Antipollution fault

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Dum 08-Noi-2009 20:02

Cati ati incercat metoda empirica de a curata catalizatorul cu viteza constanta mare?merge?
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 08-Noi-2009 20:18

OMEN scrie:Cati ati incercat metoda empirica de a curata catalizatorul cu viteza constanta mare?merge?


la mine merge de fiecare data :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Dum 08-Noi-2009 20:21

ce simptome are inainte si cum se comporta dupa?
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 08-Noi-2009 20:22

OMEN scrie:ce simptome are inainte si cum se comporta dupa?


n-are viata masina, raspunde greu la acceleratie = puturoasa
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Dum 08-Noi-2009 20:25

un schimb de ulei mai devreme cu tot cu filtru si filtru de aer ar ajuta pe langa asta?de cand am schimbat EGR-ul parca e mai puturoasa dar mai silentioasa
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Dum 08-Noi-2009 21:32

E clar ca ,mai ales daca filtrul de aer e cam imbacsit si uleiul cam "uzat", schimbul asta va aduce o "inviorare" in mersul masinii.
Insa catalizatorul va ramane mai departe la fel de imbacsit.Ajuta mersul usor supraturat la curatirea lui.Asta-i limpede.

Bafta!

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Lun 09-Noi-2009 20:53

Imagine
FAP :roll:

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Mie 11-Noi-2009 21:29

Pai n-am FAP sau ce vroiai sa vad eu in poza aia?!?!?
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Mie 11-Noi-2009 21:38

esti sigur ca n-ai fap? :roll:

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Mie 11-Noi-2009 21:40

da.dc?
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

Avatar utilizator
SPF
pasionat
Mesaje: 318
Membru din: Mie 16-Dec-2009 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde SPF » Mar 29-Dec-2009 22:51

Patit si eu asta seara mesajul Depollution System Faulty.


Mentionez ca in ultimii 4000 de kilometri numai autostrazi si drumuri europene a vazut masina si cu mici exceptii oras.

Asta seara in timp ce mergeam eu cu viteza medie peste 80kmh, ma bag intr-o depasire, nu stiu sau nu cred ca am atins 130kmh, cert e ca amturat-o spre 3500-4000. Si dintr-o data ma lasa motorul, vine in nas, si moare. Deci eram in depasire!. A trebuit sa ma repliez si sa trag pe dreapta cu servodirectia tare.

Opresc contactul, pornesc motorul, porneste la sfert, toarce ca o pisicuta. Plec.

Merg iar ce merg, ma bag iar in depasire de data asta sunt absolut sigur ca nu am mai atins 130kmh, depasesc un camion vine iar in nas si imi da mesajul. Noroc ca terminasem depasirea, eram pe repliere. Tot asa am turat-o tare, peste 3000.

Ah, becul check engine a ramas aprins de la primul incident si nu s-a mai stins.

In fine, la al doilea eveniment a dat doar in nas, nu s-a mai oprit motorul. Dar eu c*cat pe mine, nu mai aveam tupeu sa ma bag in depasiri.

A oprit la benzinarie sa beau o cafea, am oprit motorul vreo 10 minute, la pornire iar mi-a dar mesajul. Am plecat, pe drum am facut niste teste, in viteza a 2-a si a 3-a am dus-o in 4000-4500 de ture sa vad cand naiba vine in nas. Nu a mai venit in nas. Pana acasa, vreo 300 de kilometri nu s-a mai intamplat nimic, nu a mai venit in nas, dar nici becul nu s-a stins si imi da periodic mesajul.

Mesajul a venit in urma unui plin de la petrom. Am gasit loc liber la pompa de camioane, dar pe eticheta scria motorina euro 5,4,3,2, cu continut de sulf bla-bla, ce scrie la toate pompele.

Sper maine sa ii dau de cap cu baietii de la Ploiesti.

Masina are 24.000 de kilometri. Suspectez ca proprietarul dinaintea mea, un mos de 80 de ani care si-a pierdut dreptul de a conduce pe motive medicale, a condus mult subturat.

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mie 30-Dec-2009 02:13

Salut,

Sunt "numai ochi (si urechi)".Exact asa a debutat si la mine dar, din fericire, nu in depasire si fara oprirea motorului.
Sunt , mai ales curios, cum va "aborda" Cristi Stan "defectul" si , evident, ce a fost.

Multumesc!

Avatar utilizator
SPF
pasionat
Mesaje: 318
Membru din: Mie 16-Dec-2009 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde SPF » Joi 31-Dec-2009 23:39

Am fost la Pitesti si ghici ce a facut masina la plecarea de la Rucar: a stins becul de check engine si a disparut mesajul din bord ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Ajuns la destinatie am pus computerul pe masina si singura eroare detectata a fost un mesaj de presiune prea mare in rampa de injectie. Au resetat mesajul ala si de atunci am mai facut vreo 500 de kilometri si nu a mai aparut. Speram ca nu mai apare.


Despre baietii de la Ploiesti nota 10. Nu sunt ei dotati ca un service de marca, spatiu putin, dar se compenseaza prin pasiune nene. Mi-au aratat niste masini intretinute si niste motoare reconditionate de la 0 care mi-au placut tare mult. Data viitoare stiu unde ma duc cu masina daca am bube.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Tutorial demontare si curatare FAP

Mesajde urzica » Sâm 16-Ian-2010 18:06

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GfbamLyJhgo&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NtTcCk3gG0U&feature=player_embedded[/youtube]

BEST-PRICE
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 22-Feb-2010 10:16
Localitate: hunedoara

FAP si aditiv

Mesajde BEST-PRICE » Mar 23-Feb-2010 09:33

[b]aditiv pt FAP si FAP-uri noi,la comanda,...tel.0722375253 :roll:


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo