VTM 2009
Moderator: Echipa Tehnica
De incaput, incape inclusiv motorul de Impreza, cu tot cu turbo - stiu ca pare aberatie, dar stiu din mai multe surse unele chiar demne de incredere. Dar... nu mai e Oltcit. Pare ciudat, dar eu unul sunt adeptul chestiilor 100% originale. Si al provocarilor. Stiu ca maximul de putere din motorul de 1.3 de Oltcit preparat de curse de uzina a fost de 80CP aspirat, cu performante certe si 115 CP pe stand cu performante dezamagitoare in cursa. Despre Oltciturile turbo, no comment, e ceva de vis. Asa ca, deocamdata ne vom lupta cu morile de vant, adica lipsa pieselor, piese de proasta calitate, dar vom pastra Oltcitul 100% Oltcit.
Apoi, daca lucrurile merg bine, AX, Saxo, poate C2R2Max (visez si eu acum, dar cine stie ).
Apoi, daca lucrurile merg bine, AX, Saxo, poate C2R2Max (visez si eu acum, dar cine stie ).
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Ne vedem, ne vedem, ca sigur apar pe acolo. :Astazi am frecat la chiulase. Au iesit bec. Soltia: Triumf de curatat aragaze. Ambalata in sticle de plastic (:P) de culoare galbena cu dop si inscrisuri negre. E foarte caustica, arde pielea de nu te vezi, dar curata incredibil de bine. Dezavantajul, daca poate fi numit asa, e ca aluminiul capata o nuanta cenusiu inchis. Am mai gasit aceeasi solutie, dar in ambalaj din ala cu pulverizator, ca solutiile de curatat geamul, dar nu sunt la fel de concentrate si rezultatul nu e la fel de bun. Urmeaza operatiunea rodat supape si lustruit - eventual marit - galerii. A, si daca se poate, pus supape de evacuare mai mari. Maine vad.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
dj01fad scrie:singurul motor care incape acolo fara modificari majore este cel de alfa 33 cu cutie cu tot, si trebuie doar taiat putin din caroserie si apoi pusa alta tabla pt a face loc cutiei de viteze; motorul nu este extrem de performant, dar este mai bun considerabil fata de cel de oltic; am un amic care are asa ceva facut si de fiecare data cand mergea la curse batea toate olticurile...
pe de alta parte, incap motoare boxer, pt ca cele in linie ar iesi afara prin botul masinii...
Ai putea sa dezvolti ideea, chiar cu ceva poze ? Nu se stie niciodata ce nevoi avem.
Cine vrea sa ne viziteze sa ia legatura cu Iwa, stie exact unde si cum se paote ajunge si de obicei stie si cand lucram:D! In principiu o sa ne adunam miercurea asta pentru montarea geamurilor de policarbonat si pentru "hacuirea" unui motor pentru ceva piese! Va astept!
@jgr- ne vedem si sambata la miting pe Otopeni, apoi fugim spre Paltinu!
Oarecum maniac...
talash scrie:@jgr- ne vedem si sambata la miting pe Otopeni, apoi fugim spre Paltinu!
Nu vin direct de la Otopeni la Paltinu din motivul ca in Pucheni trebuie sa schimb rablele si sa ies cu dricul.
Asta dureaza o juma de ora minim....numai ca de data asta ar trebui sa ii montez si scaunele
On topic - parca as veni miercuri pe la voi sa vad ce si cum.
Multumim jgr pentru ajutorul dat. Cu ajutorul sau, masina are acum geamuri laterale si luneta de policarbonat. Din pacate suntem tot cu motorul "in punga". Dar am gasit supape de evacuare, urmeaza modificarile chiulaselor, ca sa intre. Lucrurile se misca incet, dar asta este, piese noi se gasesc greu. Sper ca saptamana asta sa fie chiulasele gata.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Mda, lucrurile merg incet incet pe calea cea buna. Timp nu prea este. Dar mai bine incet (si relativ prost ) decat repede si prost.
Chiulasele sunt 90% asamblate, am rodat la supape de m-au durut mainile 2 zile, am slefuit galerii de am avut degetele praf, dar a iesit relativ OK, pacat ca piesele romanesti sunt calitativ un dezastru. Urmeaza asamblarea motorului.
Un mic teaser cu niste piese primite:
Speram sa fie gata totul pana weekendul urmator, cand este ultima "dubla" din CNVC. Weekendul asta se anunta de foc, iar ma deplasez spre Buftea. In curand imi scot viza de flotant.
Chiulasele sunt 90% asamblate, am rodat la supape de m-au durut mainile 2 zile, am slefuit galerii de am avut degetele praf, dar a iesit relativ OK, pacat ca piesele romanesti sunt calitativ un dezastru. Urmeaza asamblarea motorului.
Un mic teaser cu niste piese primite:
Speram sa fie gata totul pana weekendul urmator, cand este ultima "dubla" din CNVC. Weekendul asta se anunta de foc, iar ma deplasez spre Buftea. In curand imi scot viza de flotant.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
S-a incheiat campionatul national de viteza in coasta, editia 2009, cu dubla de la Teliu. Pentru prima oara in acest an, am avut un motor 80% nou, astfel incat am putut rasufla oarecum usurati si ne-am orientat pe exploatarea lui cat mai sus. Daca vineri dimineata prima urcare a fost lejera, motorul fiind inca in ordaj, odata cu schimbarea uleiului cu Total Quarz Racing 10W50, surpriza mare si placuta a fost ca, desi a fost "forjat" la maxim de turatii (traseul fiind de viteza), temperatura uleiului nu a sarit de 80°C, lucru simtit si la deschiderea capotei. Din pacate, culbutorii reutilizati au fost de proasta calitate, motorul avand un zgomot enervant de masina de cusut, in ciuda incercarii unor reglaje. De terminat am terminat tot ultimii, dar la o diferenta mult mai mica fata de masinile din fata. Surpriza mare a fost la sfarsit, cand am aflat ca, datorita faptului ca au fost mai mult de 5 masini la grupa H2 (a masinilor cu motoare de pana la 1600cmc inclusiv), aceasta s-a constituit si am luat primele puncte, 3 la numar, terminand pe locul 6 la grupa H2 cu o masina de H1 de 1222cmc.
Sambata am dat o fuga la Carfil, baietii au mestesugit un carburator Weber de GSA, modificari aproape maxime, am mai primit si niste jicloare pentru jonglat. Din cauza ca parcul masinilor a fost in curtea primariei, nu am putut face teste cum ar fi trebuit si ne-am multumit sa speram ca totul va fi bine. Bineinteles, nu a fost, pompa de benzina si-a aratat limitele, carburatorul s-a dovedit a fi foarte "betziv" si a cam ramas fara benzina. De tras a tras masina foarte bine, pana a ramas cu benzina putina in camera de nivel constant (foarte mica, in comparatie cu cele de la Solex). De data asta am terminat pe 7 la H2, tot ultimii la general, dar multumiti ca se poate mai mult.
Ne vedem la anul, speram noi tot mai bine, poate in perioada intercompetitionala schimbarile substantiale vor da roade.
Sambata am dat o fuga la Carfil, baietii au mestesugit un carburator Weber de GSA, modificari aproape maxime, am mai primit si niste jicloare pentru jonglat. Din cauza ca parcul masinilor a fost in curtea primariei, nu am putut face teste cum ar fi trebuit si ne-am multumit sa speram ca totul va fi bine. Bineinteles, nu a fost, pompa de benzina si-a aratat limitele, carburatorul s-a dovedit a fi foarte "betziv" si a cam ramas fara benzina. De tras a tras masina foarte bine, pana a ramas cu benzina putina in camera de nivel constant (foarte mica, in comparatie cu cele de la Solex). De data asta am terminat pe 7 la H2, tot ultimii la general, dar multumiti ca se poate mai mult.
Ne vedem la anul, speram noi tot mai bine, poate in perioada intercompetitionala schimbarile substantiale vor da roade.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
In o zi/doua am sa pun si cateva poze acolo, de data aceasta a fost si Tomita cu Saxo-ul, si a scos un rezultat bunicel. Per total a fost o iesire reusita unde totul a mers mai bine ca pana acum.
p.s. Cele mai tari 2 replici de weekendul asta:
- "Ba ia uite unu cu un dric, sa fiu al dracu cat de mare e masina asta... " Cand tocmai trecea jgr cu CX-ul
- Un coleg tocmai isi monta blow-off-ul la oltcit, si eu eram la coada la magazinul ambulant de sandwitch-uri cand a aparut un tip si a inceput sa vb cu cineva de langa mine. Suna cam asa: "Nu o sa crezi ce am vazut, am trait sa vad si un oltcit turbo si cu gaz pe deasupra". Dupa cateva minute coada de la magazin se mutase sub capota lui Iulica :P
p.s. Cele mai tari 2 replici de weekendul asta:
- "Ba ia uite unu cu un dric, sa fiu al dracu cat de mare e masina asta... " Cand tocmai trecea jgr cu CX-ul
- Un coleg tocmai isi monta blow-off-ul la oltcit, si eu eram la coada la magazinul ambulant de sandwitch-uri cand a aparut un tip si a inceput sa vb cu cineva de langa mine. Suna cam asa: "Nu o sa crezi ce am vazut, am trait sa vad si un oltcit turbo si cu gaz pe deasupra". Dupa cateva minute coada de la magazin se mutase sub capota lui Iulica :P
iwa scrie:"Ba ia uite unu cu un dric, sa fiu al dracu cat de mare e masina asta... " Cand tocmai trecea jgr cu CX-ul
Mi se intampla deseori
Acum aveti timp ceva luni bune sa va mai puneti la punct (poate alt fel de motor )
Oricum ma bucur ca pe masura ca participati invatati mai mult si cu pasi mici dar siguri, o sa urcati in clasament
Ceva filmulete si poze de la Teliu:
http://www.youtube.com/watch?v=vrq4_rudK2I
http://www.youtube.com/watch?v=FVHFIlYuxl0
http://www.youtube.com/watch?v=FVHFIlYuxl0
http://masini.ro/foto/galerie/717/teliu ... i-2009.htm
Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=vrq4_rudK2I
http://www.youtube.com/watch?v=FVHFIlYuxl0
http://www.youtube.com/watch?v=FVHFIlYuxl0
http://masini.ro/foto/galerie/717/teliu ... i-2009.htm
Enjoy!
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Un filmulet cu cele 5 urcari de duminica: http://www.on-board.ro/video/451[on/ Problemutele nu au lipsit, dar de data asta au fost oarecum minore (un geam de policarbonat care s-a desprins nitel, tubulatura de admisie care s-a mai desprins, etc), mai putin partea de lipsa a alimentarii, din cauza pompei de benzina care nu a mai facut fatza.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187723
Total subiecte 18630
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11748
Cel mai nou membru Switz