problema ciudata c3 1.4hdi 68cp

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Lun 28-Iun-2010 09:58

Nu acuza masina pina nu stii ce are si pina nu gasesti mecanici ca lumea. Ce bucatar ai gasit de iti zice ca nu se indoaie supapele ci se deplaseaza camele. :(

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

bucatari pe supararea

Mesajde rekhinu » Lun 28-Iun-2010 13:06

daca iti zice unu, il crezi prost, dar deja cand iti zic mai multi(din locatii diferite, fara sa se cunoasca intre ei)...incepi sa ii crezi. e la fel si la opel astra 1.7dti. si acuz masina pt ca am de ce...am bagat pana acum in ea cam jumatate din cat am dat pe ea...deci e o masina de toata prastia. si tin sa te anunt ca am facut doar 22000km de cand o am

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 28-Iun-2010 14:22

deci s-au deplasat camele, inteleg... naspa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Lun 28-Iun-2010 15:48

De cind sint nu am auzit asa ceva. La benzinarele cu distributie variabila as mai tinde sa cred ca in caz de ceva se poate deplasa axul cu came de la admisie independent de restul distributiei, dar nu la HDI unde distributia e fixa prin curea si lant daca e cazul. Tie nu cumva ti s-a rotit fulia axului cu came fata de acesta ?!

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Lun 28-Iun-2010 16:16

khan, axul cu came e ok. la fel si supapele...deci nici asta nu e problema. si testerul nu zice nimic. treaba cu apa cade din start ca nu dura 2-3 saptamani pana sa crape, crapa in vreo 2 zile....nush ce sa zic...e tare ciudata masina asta.

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Lun 28-Iun-2010 16:30

Mecanicii aia, sau macar unul din ei, ti-a verificat ca fulia sa fie bine montata pe axul cu came. Nu stiu daca e pe pana (desi asa tind sa cred ca e) sau altfel, dar sa nu se fi rotit fulia pe ax si atunci nu o sa mearga, iar Lexia nu vede nimic.

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Lun 28-Iun-2010 17:40

e, uite asta nu stiu. dar o sa intreb. desi eu cred(dupa logica mea de lacatus) ca mai repede ar ceda cureaua decat fulia...zic si eu...cred ca mai usor cedeaza guma decat fierul.

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Lun 28-Iun-2010 17:46

Pe curea se vedeau urme clare. Daca e intacta si toata distributia la fel eu as verifica fulia. Asta doar manual se verifica, nu pui Lexia si astepti sa vezi ce zice. Cunosc caz (la Renault ce-i drept) ce era numai prin service-uri si nimeni nu ii dadea de cap. Pina la urma unul s-a gindit sa ii verifice fulia si era citeva grade defazata fata de pozitia normala.

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

deci

Mesajde rekhinu » Mie 30-Iun-2010 22:14

fulie ok...toate fuliile ok...ramane tot regulatorul de presiune care abia azi dupa-masa a ajuns si maine va fi testat...sper sa ii dea odata de cap...ca nu mai suport.

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Joi 08-Iul-2010 22:51

regulator ok, pompa de inalta presiune ok....ce gatu ma-si(scuzati expresia, dar chiar nu mai gandesc) are????

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Dum 25-Iul-2010 12:05

deci, revin...am reusit sa o pornesc intr-un final tractata dar....mergea foarte rau, tremura la relanti, murea motorul, etc. am ajuns la tester cu ea, pe testerul"universal" imi dadea erori doar pe unde s-a umblat:regulator de presiune pompa de inalta, debitmetru de aer, senzor arbore cotit. le-a sters si nu au mai aparut. am pus si lexia si...surpriza....2 injectoare nu lucrau in parametri...nr 3 si 4. le-am cumparat, am dus masina la service...idiotul de mecanic mi-a schimbat din gresala 2 si 3, dupa care, cand i-am zis ca 3 si 4 a inlocuit si cel din 4 cu unul dintre injectoarele schimbate...chiar cu cel defect. am mers la un alt service, mi-au descoperit injectorul 4 defect, l-au schimbat, de datat asta cu cel bun. dar....problema cu tremuratul la relanti persista. pe langa asta, se tureaza foarte greu si scoate un fum negru cand o turez de parca ar fi un autobuz de prin anii 70. ce poate sa mai aiba????maine poimaine sunt 2 luni de cand e asa si nimeni nu ii da de cap...deja sunt la al 3-lea service

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 26-Iul-2010 12:17

suna a distributie decalata, orice s-ar spune. de turbina ce stii?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Lun 26-Iul-2010 15:13

distributia e ok, a fost verificata si reverificata de n'spe mii de ori. si mie imi miroase tot a turbina. acum am dus-o inapoi la service sa verifice compresia si supapele(din nou) si eventual si turbina, desi la ultima verificare era ok. sper, totusi sa ii dea cineva de cap

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Sâm 21-Aug-2010 20:25

deci, belea mare de data asta. acum vreo 3 saptamani daca nu mai bine am plecat cu masina(asa cum era...cu fum negru si tragea greu...dar de...eu m-am incapatanat sa merg asa cu ea la vreo 100km). dupa 30 km am vazut un nor de fum alb, iar cand m-am uitat pe bord era pom de craciun...toate becurile aprinse si motorul se oprise deja. am incercat sa pornesc, dar nimic. am verificat uleiul si era ca cu un deget mai mult pe joja decat am pus. nu pare sa fie apa dupa culoare, mai degraba motorina. nu am reusit inca sa ajung la service. daca imi poate da cineva o idee, ce ar putea sa aiba...

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Sâm 21-Aug-2010 20:32

Fumul alb inseamna ulei in evacuare. Daca era motorina in exces era fum negru. Uleiul poate intra in camera de ardere ori pe la turbo ori pe linga segmenti motorul avind o uzura foarte mare ori pe la garnitura de chiuloasa. Astea sint principalele cauze. Pe oriunde ar intra nu prea e de bine. :cry:


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst