Service in Suceava
Moderator: Echipa Tehnica
Raspunsuri sau reprosuri...
Stimate - Corleone - se vede de la o poÂştĂŁ faptul cĂŁ eÂşti angajat,prieten,rudĂŁ sau chiar acĂžionar la Fet-Com Suceava. DacĂŁ la ora 16.41 aveai deja un C4 1.4 HDI cu care ai fost la Fet-Com pentru revizie+super mulĂžumit mai ales de preĂžuri,
la ora 16.48 ai dat COMANDĂ pentru un C4 HDI,ai primit sfaturi Âşi deja Âştiai totul despre preĂžuri- moca ĂŽn comparaĂžie cu alĂžii..
Las-o jos cĂŁ mĂŁcĂŁie,stimabile!
Pe parcurs vĂŁ povestesc eu cum e cu acest Fet-Com,profesionalismul angajaĂžilor ,modul ĂŽn care eÂşti tratat dupĂŁ ce ai cumpĂŁrat o maÂşinĂŁ de la ei - C5 2007 -2.0 HDI,138CP,nouĂŁ la 21.700 Euro!!
ÂŞi mai ales,ce am pĂŁĂžit cu maÂşina cumpĂŁratĂŁ de la Fet-Com Suceava!
O zi bunĂŁ celor de la Fet-Com....Âşi prietenilor care le fac reclamĂŁ!
la ora 16.48 ai dat COMANDĂ pentru un C4 HDI,ai primit sfaturi Âşi deja Âştiai totul despre preĂžuri- moca ĂŽn comparaĂžie cu alĂžii..
Las-o jos cĂŁ mĂŁcĂŁie,stimabile!
Pe parcurs vĂŁ povestesc eu cum e cu acest Fet-Com,profesionalismul angajaĂžilor ,modul ĂŽn care eÂşti tratat dupĂŁ ce ai cumpĂŁrat o maÂşinĂŁ de la ei - C5 2007 -2.0 HDI,138CP,nouĂŁ la 21.700 Euro!!
ÂŞi mai ales,ce am pĂŁĂžit cu maÂşina cumpĂŁratĂŁ de la Fet-Com Suceava!
O zi bunĂŁ celor de la Fet-Com....Âşi prietenilor care le fac reclamĂŁ!
Fet-Com Suceava?
Vad ca nu mai spune nimeni nimic de acest dealer-service din Suceava...
Probabil s-au ars si altii asa cum am patit si eu cu meseriasii de acolo...
Oricum,va recomand sa-i ocoliti pe cat posibil pentru ca la vorbit frumos si aburit clientii ne pricepem toti,dar noi,posesorii de masini avem nevoie de meseriasi buni si interventii profesioniste,altfel putem merge la orice `meserias` situat intr-un garaj de langa bloc.
N-am nimic cu acestia,dar o masina in garantie trebuie tratata cu putin respect si atentie deosebita,doar ti-a adus un comision frumos la vanzare si ai interes sa-ti vina clientul mai des la tine.
Dar poate s-au schimbat in ultima vreme si nu stiu eu,deoarece am apelat la service-ul din Iasi ( Peugeot ) pentru a remedia prostiile celor de la Fet-Com Suceava.
O zi buna si atentie pe mana cui dati masinile!!!
Probabil s-au ars si altii asa cum am patit si eu cu meseriasii de acolo...
Oricum,va recomand sa-i ocoliti pe cat posibil pentru ca la vorbit frumos si aburit clientii ne pricepem toti,dar noi,posesorii de masini avem nevoie de meseriasi buni si interventii profesioniste,altfel putem merge la orice `meserias` situat intr-un garaj de langa bloc.
N-am nimic cu acestia,dar o masina in garantie trebuie tratata cu putin respect si atentie deosebita,doar ti-a adus un comision frumos la vanzare si ai interes sa-ti vina clientul mai des la tine.
Dar poate s-au schimbat in ultima vreme si nu stiu eu,deoarece am apelat la service-ul din Iasi ( Peugeot ) pentru a remedia prostiile celor de la Fet-Com Suceava.
O zi buna si atentie pe mana cui dati masinile!!!
Re: Fet-Com Suceava?
Spre deosebire de tine, eu sunt chiar multumit de cei de la Fetcom si service si tot. ....si nu numai eu. Am un amic din Iasi care si-a luat si el un C4 dupa cateva luni dupa ce mi-am luat eu ,dar in 4 usi a avut o mica problema de garantie si iti pot spune ca a preferat sa vina la Suceava sa faca service-ul. Nu stiu ce probleme ai avut tu ....nu ai fost foarte clar, de cand nu ai mai venit in service la Suceava?
Eu nu pot decat sa-i recomand, se misca repede si costurile sunt ok, tocmai am facut revizia la 20.000 km si m-a costat 450 lei cu toate filtrele, ulei si manopera. Super bun fata de alte marci.....
Eu nu pot decat sa-i recomand, se misca repede si costurile sunt ok, tocmai am facut revizia la 20.000 km si m-a costat 450 lei cu toate filtrele, ulei si manopera. Super bun fata de alte marci.....
Spre deosebire de tine, eu sunt chiar multumit de cei de la
Sa speram ca nu vei avea niciodata problemele mele cu C5-ul,cumparat chiar de la ei,si care a ramas fara frane chiar in ziua in care am adus-o acasa( dupa 100Km.).
Ar dura mult sa-ti fac o insiruire a necazurilor cu cei de la Fet-Com Suceava,dar am sa incerc pe scurt.
Episodul 1
27.11.2007 -dupa 3 saptamani de asteptare( desi au promis livrarea in 2 zile),iau masina acasa. Ajung la domiciliu(dupa 100Km.),iar dupa o ora,vreau sa plec dar constat ca nu mai am frane...telefoane la service-asa ceva nu se poate,n-am mai intalnit- sa merg eu la SV sa duc masina,pe barba mea.Pana la urma ,au venit dar au dus-o pe rotile ei(daca se intampla ceva?)
Episodul 2
Martie 2008-revizia optica gratuita de 2500Km.,a mea avea cam 1750Km.
La revizii de acest fel,se verifica ,printre altele si nivelul lichidelor-si se completeaza de ei in garantie.Eu am cumparat 1 litru ulei si am dat spaga 200.000 sa-mi completeze lichidul spalare parbriz
Episodul 3
O intamplare nefericita - accident ...duc masina la SV fiind in garantie...
3 luni am asteptat sa o faca,au profitat ca nu puteam sa merz zilnic sa vorbesc cu ei,sau poate altceva...
Merg sa o iau...o gasesc in curte,udata cu apa-nu spalata-
Ajung acasa,s-a uscat masina si vad partea dreapta stropita cu lac in vreo 10 locuri,farul dreapta(care a fost inlocuit) nu era asezat la dunga,grila fata nu era prinsa in toate clemele,ornamentul de la prag dreapta nefixat. La drum masina nu mai tragea ca inainte,nu mergea cu mai mult de 100Km/h,iar demaraj pauza. Am sunat de pe drum,iar d-nul Nicu-mare sef la atelier - imi spune ca ma poate programa peste 3-4 zile la verificare...OARE NU TREBUIA FACUTA O PROBA INAINTE DE A DA MASINA DIN SERVICE?
Noaptea vad ca nici farul din dreapta nu bate cum trebuie,nefiind asezat la locul lui. Ba mai mult,vreau sa spal parbrizul in trafic,dar m-am trezit ca nu am lichid in vas,cu toate ca vasul a fost schimbat de ei...
Cat a fost in service,probabil au facut ceva probe cu masina si le-a dat niste erori la tester,ceva de genul `-clapeta turbo defecta,presiune freon slaba si inca doua nu le mai tin minte.
Dumnealor nu le-au dat de capat( ca sa nu spun ca au vrut sa-si bata joc de client sau ca sunt incompetenti) si au sters erorile de 4 ori.
A mai fost schimbat un cauciuc dreapta fata ,care-din spusele lor- avea boalfa si s-a schimbat cu unul nou...SURPRIZA!!! dupa cena timp,fac pana pe fata stanga si caut rezerva( care trebuia sa fie noua), si gasesc cauciucul cu boalfa.... TEAPA de 520 lei pe factura!
Tot pe asigurare CASCO mi-a fost schimbat si compresorul de A/C,care,din spusele lor,avea un mic zgomot la rulment si daca tot este masina acolo si e in garantie,de ce sa mai fac un drum alta data/
OK,nici o problema,dar cand am luat masina am cerut compresorul,sa-l am amintire...si stiti ce mi-au raspuns?
L-a luat d-nul inspector de la asigurari Omniasig Suceava,d-nul Viorel,sa-l vanda si sa recupereze ceva din cheltuieli????
Ati mai auzit asa ceva?
Cand am trimis masina la ei pentru reparatie,am insistat sa-mi treca pe deviz si cotiera de la sofer,afectata la accident.Nici o problema-se rezolva-a spus de mai multe ori d-na Gabi(alta sefa de service) si d-nul Nicu...
Cand am luat masina,evident cotiera era tot defecta-replica lui d-nu Nicu?
nu au acceptat-o cei de la asigurari pe deviz...
Deci cotiera costa mai mult decat compresorul de A/C...CURIOS,NU?
REZOLVARE
Ar dura mult sa-ti fac o insiruire a necazurilor cu cei de la Fet-Com Suceava,dar am sa incerc pe scurt.
Episodul 1
27.11.2007 -dupa 3 saptamani de asteptare( desi au promis livrarea in 2 zile),iau masina acasa. Ajung la domiciliu(dupa 100Km.),iar dupa o ora,vreau sa plec dar constat ca nu mai am frane...telefoane la service-asa ceva nu se poate,n-am mai intalnit- sa merg eu la SV sa duc masina,pe barba mea.Pana la urma ,au venit dar au dus-o pe rotile ei(daca se intampla ceva?)
Episodul 2
Martie 2008-revizia optica gratuita de 2500Km.,a mea avea cam 1750Km.
La revizii de acest fel,se verifica ,printre altele si nivelul lichidelor-si se completeaza de ei in garantie.Eu am cumparat 1 litru ulei si am dat spaga 200.000 sa-mi completeze lichidul spalare parbriz
Episodul 3
O intamplare nefericita - accident ...duc masina la SV fiind in garantie...
3 luni am asteptat sa o faca,au profitat ca nu puteam sa merz zilnic sa vorbesc cu ei,sau poate altceva...
Merg sa o iau...o gasesc in curte,udata cu apa-nu spalata-
Ajung acasa,s-a uscat masina si vad partea dreapta stropita cu lac in vreo 10 locuri,farul dreapta(care a fost inlocuit) nu era asezat la dunga,grila fata nu era prinsa in toate clemele,ornamentul de la prag dreapta nefixat. La drum masina nu mai tragea ca inainte,nu mergea cu mai mult de 100Km/h,iar demaraj pauza. Am sunat de pe drum,iar d-nul Nicu-mare sef la atelier - imi spune ca ma poate programa peste 3-4 zile la verificare...OARE NU TREBUIA FACUTA O PROBA INAINTE DE A DA MASINA DIN SERVICE?
Noaptea vad ca nici farul din dreapta nu bate cum trebuie,nefiind asezat la locul lui. Ba mai mult,vreau sa spal parbrizul in trafic,dar m-am trezit ca nu am lichid in vas,cu toate ca vasul a fost schimbat de ei...
Cat a fost in service,probabil au facut ceva probe cu masina si le-a dat niste erori la tester,ceva de genul `-clapeta turbo defecta,presiune freon slaba si inca doua nu le mai tin minte.
Dumnealor nu le-au dat de capat( ca sa nu spun ca au vrut sa-si bata joc de client sau ca sunt incompetenti) si au sters erorile de 4 ori.
A mai fost schimbat un cauciuc dreapta fata ,care-din spusele lor- avea boalfa si s-a schimbat cu unul nou...SURPRIZA!!! dupa cena timp,fac pana pe fata stanga si caut rezerva( care trebuia sa fie noua), si gasesc cauciucul cu boalfa.... TEAPA de 520 lei pe factura!
Tot pe asigurare CASCO mi-a fost schimbat si compresorul de A/C,care,din spusele lor,avea un mic zgomot la rulment si daca tot este masina acolo si e in garantie,de ce sa mai fac un drum alta data/
OK,nici o problema,dar cand am luat masina am cerut compresorul,sa-l am amintire...si stiti ce mi-au raspuns?
L-a luat d-nul inspector de la asigurari Omniasig Suceava,d-nul Viorel,sa-l vanda si sa recupereze ceva din cheltuieli????
Ati mai auzit asa ceva?
Cand am trimis masina la ei pentru reparatie,am insistat sa-mi treca pe deviz si cotiera de la sofer,afectata la accident.Nici o problema-se rezolva-a spus de mai multe ori d-na Gabi(alta sefa de service) si d-nul Nicu...
Cand am luat masina,evident cotiera era tot defecta-replica lui d-nu Nicu?
nu au acceptat-o cei de la asigurari pe deviz...
Deci cotiera costa mai mult decat compresorul de A/C...CURIOS,NU?
REZOLVARE
Rezolvarea
Am facut programare la Iasi la dealer-ul Peugeot,si in 90 minute mi-au rezolvat toate problemele
Mai precis,eroarea de la turbo era din cauza unui furtul neasezat la locul lui-de aceea motorul nu tragea cum trebuie...
Incarcat instalatia de A/C,asezat farul la loc,fixate toate ornamentele,grila,pragul si un cablu de sub capota care nu era prins in cleme.
Teste la LEXIA,proba de drum cu mine la volan( intai a mers mecanicul singur), foarte multumit de comportamentul celor de acolo,mai ales ca NU AM CUMPARAT MASINA DE LA EI SI NU LE-AM BAGAT UN COMISION SUBSTANTIAL PATRONILOR IN BUZUNAR!!!!
Am uitat sa precizez comportamentul ~ IREPROSABIL~ al d-nei GABI de la Fet-Com SV,cand mi-am permis sa o deranjez cu un telefon si sa intreb de stadiul lucrarilor la masina- m-a facut in toate felurile in timp ce inchidea telefonul( si s-a auzit totul)
Asa ca,stimabile domn, crezi ca am dreptate cand sunt REVOLTAT pe un anumit dealer/service Citroen din Suceava?
Nu doresc nimanui sa treaca prin toate astea,dar se poate si mai bine,nu crezi?
PS. Despre preturi nu pot sa spun nimic,nu am platit nimic din ceea ce s-a facut la masina,dar pot compara pretul unui cauciuc de la ei- 520 lei pe deviz( cel care trebuia schimbat si mi-au pus rezerva in loc),iar in magazin,acelasi cauciuc este 370 lei.
Concluzia o trage cine este interesat!
Cu scuzele de rigoare pentru un post atat de lung,va urez o zi buna in continuare si sper ca si cei de la Fet-Com sa citeasca cele de mai sus!
Mai precis,eroarea de la turbo era din cauza unui furtul neasezat la locul lui-de aceea motorul nu tragea cum trebuie...
Incarcat instalatia de A/C,asezat farul la loc,fixate toate ornamentele,grila,pragul si un cablu de sub capota care nu era prins in cleme.
Teste la LEXIA,proba de drum cu mine la volan( intai a mers mecanicul singur), foarte multumit de comportamentul celor de acolo,mai ales ca NU AM CUMPARAT MASINA DE LA EI SI NU LE-AM BAGAT UN COMISION SUBSTANTIAL PATRONILOR IN BUZUNAR!!!!
Am uitat sa precizez comportamentul ~ IREPROSABIL~ al d-nei GABI de la Fet-Com SV,cand mi-am permis sa o deranjez cu un telefon si sa intreb de stadiul lucrarilor la masina- m-a facut in toate felurile in timp ce inchidea telefonul( si s-a auzit totul)
Asa ca,stimabile domn, crezi ca am dreptate cand sunt REVOLTAT pe un anumit dealer/service Citroen din Suceava?
Nu doresc nimanui sa treaca prin toate astea,dar se poate si mai bine,nu crezi?
PS. Despre preturi nu pot sa spun nimic,nu am platit nimic din ceea ce s-a facut la masina,dar pot compara pretul unui cauciuc de la ei- 520 lei pe deviz( cel care trebuia schimbat si mi-au pus rezerva in loc),iar in magazin,acelasi cauciuc este 370 lei.
Concluzia o trage cine este interesat!
Cu scuzele de rigoare pentru un post atat de lung,va urez o zi buna in continuare si sper ca si cei de la Fet-Com sa citeasca cele de mai sus!
Re: Rezolvarea
Da ,ai toate motivele sa fii suparat, dar mi se pare totusi putin exagerat ce ti s-a intamplat .Cu siguranta esti un caz izolat si nefericit.Se intampla si la case mai mari.
Eu pot spune ca am auzit numai de bine de la alti posesori de Citroen , inainte de a cumpara masina de la ei si m-am si convins de seriozitatea lor. Daca e sa fac o statistica cred ca in final Fetcom se situeaza foarte bine ca service in ceea ce priveste profesionalismul, costuri etc - cel putin in Suceava (ma refer la cele ale dealerilor) Cred totusi ca lucrurile s-au mai schimbat intre timp si ii recomand in continuare.
Eu pot spune ca am auzit numai de bine de la alti posesori de Citroen , inainte de a cumpara masina de la ei si m-am si convins de seriozitatea lor. Daca e sa fac o statistica cred ca in final Fetcom se situeaza foarte bine ca service in ceea ce priveste profesionalismul, costuri etc - cel putin in Suceava (ma refer la cele ale dealerilor) Cred totusi ca lucrurile s-au mai schimbat intre timp si ii recomand in continuare.
Re: Rezolvarea
Sunt de acord cu david.Am un C3 de ceva vreme si a trebuit sa merg la service in urma unui mic accident. S-au miscat rapid si au fost foarte draguti. Imi pare rau pentru ce i s-a intamplat lui tibotib, dar vorba ta david, am auzit si la case mai mari. Va recomand cu caldura Citroen si service-ul Fetcom.
Va dati seama ca ,dupa ceea ce am patit cu cei de la Fet-Com,nimic nu ma mai convinge sa apelez la serviciile lor,cu toate ca la inceput eram si eu foarte incantat de ei(ma refer la revizia optica generala de la 2500 km.),dupa care am fost multumit pentru ca mi-au vorbit frumos,mi-au spalat masina-am zis spalat si nu udat cu apa-chiar d-nul Fetcu senior m-a primit in atelierul service,toate bune si frumoase....
Pana cand am aflat de pe site ca la aceasta revizie,completarea lichidelor este gratis,iar eu am fost nevoit sa cumpar uleiul de motor si sa <platesc> pentru completarea lichidului de spalat parbrizul...
Oricum,totul e bine cand se termina cu bine,iar faptul ca masina merge excelent in prezent conteaza cel mai mult.
O seara placuta va urez tuturor si sa fiti feriti de probleme,oricare ar fi acestea!!
Pana cand am aflat de pe site ca la aceasta revizie,completarea lichidelor este gratis,iar eu am fost nevoit sa cumpar uleiul de motor si sa <platesc> pentru completarea lichidului de spalat parbrizul...
Oricum,totul e bine cand se termina cu bine,iar faptul ca masina merge excelent in prezent conteaza cel mai mult.
O seara placuta va urez tuturor si sa fiti feriti de probleme,oricare ar fi acestea!!
Daca relatarile sunt reale, omul are tot dreptul sa fie suparat si sunt niste aspecte grave care tin de competenta Oficiului pentru protectia Consumatorului. Daca nu a fost sesizat foarte rau, va fi si vina lui pentru ce se va intampla altora.
Ar mai trebui remarcat insa si ghinionul mai rar intalnit de a ramane fara frane la 100km. Asta nu prea este vina nimanui.
Un alt aspect, ar fi faptul general intalnit in Romania, ca daca nu constrangi sau nu spaguiesti lumea nu se rezolva nimic.
Cineva la televizor spunea ca daca nimeni nu ar da spaga ar fi ok, pentru ca nu s-ar mai lua. dar ar fi echivalentul unei revolutii in sistemul sanitar multi bolnavi ar muri..sigur ar fi si condamnari si in timp s-ar normaliza situatia. Eu nu am crezut ca in spital poti avea probleme daca nu dai spaga, dar m-am convins. Si tineti cont ca ereau niste investigatii simple, nu recomand nimanui sa faca niste treburi mai complexe fara spaga. Ultima fraza este oarecum offtopic dar am considerat ca trebuie mentionata.
Ar mai trebui remarcat insa si ghinionul mai rar intalnit de a ramane fara frane la 100km. Asta nu prea este vina nimanui.
Un alt aspect, ar fi faptul general intalnit in Romania, ca daca nu constrangi sau nu spaguiesti lumea nu se rezolva nimic.
Cineva la televizor spunea ca daca nimeni nu ar da spaga ar fi ok, pentru ca nu s-ar mai lua. dar ar fi echivalentul unei revolutii in sistemul sanitar multi bolnavi ar muri..sigur ar fi si condamnari si in timp s-ar normaliza situatia. Eu nu am crezut ca in spital poti avea probleme daca nu dai spaga, dar m-am convins. Si tineti cont ca ereau niste investigatii simple, nu recomand nimanui sa faca niste treburi mai complexe fara spaga. Ultima fraza este oarecum offtopic dar am considerat ca trebuie mentionata.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 13:54
- Localitate: Suceava
Nu stiu cum se face dar daca apar ceva critici la adresa Fetcom ,dealer Citroen din Suceava,apar useri a caror singura activitate pe acest forum e sa pupe in fund pe cei numiti mai sus si sa trimita mesaje de amenintare pe MI la cei ce indraznesc sa o faca.Nici la Servunion Iasi treaba nu e mai roz,dar macar aia au ceva ani de experienta in grupul PSA si e si normal sa trateze lucrurile cu ceva mai mult profesionalism.Eu as putea sa fac o lista extrem de lunga cu cei nemultumiti de prestatia lor(Fetcom) si nu numai la marca Citroen ci si la alte marci pe care ei le repara,dar asta nu cred ca e treaba mea.Vreau doar sa dau dreptate lui tibotib.De altfel reprezentanta Peugeot Suceava e doar la 200 metri mai incolo si oricine li se poate adresa daca doreste profesionalism si know-how.Cei ce au masini in garantie nu au ce face si trebuie sa se adreseze dealerului Citroen,fie el si Servunion Iasi,asta neinsemnind ca nu se pot repara Citroen iesite din garantie la Suceava la Servunion.Cind vezi ca 75% din activitatea Fetcom o reprezinta Dacia si repararea acesteia,iti poti inchipui restul.Este dreptul fiecaruia de a impartasi o experienta negativa,mai ales ca aceasta experienta are in spate documente.
Electricitate,soft,diagnoza auto,0744605642,SUCEAVA si imprejurimi.
Sincer,toata revolta mea se indreapta impotriva celor doi <sefi> sau receptioneri,d-na Gabi si d-nul Nicu,care aveau obligatia ,macar morala,de a tine legatura cu clientul si a-i da orice explicatie privind masina din service la cererea acestuia.
Cat priveste problema cu franele,nimeni nu este vinovat din aceasta societate,poate doar producatorul francez,dar modul in care am fost tratat cu ocazia acestui incident este deranjant.Apropo,nu v-am spus ca eu am adus masina de la Suceava,pe cheltuiala mea,din timpul meu liber,pe motiv ca cei de la service nu sunt platiti ca sa-mi plimbe masina prin tara.Dar oare nu era in garantie? si obligatia lor nu era sa-mi deconteze macar transportul,mai ales ca nu era vina mea faptul ca amplificatorul de franare s-a defectat la doar 100Km?
Ma intreb ce se putea intampla daca eram in trafic,cu peste 100Km./h,si provocam un accident cu victime?
Cine imi crestea copilul?
Cine platea toate pagubele?
Intrebari care vesnic,in Romania,vor ramane fara raspuns...
Apoi,sincer,dupa ce dai o suma frumoasa pe o masina noua,te astepti sa fii tratat macar cu bun simt,de catre cei care sunt platiti pentru asta.
Si eu lucrez intr-un domeniu unde relatia cu cetateanul este importanta,iar daca as proceda asa cum a facut-o d-na Gabi cu mine,a doua zi am zburat din serviciu...dar mai dureaza in Romania pana cand gradul de civilizatie,bun simt si respect sa ajunga la inaltimea NASULUI unora care se considera superiori...
Oricum,nu am facut reclamatie la nici un for competent,desi eram pregatit cu traduceri in franceza ale plangerii si tuturor documentelor justificative pentru a le trimite la Citroen Franta... am renuntat la plangeri oficiale,dar am postat aici pentru a trage un semnal de alarma in atentia posesorilor de masini si sper sa nu mai intalnim astfel de probleme nicaieri in tara!
RESPECTUL FATA DE CLIENT PRIMEAZA INTOTDEAUNA!
Va multumesc pentru timpul acordat si va urez un viitor fara evenimente...!
Cat priveste problema cu franele,nimeni nu este vinovat din aceasta societate,poate doar producatorul francez,dar modul in care am fost tratat cu ocazia acestui incident este deranjant.Apropo,nu v-am spus ca eu am adus masina de la Suceava,pe cheltuiala mea,din timpul meu liber,pe motiv ca cei de la service nu sunt platiti ca sa-mi plimbe masina prin tara.Dar oare nu era in garantie? si obligatia lor nu era sa-mi deconteze macar transportul,mai ales ca nu era vina mea faptul ca amplificatorul de franare s-a defectat la doar 100Km?
Ma intreb ce se putea intampla daca eram in trafic,cu peste 100Km./h,si provocam un accident cu victime?
Cine imi crestea copilul?
Cine platea toate pagubele?
Intrebari care vesnic,in Romania,vor ramane fara raspuns...
Apoi,sincer,dupa ce dai o suma frumoasa pe o masina noua,te astepti sa fii tratat macar cu bun simt,de catre cei care sunt platiti pentru asta.
Si eu lucrez intr-un domeniu unde relatia cu cetateanul este importanta,iar daca as proceda asa cum a facut-o d-na Gabi cu mine,a doua zi am zburat din serviciu...dar mai dureaza in Romania pana cand gradul de civilizatie,bun simt si respect sa ajunga la inaltimea NASULUI unora care se considera superiori...
Oricum,nu am facut reclamatie la nici un for competent,desi eram pregatit cu traduceri in franceza ale plangerii si tuturor documentelor justificative pentru a le trimite la Citroen Franta... am renuntat la plangeri oficiale,dar am postat aici pentru a trage un semnal de alarma in atentia posesorilor de masini si sper sa nu mai intalnim astfel de probleme nicaieri in tara!
RESPECTUL FATA DE CLIENT PRIMEAZA INTOTDEAUNA!
Va multumesc pentru timpul acordat si va urez un viitor fara evenimente...!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Nu stiu cum se face dar daca apar ceva critici la adresa Fetcom ,dealer Citroen din Suceava,apar useri a caror singura activitate pe acest forum e sa pupe in fund pe cei numiti mai sus si sa trimita mesaje de amenintare pe MI la cei ce indraznesc sa o faca
Pentru cĂŁ toĂži scriu din aceeaÂşi locaĂžie. RuÂşinos comportamentul dumneavoastrĂŁ.
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 13:54
- Localitate: Suceava
Ar fi interesant de vazut si daca nu de la acelasi IP sau familie de IP-uri.Iar in ceea ce ma priveste,chiar daca acest lucru nu convine unuia sau altuia de pe plan local stiu ce vorbesc si vorbesc in cunostinta de cauza.Imi cer scuze daca am inoportunat pe cineva cu interventia mea(sincer scriu destul de rar pe forum din lipsa de timp) dar aceasta este realitatea,fie ca ne convine sau nu.Nimeni nu este infailibil la a face greseli,dar cind acest lucru se intimpla des iar atitudinea de sictir total perpetueaza nu cred ca exista motiv de a ma rusina,cel putin eu...Problema e ca cei ce gresesc intr-un fel sau altul nu au demnitatea de a recunoaste in facta clientului ca au gresit si ca isi asuma consecintele.
Electricitate,soft,diagnoza auto,0744605642,SUCEAVA si imprejurimi.
Daca va uitati cu atentie la primele doua postari ale d-nului Corleone,va veti da seama ca am avut dreptate cand am inceput sa postez aici.
Sincer,iti dai seama ca este omul lor de la inceput,dar nu stie sa ascunda acest lucru sau ne crede pe toti~cretini~(cu scuzele de rigoare pentru cei care merita).
Sau poate au nevoie de o metoda ieftina de a-si face publicitate...oare nici posesorii de Dacii nu mai merg la ei?
O seara placuta!
Sincer,iti dai seama ca este omul lor de la inceput,dar nu stie sa ascunda acest lucru sau ne crede pe toti~cretini~(cu scuzele de rigoare pentru cei care merita).
Sau poate au nevoie de o metoda ieftina de a-si face publicitate...oare nici posesorii de Dacii nu mai merg la ei?
O seara placuta!
>Nu stiu cum se face dar daca apar ceva critici la adresa Fetcom ,dealer Citroen din Suceava,apar useri a caror singura activitate pe acest forum e sa pupe in fund pe cei numiti mai sus si sa trimita mesaje de amenintare pe MI la cei ce indraznesc sa o faca<
Apropo de asta,rusine celor care nu sunt in stare sa-si asume responsabilitatea si greseala lor si se ascund dupa diverse perdelute de fum...
Sa nu credeti ca toti suntem IDIOTI pe acest forum!!!
Recunoasteti ca sunteti depasiti de situatie si va este rusine sa postati sub adevarata identitate, pentru ca oricum,mai devreme sau mai tarziu,se vor convinge tot mai multi ca trebuie sa va ocoleasca...
Cat priveste amenintarile pe MI,inca nu am avut parte de ele,dar abia astept sa primesc asa ceva,iar replica mea va fi pe masura incompetentei lor...
Din nou,o seara placuta!
Apropo de asta,rusine celor care nu sunt in stare sa-si asume responsabilitatea si greseala lor si se ascund dupa diverse perdelute de fum...
Sa nu credeti ca toti suntem IDIOTI pe acest forum!!!
Recunoasteti ca sunteti depasiti de situatie si va este rusine sa postati sub adevarata identitate, pentru ca oricum,mai devreme sau mai tarziu,se vor convinge tot mai multi ca trebuie sa va ocoleasca...
Cat priveste amenintarile pe MI,inca nu am avut parte de ele,dar abia astept sa primesc asa ceva,iar replica mea va fi pe masura incompetentei lor...
Din nou,o seara placuta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer