nu a pornit pompa de gavaj !
masina doar o pornesc pe direct , apoi intrerup alimentarea directa si merg pe instalatia masinii (uneori cateva ore alteori saptamani )
sa inteleg ca la un test cu lexia ar tebui sa apara regulatorul defect sau acesta nu se poate verifica , singura optiune fiind verificarea presinii in rampa care sa-l dea de gol ca nu ar functiona corect ?
presiunea din rampa nu ar trebui sa scada dupa cateva ore in care masina a stat , iar pompa de gavaj sa porneasca si sa se opreasca numai in cazul in care aceasta creste alarmant ? La mine nici dupa cateva ore nu a pornit pompa de gavaj !
masina doar o pornesc pe direct , apoi intrerup alimentarea directa si merg pe instalatia masinii (uneori cateva ore alteori saptamani )
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
am avut zilele astea ocazia sa mai fac un test cu lexia si ce am gasit au fost : senzor temperatura debitmetru (36-37 grade ) ; releu bujii ; egr (deschide 80% ) ; injectorul nr 4 are o valoare de la 0,9 pana aproape de 2 in turatie .
sa fie vreun vinovat pe aici care sa opreaca comanda la pompa de gavaj ?
sa fie vreun vinovat pe aici care sa opreaca comanda la pompa de gavaj ?
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
dupa mai bine de o luna de mers fara probleme , a inceput iar sa faca figuri la pornire
din cautare in cautare am gasit inca un posibil vinovat , butonelul acela rosu de sub capota , care in caz de accident am inteles ca opreste alimentarea .
Intrebarea mea este daca acel buton (comutator ...) poate fi defect si cum il pot verifica ?
din cautare in cautare am gasit inca un posibil vinovat , butonelul acela rosu de sub capota , care in caz de accident am inteles ca opreste alimentarea .
Intrebarea mea este daca acel buton (comutator ...) poate fi defect si cum il pot verifica ?
ala e on-off, adica daca ar fi vreo problema cu el s-ar opri si gata. hai sa facem o diagnoza cu Lexia. ma gasesti la 0723592793 sau 0746188910
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
@khan mi-ai mai facut o diagnoza si nu ai gasit decat debitmetrul (temperatura) ,releul de bujii defect si un injector mai ciudat . problea asta o aveam si atunci si nu a aparut nimic
.
intre timp am mai facut un test si pe langa astea a mai aparut defect la circuitul de frana (comutatorul lumini de la pedala ) becurile se aprind dar probabil nu mai ajunge informatia la calculator . sa fie asta un defect atat de mare incat calculatorul sa nu mai dea comanda la pompa ?

intre timp am mai facut un test si pe langa astea a mai aparut defect la circuitul de frana (comutatorul lumini de la pedala ) becurile se aprind dar probabil nu mai ajunge informatia la calculator . sa fie asta un defect atat de mare incat calculatorul sa nu mai dea comanda la pompa ?
a, mi-am adus aminte. pai hai sa facem altceva, ca se poate sa fie si din cauza unui injector (sau mai multe) care pierd presiunea. o sa verificam insa cu paharute returul, m-am convins ca pe Lexia nu e masurat niciodata corect
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Lun 22-Mar-2010 23:20
- Localitate: Bucuresti
Buna dimineata,
Daca nu este prea tarziu,pot veni cu un sfat:
Defectul este pur electric. Pompa de alimentare din rezervor,este actionata de ECU,prin intermediul BSM-ului. Gasesti legatura intre BSM si pompa pe mufa rosie a BSM-ului. Alimentare trece printr-o siguranta de 10A. In general ,in aceasta mufa sau in soclul sigerantei,se afla pana de contact.
Daca vrei mai multe detalii si te intereseaza subiectul,suna-ma .
Marius Molocea
0722 247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti-Strejnic-nr 51
Daca nu este prea tarziu,pot veni cu un sfat:
Defectul este pur electric. Pompa de alimentare din rezervor,este actionata de ECU,prin intermediul BSM-ului. Gasesti legatura intre BSM si pompa pe mufa rosie a BSM-ului. Alimentare trece printr-o siguranta de 10A. In general ,in aceasta mufa sau in soclul sigerantei,se afla pana de contact.
Daca vrei mai multe detalii si te intereseaza subiectul,suna-ma .
Marius Molocea
0722 247463
marius.molocea@gmail.com
Ploiesti-Strejnic-nr 51
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes