2.0 benzina aspirat 180CP
Moderator: Echipa Tehnica
2.0 benzina aspirat 180CP
Bucuresti - 13.5-14% consum mediu mers cam jumate din timp in trafic si normal si aglomerat ziua iar cealalta jumatate noaptea putin fugarita.
Autostrada mers constant 140km/h 9.2% , mers tare....cam 11.5%
Drumuri nationale in general cam 8.2-8.4% la mers intr-un ritm sa spunem sustinut. La mers normal se poate si un 7.3%
Toate cifrele sunt ce imi arata computerul de bord care va pot spune ca este cat se poate de exact pentru ca am testat de mai multe ori prin metoda plin - plin de la aceeasi pompa.
Autostrada mers constant 140km/h 9.2% , mers tare....cam 11.5%
Drumuri nationale in general cam 8.2-8.4% la mers intr-un ritm sa spunem sustinut. La mers normal se poate si un 7.3%
Toate cifrele sunt ce imi arata computerul de bord care va pot spune ca este cat se poate de exact pentru ca am testat de mai multe ori prin metoda plin - plin de la aceeasi pompa.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
foarte ok consumul ! pentru puterea care o dezvolta insa cred eu ca la asa putere... consumul nu te intereseaza ! totusi e bine ca nu mananca foarte mult !
off-topic ... chiar sunt curios cum stau langa tine cu batranica mea eh poate ne vedem la intalniri !
off-topic ... chiar sunt curios cum stau langa tine cu batranica mea eh poate ne vedem la intalniri !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Sunt ok acei 180 de cai, pot sa zic ca m-am obisnuit cu ei si mi se pare ceva normal acum dar sunt curios cati sunt si reali din cei 177 de PS declarati de producator.
Mi-ar fi placut totusi sa traga mai de jos. Nu va imaginati ca nu trage de jos pentru ca masina raspunde bine chiar si la 2000 si cva de ture dar distractia incepe dupa 5000
Mihai putem "studia problema" cand prindem ocazia. Oricum 130 d cai p 1000 d kile suna amenintator
Si ca sa nu fim offtopic mai departe putem continua discutia pe threadul deschis pentru masina mea http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10462
Mi-ar fi placut totusi sa traga mai de jos. Nu va imaginati ca nu trage de jos pentru ca masina raspunde bine chiar si la 2000 si cva de ture dar distractia incepe dupa 5000
Mihai putem "studia problema" cand prindem ocazia. Oricum 130 d cai p 1000 d kile suna amenintator
Si ca sa nu fim offtopic mai departe putem continua discutia pe threadul deschis pentru masina mea http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10462
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
Pai mers 180-200 in mod constant si cu cateva varfuri de 225.
Am mers in stilu ala vreo 100 si de kilometrii cu reset la inceput, deci e destul de relevant consumul.
Am mers in stilu ala vreo 100 si de kilometrii cu reset la inceput, deci e destul de relevant consumul.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Pai inca nu am apucat sa ajung pe rosu in a 5 a. Nu mai stiu exact cate turatii am dar pe la 225 cu cat am apucat sa merg cel mai mult din motive de retarzi care mi se bagau in fata si nu aveam loc..... aveam undeva pe la 6900-7000 de ture. Mie imi intra pe rosu la 7250 si imi taie la 7450 dar creste f greu in ture sus in comparatie cu viteza in ultima treapta. la 6000 de ture am 180 iar la aproape 7000... 225. viteza constructiva a masinii ese 227 deci ar trebui sa urce macar la un 230, dupa chip si admisie visez eu la 250 dar acum sa vedem
Referitor la consum dupa 200 si ceva trece pe 30% adica nr maxim care stie sa il arate calculatoru d bord )
Oricum consumu instantaneu la viteze mari e foarte variabil. La 180 se plimba intre 10 si 15 % si din ce am descoperit eu masinii asteia nu ii place sa mearga constant pentru ca ia mult, insa daca iti gasesti pe careva cu care sa te fugaresti e mai interesanta si plimbarea si mai mic consumul.
Referitor la consum dupa 200 si ceva trece pe 30% adica nr maxim care stie sa il arate calculatoru d bord )
Oricum consumu instantaneu la viteze mari e foarte variabil. La 180 se plimba intre 10 si 15 % si din ce am descoperit eu masinii asteia nu ii place sa mearga constant pentru ca ia mult, insa daca iti gasesti pe careva cu care sa te fugaresti e mai interesanta si plimbarea si mai mic consumul.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Pai da in legatura cu viteza ta...pe bord...la c4 viteza de pe bord e aia reala pentru ca este vitezometru digital. Am eroare intre 1 si 2 km/h testat cu gps-ul.
