Mergand pe drum, dintr-o data s-au aprins becurile STOP+! la bord. Ma dau jos si vad balta de lhm la roata stanga. Iesisera furtunele de la retur de la cilindru. Le pun la loc cu coliere chiar, pun lhm si continui drumul. Nu merg mult(10km) si au iesit furtunele de la roata dreapta acum.




Mai fac o incercare..le pun la loc si pe acestea prinse iar cu coliere(trebuia sa imi continui drumul)..dar observ ca masina salta si se ridica de fata ca nebuna.(lucru care nu il facea inainte) Nu isi pastra garda la sol fata. Bineinteles, au busit din nou retururile.
Am mers cu ea pe burta vreo 100km. Dar ce e mai interesant e ca spatele in tot acestia 100km nu s-a lasat DELOC si spatele avea super lansaj in tot acest timp. Fata era pe burta, spatele sus, fara ulei in vas logic. Nici nu am apasat deloc pe frana, am folosit doar frana de mana...insa totusi, DUBIOS, nu?(faptul ca spatele a ramas sus)
Poate sa fie o coincidenta sau nu, insa cu o zi inainte imi picura pe la retur la un cilindru...franale erau cam incinse pe fata...aerisesc frana si nu a mai picurat DELOC. Coincidenta si asta?
Astept sfaturi ce ar trebui sa schimb la masina

Intr-adevar, inainte fata se lasa repede... insa: NU salta ca nebuna,(uneori se ridica mai mult sau alteori mai putin, insa NU salta in timpul mersului). NU imi dadeau ulei pe retur DELOC(nici macar o picatura) in vas cat timp motorul mergea.
O alta faza: maneta de ridicat masina de pe o pozitie pe alta merge ffff greu desi am uns acele tije si nu freaca sau nu atinge nicaieri.