Aditiv ? Pai sa pun sau nu?

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

tgyby
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Vin 26-Aug-2005 14:04
Localitate: Bucuresti

Aditiv ? Pai sa pun sau nu?

Mesajde tgyby » Mie 12-Oct-2005 01:01

chiar asa...voi ce aditiv puneti? si unde in motor sau in benzina?? si ce aditivi sunt recomandati pentru BX? Multumesc anticipat! :D

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mie 12-Oct-2005 09:28

Aditivii stiu ca se pun in benzina.
Dar tot asa stiu ca aditivii NU se pun.

P.S. Producatorul interzice sa pui asa ceva in benzina.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 12-Oct-2005 10:33

Aditivii de benzina se pun in benzina fara plumb la masinile vechi care erau facute sa functioneze cu benzina cu plumb.
Exista aditivi si pentru ulei dar un ulei modern si bun are tot ce ii trebuie deci nu este nevoie de aditivi.

tgyby
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Vin 26-Aug-2005 14:04
Localitate: Bucuresti

Aditiv ? Pai sa pun sau nu?

Mesajde tgyby » Joi 13-Oct-2005 21:59

multumesc de raspuns!! :lol:

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Lun 14-Noi-2005 20:11

Nici un "aditiv", pus in ulei ori combustibil, nu ĂŽmbunătăţeşte calitatea metalului pe care-l unge, ĂŽn motoare, cutii de viteze, pompe de injectie. rulmenţi, planetare, etc. Există produse care fac acest lucru, ĂŽnbunătăţesc calitatea metalului. Cine vrea detalii, pot trimite email cu noutăţi.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 14-Noi-2005 21:03

Un ulei bun contine tot ce ii trebuie, deci fara aditivi in ulei.
Singurul aditiv pe car eil pun este cel pentru combustibil iarna, sa nu inghete benzina :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Mar 15-Noi-2005 14:00

De acord ca un ulei bun imbunatateste ungerea, dar nu imbunatateste calitatea metalului pe care-l unge.Exista produse care nu depun ceramica, ori teflon, ci pur si simplu mareste duritatea otelului din care este confectionata pisa respectiva, dublandu-i sau triplandu-i durata de viata. Daca un motor nou ar trebui reparat RK la 100.000 km, produsul prelungeste aceasta reparatie la 300.000 km, in conditii de exploatare normala.Il recomand deoarece nici un alt fabricant de astfel de produse nu garanteaza cu 22.000 Euro produsul lui.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 15-Noi-2005 14:21

Nu am nik cu tine dar cred ca exagerezi...
Spui de produsele acestea ca maresc duritatea metalului cea ce este necredibil deoarece duritatea metalului se modifica in urma unor procede tehnologice complicate.Apoi un motor nu prea are nevoie de metale foarte dure...de ce?Toate componentele in rostogolite sunt asezate pe lagare moi(Al.;bronz) componente care se vor uza sau daca le intarim nu mai fac serviciul pt. care au fost puse acolo.
Chestia cu garantia tine la noi ca nu prea avem bani dar in alte state s-a demonstrat public(s-a luat una bucata motor s-a citit eticheta produsului si s-a asteptat finalul - tragic pt. motoare) ca aceste produse nu fac ceea ce spune fabricantul
Ultima oară modificat Mar 15-Noi-2005 17:34 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Mar 15-Noi-2005 15:21

Dar ce zici daca, ca proba se face cu nisip si apa si nu sunt diferente intre probe? Iti pot trimite un CD (gratis pt. tine) pentru convigerea ca nu este ce s-a dat pe diverse canale TV ori altele.
Repet, produsul lungeste durata de viata a metalului in frecare, chiar daca este sau nu uns cu ulei ori vaselina obisnuita, grafiata, litiu sau mai stiu eu care.
Si pun o intrebare, foarte la obiect: ce se face in cazul in care pe drumul intre Ploiesti si Breaza, motorul se gripeaza? Mai ajungi cu masina la Breza si apoi inapoi la Bucuresti (la service) cu 80-90 km/h?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 15-Noi-2005 15:56

Multumesc pt. CD, dar te cred numai daca vii la urmatoarea intalnire si faci o demonstratie live adika dai uleiul afara si apoi te plimbi putin cu masina.Stiu destul de bine ce se afla intr-un motor asa ca nu ma poti convinge.Daca problema uzurii materialelor se datora rezistentei metalelor acestea se inlocuiau dar...

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Mar 15-Noi-2005 19:12

Pot sa fac si asta, dar sunt aproape sigur ca vor crede, probabil, doar 10% din privitori. Stiu ca increderea romanilor in produsele noi este cam scazuta, daca sunt sustinute de romani. Daca venea un elvetian ori canadian sa le arate, 99% ar credea cu desavarsire, ca deh, sunt straini si spun numai treburi adevarate. Dar am folosit produse promovate de americani (UP METAL) si rezultatele sunt acelea pe care le stii, ţepe.
In ce priveste uzura materialelor, da, este in legatura cu rezistenta materialelor, iar acestea se inlocuiesc daca se uzeaza. Dar daca un produs, imbunatateste rezistenta otelului, piesele se inlocuiesc mult mai tarziu, de aici vin economiile.
Eu nu-l vand, il folosesc si sunt foarte multumit si increzator 100%, pentru ca stiu ce am patit si vreau sa ajut prietenii din acest forum, mai ales pe cei care au "batrane" la casa lor. Cine vrea si crede, bine, cine nu, tot bine, fara nici o suparare!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 15-Noi-2005 20:20

Materialele se schimbau cu timpul la fabricarea motoarelor(folosindu-se unele mai rezistente) dar aceleasi componente sunt folosite de ani de zile
Cine vrea si crede, bine, cine nu, tot bine, fara nici o suparare!

Aici sunt de acord cu tine ,de aceea am incercat sa-ti explic, ca pierzi niste bani care ai putea sa-i folosesti in alta parte.

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Mie 16-Noi-2005 13:53

[u]ca pierzi niste bani care ai putea sa-i folosesti in alta parte.[/u]. Reiau ideea: daca eu mi-am facut RK (~25 mil lei vechi) si in mod normal urmatoarul RK ar trebui, ipotetic vorbind pentru ca nu stiu acum cu exactitate, sa fie la 200.000km, iar prin faptul ca folosesc produsul, ar trebui sa fac RK la 600.000 km "pierderea" se poate ridica la 5o mil. pe care ii pot folosi, intr-adevar, in alte scopuri. Cam despre asta este problema. Ca idee trebuie sa iti spun ca cei de la Ferrari folosesc acest produs.Oare dece!!!!!!!
Detalii la adresa http://www.metabond.com/ pentru cine stie, engleza, germana, franceza, saniola

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 16-Noi-2005 14:02

flipkp scrie:[u]ca pierzi niste bani care ai putea sa-i folosesti in alta parte.[/u]. Reiau ideea: daca eu mi-am facut RK (~25 mil lei vechi) si in mod normal urmatoarul RK ar trebui, ipotetic vorbind pentru ca nu stiu acum cu exactitate, sa fie la 200.000km, iar prin faptul ca folosesc produsul, ar trebui sa fac RK la 600.000 km "pierderea" se poate ridica la 5o mil. pe care ii pot folosi, intr-adevar, in alte scopuri. Cam despre asta este problema. Ca idee trebuie sa iti spun ca cei de la Ferrari folosesc acest produs.Oare dece!!!!!!!
Detalii la adresa http://www.metabond.com/ pentru cine stie, engleza, germana, franceza, saniola


flipkp esti neobosit, esti un fun inraiat al acestor produce dar nu convingi pe nimeni sa le foloseasca. :twisted:

Ai grija la testul cu motorul fara ulei, e posibil sa iti cauti apoi alt motor. :!:
Fun Citroen

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Mie 16-Noi-2005 15:03

Şi dacă trec "testul" vostru, măcar un hmmmmmmmmm, mmmmda, se poate, eu tot nu cred, voi primi? Nu sunt un fan al acestor produse, ci al TCESTUI produs, scuzele de rigoare pentru literele mari. M-am "ars" cu duralube, up metal, slik si altele, până am ajuns la acesta, care m-a scos din "hazna", când ĂŽmi era mai bine. Da, voi veni la ĂŽntalnire şi sper să ĂŽmi gasesc un copilot care să mă duca acasă dupa ce voi bea toata lada de bere pe care o pune-ţi la bătaie. Sau facem un topic cu pariuri şi le câştig pe toate? Mai bine nu, că ar fi prea de tot, deşii.........cred că v-aş lăsa fără bani. :lol: :lol: :lol:


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo