problema ciudata c3 1.4hdi 68cp

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

problema ciudata c3 1.4hdi 68cp

Mesajde rekhinu » Vin 18-Iun-2010 18:42

problema foarte ciudata...a inceput brusc sa tremure la relanti. apoi sa moara motorul in mers. apoi nu a mai pornit decat chinuita si mi-a scos un fum alb de sub capota. am dus-o la un service, pe tester a aparut doar o problema la senzorul de punct mort de la arborele cotit. s-a schimbat senzorul dar...nici o reactie, doar ca nu mai apare eroarea pe tester. din cate am inteles de la mecanic are tendinta sa invarta invers....ceva de genul si scoate fum pe la filtrul de aer. s-au gandit ca poate fi sarita distributia de pe punct, au desfacut-o si au constatat ca in momentul in care e "la semn" si faci 10 rotatii in sensul acelor de ceasornic(am inteles ca asa se verifica) nu ajunge din nou la semn ci abia dupa inca 2 rotatii(adica 12). inca nu au reusit nici baietii de la service sa ii dea de cap, sa gaseasca sursa problemei. daca cineva a mai intalnit problema asta(din cate am inteles destul de rara) si ma poate ajuta...dau o bere(chiar si o lada).

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Vin 18-Iun-2010 19:06

Ai schimbat de curand kit-ul de distributie ?

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

nu chiar

Mesajde rekhinu » Vin 18-Iun-2010 19:19

in urma cu mai bine de un an, si am facut 15000km de atunci fara probleme

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Sâm 19-Iun-2010 21:11

In manualul de reparatii spune sa invirti arborele cotit de 6 ori in sensul acelor de ceasornic, deci e normal ca la a 12-a tura sa se alineize semnele si nu la a 10-a.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 23-Iun-2010 20:32

zici ca da fum alb pe la filtrul de aer? nu cumva ai niste supape strimbe? iar aia cu motorul care porneste invers.. e chiar tare, adica electromotorul tau se invirte invers? sau tu pornesti motorul cu puterea gindului cum pornea Yoda racheta, si mai gresesti citeodata si dai invers?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

cine mai stie...

Mesajde rekhinu » Mie 23-Iun-2010 21:46

maine o sa imi verifice axul cu came sa vada daca nu cumva e vreo cama sau mai multe miscata de la loc si sa vada si supapele. oricum...e nasoala rau. n-am inteles nici eu mare lucru din chestia cu invartitul invers. electromotorul oricum nu isi poate schimba sensul brusc:P. sper sa nu ma coste mai mult decat una adusa din germania cu recarosare sau chiar pria inmatriculare

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 24-Iun-2010 11:34

camele nu se pot misca de la locul lor... unde gasiti frate mecanicii astia?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

georgeck
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Dum 15-Noi-2009 08:28
Localitate: brasov

Re: problema ciudata c3 1.4hdi 68cp

Mesajde georgeck » Vin 25-Iun-2010 14:12

rekhinu scrie:problema foarte ciudata...a inceput brusc sa tremure la relanti. apoi sa moara motorul in mers. apoi nu a mai pornit decat chinuita si mi-a scos un fum alb de sub capota. am dus-o la un service, pe tester a aparut doar o problema la senzorul de punct mort de la arborele cotit. s-a schimbat senzorul dar...nici o reactie, doar ca nu mai apare eroarea pe tester. din cate am inteles de la mecanic are tendinta sa invarta invers....ceva de genul si scoate fum pe la filtrul de aer. s-au gandit ca poate fi sarita distributia de pe punct, au desfacut-o si au constatat ca in momentul in care e "la semn" si faci 10 rotatii in sensul acelor de ceasornic(am inteles ca asa se verifica) nu ajunge din nou la semn ci abia dupa inca 2 rotatii(adica 12). inca nu au reusit nici baietii de la service sa ii dea de cap, sa gaseasca sursa problemei. daca cineva a mai intalnit problema asta(din cate am inteles destul de rara) si ma poate ajuta...dau o bere(chiar si o lada).

Verifica supapele sa inchida. Ai trecut cumva prin vreo balta mai mare......?

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

cam da

Mesajde rekhinu » Vin 25-Iun-2010 16:53

am trecut, dar nu chiar atunci...cu ceva timp inainte...cel putin 1 saptamana. o sa fie verificate si supapele...inca nu le-a venit randul.

Avatar utilizator
Keket
pasionat
Mesaje: 202
Membru din: Mie 11-Noi-2009 10:42
Localitate: Galati,Romania
Contact:

Mesajde Keket » Vin 25-Iun-2010 19:12

Ce se poate intampla cand treci prin balti mari? :?: :?: :?: :?: :?:

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

nush

Mesajde rekhinu » Vin 25-Iun-2010 21:16

nush nici io...ca delcou nu are ca dacia...dar daca zice lumea, probabil ca asa o fi

Avatar utilizator
vlad c4
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Lun 20-Apr-2009 12:31
Localitate: Turda

Mesajde vlad c4 » Dum 27-Iun-2010 08:14

Daca balta e prea mare si e aspirata apa in motor se v-a produce acel soc hidraulic indoind bielele. Apa nu e compresibila si atunci cind motorul incearca sa o comprime ceva trebuie sa cedeze (biele, arbore cotit).

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Dum 27-Iun-2010 13:10

dar banuiesc ca trebuia sa se intample imediat ce am trecut prin balta, nu dupa 2 saptamani...sau nu?

edit by khan: apasa pe raspunde, nu pe subiect nou daca vrei sa raspunzi. atentie mai mare

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Dum 27-Iun-2010 19:56

Ai dat chiulasa jos ? Daca da, ce ai gasit pe acolo in neregula ?

rekhinu
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Vin 27-Mar-2009 13:23
Localitate: Arad, Romania

...

Mesajde rekhinu » Dum 27-Iun-2010 22:33

inca nu am ajuns la chiulasa. acum e la faza de verificat axul cu came si supapele. din cate am inteles de la mai multi mecanici la modelul asta nu se indoaie supapele ci se deplaseaza camele...deja incep sa tampesc cu masina asta. da e cineva interesat, o vand pe viteza dupa ce o fac, si sa nu mai aud de masini franceze cat traiesc


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst