Bordul teoretic ar trebui sablat, din lipsa de atelier care sa sableze, va ajunge la peria de sarma pentru il lustrui cat de cat.
Finalul va arata cam asa:
- aerisirea centrala va fi acoperita cu o placa in care va fi pus contactul general pus butonul pentru demaror si intrerupatoarele pentru treapta 2, pompa de benzina (si pompa de apa), etc
- in partea dreapta vor veni montate in bord ceasurile suplimentare (dupa placa de mai sus) (boost, afr, presiune ulei, temperatura ulei, temperatura apa, presiune benzina), si o sa trebuiasca sa vad pe unde mai infig voltmetru.
In final va fi dat cu primer si apoi vopsit negru mat, am renuntat la ideea cu autocolant din cauza multiplelor colturi, coturi, curbe and stuff care sunt pe tot bordul
Cum mai fac niste poze va arat.
p.s. Ce solutie imi recomandati sa curat rugina de pe o bucata de tabla, este doar la suprafata, si as prefera sa nu bag peria de sarma... apoi o sa vina primer si vopsea (este o tabla din spatele bordului...)