injectie noua ?
Moderator: Echipa Tehnica
injectie noua ?
are cineva idee cam ce pret are o injectie noua si unde s-ar putea gasii ? sau exista si second foarte bune ? masina da rateuri in mers, se balbaie si nu trage, bujiile sunt ok mai putin una... ceva parei? mersi
pai tu vrei sa mearga ceas cu o bujie dusa? cel mai simplu elimini toate problemele astea marunte si vezi dupa aia daca mai trebe injectie noua sau nu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Bujia am inlocuito si intradevar diferentele au fost mari, de la ITP au zis sa schimb INJECTIA.. si ieri m-a lasat in drum, dadea toata benzina peafara, cica in loc sa pulverizeze in jos carburant dadea in sus. Am schimbat cu un injector de 1.6 sau 1.8 nu stiu sigur de ce motor e deoarece l-am primit cu masina, as vrea sa gasesc un injector sa stiu ca e foarte bun si nu am consum mare cu el. Sa caut nou sau second? Si daca e second potriveste de pe alt tip de motor 1.4 ?
injectorul pe care ti l-am dat de schimb nu prea are importanta daca e de 1.6 sau 1.4 fiindca sunt perfect identice, pe tine te intereseaza ECU sa fie de 1.4 caci el iti controleaza debitul si asta in functie de senzori. Asa ca ia partea de deasupra a injectorului de rezerva, adica cea care contine regulatorul de presiune si pompa care practic pulverizeaza, dar pastreaza partea de dedesubt a injectorului, care pe care se afla si motorasul pas cu pas, caci eu din cate imi aduc aminte este mai bun decat celalalt. Tie probabil ti-a cedat membrana de la regulatorul de presiune si intra benzina in injector cu prea multa presiune, asa cum venea de la pompa de benzina, automat rezultand in dezastru, tipete, bocete.
Nu-i bai mare, succes, tine-o tot asa!
Nu-i bai mare, succes, tine-o tot asa!
sal, am facut exact cum ai spus, am inlocuit partea superioara si a mers prin curte de am parchato, apoi dupa 5 ore am vrut sa o pornesc si ducea foarte bine la automat si nici urma sa o ea.... apoi am bagat 2.5 l benzina si nici asa nu a pornit, am mai bagat 2.5l benzina si a pornit la prima cheie :P nu stiu inca daca e vb de un contact electric s-au ce :P La primul salar schimb planetara ca bate si discul de ambreaj ce patineaza, abia astept vreau sa tin masina
mersii de sfatul cu ambreajul , ai dreptate
revin la topic... deci am schimbat partea superioara a injectorului si acum motorul sta turat tot timpul, si dupa 40km de mers cand il scot din viteza s-au stau la stop el tot turat e ca si cum e tras socul, iar ventilatorul acela de racire sta pornit cam 10 minute dupa oprirea motorului. Care sa fie cauza pentru care ramane motorul turat si dupa incalzire ?
revin la topic... deci am schimbat partea superioara a injectorului si acum motorul sta turat tot timpul, si dupa 40km de mers cand il scot din viteza s-au stau la stop el tot turat e ca si cum e tras socul, iar ventilatorul acela de racire sta pornit cam 10 minute dupa oprirea motorului. Care sa fie cauza pentru care ramane motorul turat si dupa incalzire ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern