daca nu folosesti taft ...
eu am o baCterie fulmen cumparata acum 2 ani, de 75A cu 800A la pornire, si rezista binemersi, dar am benzen si difera putin situatia; cand aveam cx-ul diesel, nici o baterie nu tinea mai mult de 2-2.5 ani. chiar daca spui ca s-a turtit, incearca totusi o regenerare pe un redresor bun cu curent de incarcare mic si in timp mare (chiar si 2-3 zile), ca poate isi revine.
Acumulator motor diesel
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
"coafura rezista"... tzapa.
Azi dimineata mi-am pus consoarta sa imi porneasca masina - ca deh, eu ma pregateam pentru serviciu, si bineinteles ca nu m-am gandit la ce s-ar fi putut intampla... mi-a descarcat bateria si motorul tot oprit a ramas.
Am plecat la serviciu cu xantia care a pornit destul de greu (-16 grade) dar care a pornit.
Urmeaza sa pun la redresor bateria (cat timp?) si sper sa fie de bine si sa imi porneasca maine.
ps: stie cineva, redresoarele alea comuniste, cat de bune sunt?
Azi dimineata mi-am pus consoarta sa imi porneasca masina - ca deh, eu ma pregateam pentru serviciu, si bineinteles ca nu m-am gandit la ce s-ar fi putut intampla... mi-a descarcat bateria si motorul tot oprit a ramas.
Am plecat la serviciu cu xantia care a pornit destul de greu (-16 grade) dar care a pornit.
Urmeaza sa pun la redresor bateria (cat timp?) si sper sa fie de bine si sa imi porneasca maine.
ps: stie cineva, redresoarele alea comuniste, cat de bune sunt?
sunt bune redresoarele "comuniste" . am si eu unul care de abia se mai tine in fire dar incarca super!
verifica si nivelul de electrolit din baterie si la nevoie mai adauga niste apa distilata!
eu am lasat bateria 12 ore la incarcat si cand am scos-o "fierbea" apa in ea!
bafta!
verifica si nivelul de electrolit din baterie si la nevoie mai adauga niste apa distilata!
eu am lasat bateria 12 ore la incarcat si cand am scos-o "fierbea" apa in ea!
bafta!
Citroen BX 17. TD '89
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca redresorul este rapid sau de curent mare, nu trebuie lasata mult la incarcat, sau... cea mai sigura metoda ca sa ii limitezi curentul de incarcare este sa o inseriezi cu un bec de far h4, pe filamentul de la faza lunga, de 60; in felul asta poti sa o lasi la incarcat si 2 saptamani, si se regenereaza super; vei vedea ca la inceput becul se aprinde puternic, iar pe masura ce se incarca, se va stinge aproape definitiv; daca faci incarcare cu bec, trebuie sa o lasi la incarcat minim o zi (24h).
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
ca la huidraulica, cind ajunge prea sus, taie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Sunt bune redresoarele "comuniste".
Eu am o baterie care are cam 6-7 ani vechime...Rombat Pilot Diesel 100A. (din aceea cu mai multi elementi in genul celor de camioane)
Iarna asta a dat un semn de slabiciune..am mers numai pe baterie vreo 150km si in timpul asta s-a descarcat complet....am reincarcat-o si a fost ok..
Apoi cand a dat gerul zilele astea a inghetat solutia din ea(avea destul de multa apa distilata)(am scos si eu tot acidul/apa distilata vechi care il avea si am pus altul cumparat din magazin).
Vad ca se comporta normal chiar si in asemena conditii..
Insa ma astept sa pice in orice moment pt ca e ff veche si a trecut deja prin multe.
Bine..masina si porneste la primul automat chiar daca e foarte frig afara si astfel nu am cum sa fortez bateria (...mai balbaie si tinde sa se opreasca dimineata la prima pornire..dar nu se opreste pt ca o accelerez...oricum asta e din cauza diuzelor la injectoare si a faptului ca nu mai am soc)
Tot Rombat Diesel de 100Ah o sa imi iau!
Eu am o baterie care are cam 6-7 ani vechime...Rombat Pilot Diesel 100A. (din aceea cu mai multi elementi in genul celor de camioane)
Iarna asta a dat un semn de slabiciune..am mers numai pe baterie vreo 150km si in timpul asta s-a descarcat complet....am reincarcat-o si a fost ok..
Apoi cand a dat gerul zilele astea a inghetat solutia din ea(avea destul de multa apa distilata)(am scos si eu tot acidul/apa distilata vechi care il avea si am pus altul cumparat din magazin).
Vad ca se comporta normal chiar si in asemena conditii..
Insa ma astept sa pice in orice moment pt ca e ff veche si a trecut deja prin multe.
Bine..masina si porneste la primul automat chiar daca e foarte frig afara si astfel nu am cum sa fortez bateria (...mai balbaie si tinde sa se opreasca dimineata la prima pornire..dar nu se opreste pt ca o accelerez...oricum asta e din cauza diuzelor la injectoare si a faptului ca nu mai am soc)
Tot Rombat Diesel de 100Ah o sa imi iau!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
@abarth_mcm: rombat, rombat, dar de care?
Aseara: a venit un om cu masina lui si cu niste cabluri, mi-a dat curent, am pornit-o din a doua (din prima tot nu avea suficient curent) si am lasat-o sa mearga la relanti o ora si ceva cu ventilatorul de habitaclu oprit, faruri oprite, dupa care am facut ceva drumuri (faruri pornite, ventilator doar un pic pornit) si imediat ma duc la munca, sper sa porneasca. Acum e mult mai cald, sunt -6 grade masurat la mine acasa.
Va tin la curent.
Aseara: a venit un om cu masina lui si cu niste cabluri, mi-a dat curent, am pornit-o din a doua (din prima tot nu avea suficient curent) si am lasat-o sa mearga la relanti o ora si ceva cu ventilatorul de habitaclu oprit, faruri oprite, dupa care am facut ceva drumuri (faruri pornite, ventilator doar un pic pornit) si imediat ma duc la munca, sper sa porneasca. Acum e mult mai cald, sunt -6 grade masurat la mine acasa.
Va tin la curent.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern