am schimbat pompa de atunci...just in case.(cu asta care am pus-o s-a amorsat imediat fara sa ma chinui cu furtun tinut in sus...etc..)
am schimbat si dozatorul de frana...Era ok dozatorul meu(insa trebuie demontat si curatat pentru ca are mizerie in el si nu imi explic de ce pt ca eu am mers doar cu lhm), dar daca aveam unul mai bun care nu fasaie decat daca franez violent de ce sa nu il pun?asa il si curat pe cel vechi si il am de rezerva..
Sunt nedumerit in legatura cu o treaba:
-initial cand am luat masina am avut dozator tip 1, apoi peste 1 an de zile sau ceva de genu am schimbat dozatorul cu unul tip 2. Nu am facut modificari la conducte si le-am lasat in ordinea in care erau la ip 1. A mers f bine.
-acum am schimbat al doilea dozator tot cu unul tip 2. Bineinteles am lasat conductele cum a avut original masina.
Totusi...daca pui dozator tip 2(dupa 1988 fabricat) si pastrezi ordinea conductelor de la tip 1 apar unele diferente:
-prima conducta era initial pentru frana fata, acum e pentru frana spate.Practic se inverseaza doua conducte si teoretic ar frana spatele primul in loc de fata

...doar teoretic..pt ca in practica tot fata franeaza mai mult..
Eu am mers asa ani de zile fara nicio problema, insa studiind manualul am observat chestia asta..
Totodata, din ce am citit pe forum multi au lasat condcuetele cum le am lasat si eu.
Multumesc la toti pentru sfaturi si astept daca se poate un raspns la intrebarea mea de sus.
Si legat de masina: zic eu ca acum am hidraulica in o stare foarte buna.

dar dupa o munca de multe zile..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.