Acum nu stiu cat e eroarea la tine...daca ai luat 250 pe bord probabil aveai vreo 230 si ceva
Cat despre chip eu vreau chiar chip nu soft...si voi avea o harta custom special pt masina mea nicidecum una la comun pt motorul acesta.
Se vor face teste pe dyno dupa care pe strada sa vedem cum reactioneaza masina...dar mai e pana atunci ca tocmai mi-am pus muzica si pana la cum trage mai degraba ma plang de cum pleaca deci voi studia mai incolo problema cu caii putere.
Acum nu stiu cat e eroarea la tine...daca ai luat 250 pe bord probabil aveai vreo 230 si ceva
Cat despre chip eu vreau chiar chip nu soft...si voi avea o harta custom special pt masina mea nicidecum una la comun pt motorul acesta.
Se vor face teste pe dyno dupa care pe strada sa vedem cum reactioneaza masina...dar mai e pana atunci ca tocmai mi-am pus muzica si pana la cum trage mai degraba ma plang de cum pleaca deci voi studia mai incolo problema cu caii putere.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
RollerMAN scrie:Pai da in legatura cu viteza ta...pe bord...la c4 viteza de pe bord e aia reala pentru ca este vitezometru digital. Am eroare intre 1 si 2 km/h testat cu gps-ul.
Si unde scrie ca vitezometrele digitale nu dau abateri? Prin lege constructorii sint obligati sa arate mai mult decit viteza reala. Incearca un GPS cu antena externa, mai ales daca ai parbriz atermic. Ai cauciucurile stock?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Mai nu pot sa zic ca scrie undeva dar au testat f multi cu c4 viteza pe gps si mai ales cei cu jante pe 17 au viteza reala pe bord, sau cu o eroare f mica.
Eu am jantele pe 17 cu cauciucurile originale.
Si mai e un lucru, cam toti cu c4 isi ating viteza maxima data in talon si atat, poate foarte putin peste sa depaseasca, deci din nou inca un argument pentru a spune ca viteza de pe bord este cea reala sau cu o foarte mica eroare.
Iar treaba cu constructorii ca sunt obligati sa arate mai mult, asta este....la c4 nu prea se aplica, am testat special cand mi-am luat masina sa stiu cat de mult pot intinde coarda cand ma cert cu politaiu pe motiv de viteza.
Eu am jantele pe 17 cu cauciucurile originale.
Si mai e un lucru, cam toti cu c4 isi ating viteza maxima data in talon si atat, poate foarte putin peste sa depaseasca, deci din nou inca un argument pentru a spune ca viteza de pe bord este cea reala sau cu o foarte mica eroare.
Iar treaba cu constructorii ca sunt obligati sa arate mai mult, asta este....la c4 nu prea se aplica, am testat special cand mi-am luat masina sa stiu cat de mult pot intinde coarda cand ma cert cu politaiu pe motiv de viteza.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
singurul argument existent este ca, prin lege, toate masinile "road legal" trebuie sa arate cu cel putin 4 km in plus decat viteza pe bune. Nu are nici o legatura cu ai vitezometru cu indicator analogic sau afisaj digital, e tot aceeasi chestie. Atfel, pentru 100 km /h, masinile pot arata orinde intre 104 si 114 km/h. viteza afisata = viteza reala + 4km + (x% viteza reala), unde x are valori intre zero si 10.
"If in doubt, flat out!"
mbc scrie:singurul argument existent este ca, prin lege, toate masinile "road legal" trebuie sa arate cu cel putin 4 km in plus decat viteza pe bune. Nu are nici o legatura cu ai vitezometru cu indicator analogic sau afisaj digital, e tot aceeasi chestie. Atfel, pentru 100 km /h, masinile pot arata orinde intre 104 si 114 km/h. viteza afisata = viteza reala + 4km + (x% viteza reala), unde x are valori intre zero si 10.
Care e legea aia de care vorbesti tu?
Eu iti arat C4-ul meu, cu roti pe 15 cu roti pe 17 cu 4 gps=uri diferite si viteza este aceiasi si la 60 si la 100 si la 140 si la 160!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern