ulei pe la turbo!

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

flavius
pasionat
Mesaje: 385
Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
Localitate: Ploiesti
Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp

ulei pe la turbo!

Mesajde flavius » Mie 25-Noi-2009 11:16

azi un coleg de serviciu, care are un c3 1.4 hdi, 2005, modelul fara facelift, mi-a aratat ca ii da ulei pe la turbina. si pe la furtunul care intra in dreapta turbinei, pe dedesubt, acolo se cunoaste mai rau ca si cum ar fi curs ulei si pe la imbinarea turbinei cu carcasa de plastic a filtrului de aer. plus ca aparatoarea aia de tabla cu pisla deasupra este plina de ulei. si asta in conditiile in care daca curata acolo, in maxim 20 km, traseul ploiesti- baicoi, uleiul este la loc. ce ar putea fi? ce se poate intimpla daca mai merge asa?

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mie 25-Noi-2009 11:32

Bubu(ruza) are buba...

posibilitati daca nu merge la doctor:
- uleiul sa ajunga in admisia de aer, blocheaza clapetele, imbacseste senzorii ( nu stiu daca are si intercooler si nici nu ma uit prin doc sa vad fara serie de masina, dar daca are e naspa de intercooler ) etc.
- risc autoaprindere... face buba mare motor.
- poate in curand pica si turbo-ul...
- daca ajunge ulei si pe evacuare dupa turbo - adio catalizator... sunati la Pompieri daca apare fum de la motor.

=> adio cadouri de Craciun

de verificat:
- capacul motor - separatorul de gaze.
- turbo + lubrication, conductele tur - retur.
...

flavius
pasionat
Mesaje: 385
Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
Localitate: Ploiesti
Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp

Mesajde flavius » Mie 25-Noi-2009 15:21

dar care ar fi cauza?
mentionez ca masina este adusa din franta acum 1 an si jumatate, avea 98.000 km iar acum are 116.000 km.

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mie 25-Noi-2009 16:19

Cauza-Problema exacta ti-o va spune mecanicul care va verifica masina nu cineva de pe internet care nu a deschis capota de la motor.

Ce sunt aproape sigur este ca nu se poate verifica/repara online.

Deci amicul sa faca o vizita cu Bubu(ruza) la un service/mecanic ca se apropie Craciunul.

flavius
pasionat
Mesaje: 385
Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
Localitate: Ploiesti
Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp

Mesajde flavius » Mie 25-Noi-2009 19:37

totusi, o parere?

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 26-Noi-2009 08:33

Axul turbinei este uzat si scapa din uleiul de ungere in corpurile turbinei, pe partea de admisie vaporii de ulei se duc prin intercooler si ajung inapoi in camera de ardere. Daca ami mergi mult asa pana la urma se strica turbina si trebuie inlocuita, daca pleci la un drum lung si nu completezi cu ulei la timp risti sa ramai fara ungere la motor si de aici tot felul de probleme grave.
MESERIAS

flavius
pasionat
Mesaje: 385
Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
Localitate: Ploiesti
Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp

Mesajde flavius » Joi 26-Noi-2009 10:35

PEDROS69 scrie:Axul turbinei este uzat si scapa din uleiul de ungere in corpurile turbinei, pe partea de admisie vaporii de ulei se duc prin intercooler si ajung inapoi in camera de ardere. Daca ami mergi mult asa pana la urma se strica turbina si trebuie inlocuita, daca pleci la un drum lung si nu completezi cu ulei la timp risti sa ramai fara ungere la motor si de aici tot felul de probleme grave.


si care ar fi cauza?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Noi-2009 21:04

hai s-o luam metodic: cit ulei consuma intre schimburi? daca f putin atunci singura problema e lipsa de etanseitate in zona respectiva. daca insa consuma mult, atunci ar putea sa fie vorba de o problema la turbina cu adevarat. din pacate cred ca cea mai buna solutie e inlocuirea, nu am incredere in cei care repara turbine mai ales daca nu au echipamentul cu care se reechilibreaza axul cu cele 2 turbine. si un second e ok, nu trebuie sa fie noua turbina (parca era ceva de vinzare pe forum cu km putini si motor 1,4 hdi)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

flavius
pasionat
Mesaje: 385
Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
Localitate: Ploiesti
Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp

Mesajde flavius » Dum 29-Noi-2009 11:54

consuma foarte putin. colegul a fost la d-nul molocea din ploiesti care i-a spus ca nu este nici o problema. mersi celor care au raspuns


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst