de la oltcit la saxo
Moderator: Echipa Tehnica
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
Din cate stiu eu reglajele se fac pe stand. Cel putin eu asa am facut, am trimis carburatoru la Brasov, am stat o saptamana fara masina(am mers cu bicicleta la lucru) si apoi a mancat din nou putin. Adica 10 %. pentru ca inainte sa trimit la reglat mi-am bagat degetele si manca 1 litru / kilometru nu exagerez si nu vreau sa ma dau mare.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
khan scrie:daca tot se vorbeste atita de Oltcit va pot face o recomandare. am un prieten care e oltcitar convins (dar are si un C4) si care repara si regleaza excelent un Oltcit. cu a lui, dupa mai multe modificari reuseste 8,5l/100km in oras iarna fara sa mearga batrineste. daca ii face cuiva trebuinta ii pot lasa datele
Poti sa imi dai un PM cu datele lui?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
Sunt acele 2 jiglere undeva sub alte jiglere si daca ai umblat la alea te-ai ars! Sa nu va imaginati ca am facut eu prea muti km cu carburatorul dereglat... pt ca am ramas evident repede fara benzina si prima data am suspectat rezervorul ca e spart, dar nu a aparut nici o pata asa ca am facut testul cu sticla. Am pus benzina intr-un pet, i-am infipt furtunele de tur si retur si atunci a venit revelatia consumului astronomic.
Am avut multe surprize ciudate de la Oltcitu RM. Acum nu pot decat sa rid si sa imi aduc aminte de toate aceste faze, dar atunci chiar nu era distractiv...
Am avut multe surprize ciudate de la Oltcitu RM. Acum nu pot decat sa rid si sa imi aduc aminte de toate aceste faze, dar atunci chiar nu era distractiv...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cel mai mare consum am reusit sa il ating cu un xm 2000 benzina, si anume 40l/100km , dar pe GPL, cu robinetul deschis la maxim la debit, si chinuita la maxim. imi e greu sa cred ca un oltcit poate sa consume 1l/km... totusi, cat de dereglat sa fie, unde sa bage atata benzina? nici masinile de WRC nu consuma atat chinuite la maxim.
nu spun ca este imposibil, dar cam greu de crezut.
nu spun ca este imposibil, dar cam greu de crezut.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Sunt acele 2 jiglere undeva sub alte jiglere si daca ai umblat la alea te-ai ars
Daca umbli la ele cu surubelnite nepotrivite, normal ca te arzi.
Nu am inteles niciodata ce este asa complicat la acest carburator.
Daca umbli cu bun simt, reglezi doar plutitoarele si nivelul de CO.
Daca apar probleme cand umbli la carburatorul de oltcit, cred ca apar probleme cand repari orice altceva la o masina.
s-a mai scris mult pe tema asta.....
eu am avut un oltcit club frantuzesc si imi cumparasem carb nou nout de la carfil, reglat de ei si pus pe masina......si degeaba..... oltcitul are un consum extraordinar de mare in oras. v-am mai spus si cu alta ocazie ca am citit intr-o revista de specialitate ca au fost dati in judecata sau geva de genu pentru ca niste ziaristi din domeniul automobilistic au observat de la inceput diferenta majora dintre ceea ce dadea producatorul in carte si consumul real al masinii. concluzia a fost ca cei de la citroen au revenit cu o noua formula: " citroen axel" devine o masina total neeconomica in oras , iarna si mai ales pe distante scurte!
pai atunci de ce n-au zis de la bun inceput ca aceasta masina este facuta exclusiv pentru drumuri in afara orasului?!
eu nu va mai zic ce consumuri aveam cu ea ca oricum nu m-ati crede, da stiu doar ca taicameu imi zicea ca un camion ROMAN sau DAC, consuma mai putin decat oltcitul meu.
eu am avut un oltcit club frantuzesc si imi cumparasem carb nou nout de la carfil, reglat de ei si pus pe masina......si degeaba..... oltcitul are un consum extraordinar de mare in oras. v-am mai spus si cu alta ocazie ca am citit intr-o revista de specialitate ca au fost dati in judecata sau geva de genu pentru ca niste ziaristi din domeniul automobilistic au observat de la inceput diferenta majora dintre ceea ce dadea producatorul in carte si consumul real al masinii. concluzia a fost ca cei de la citroen au revenit cu o noua formula: " citroen axel" devine o masina total neeconomica in oras , iarna si mai ales pe distante scurte!
pai atunci de ce n-au zis de la bun inceput ca aceasta masina este facuta exclusiv pentru drumuri in afara orasului?!
eu nu va mai zic ce consumuri aveam cu ea ca oricum nu m-ati crede, da stiu doar ca taicameu imi zicea ca un camion ROMAN sau DAC, consuma mai putin decat oltcitul meu.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
La drum intins totusi oltcit-ul nu sonsuma mult....in jur de 6.5 consuma la 90km/h (dupa spusele unui prieten)..dar in oras aceeasi masina consuma cam 25 %...daca nu mai mult..
pai nu are aproape acelasi motor gsa-ul?o fi mai bun pt ca e frantuzesc
eu am vazut multe gsa-uri in stare bunicica date la remat sau dezmebrate..cam toti au vrut sa scape de ele ...ai si hidraulica..ai si motorul ala..
gsa-ul e o masina extrem de interesanta, dar pe care personal nu as lua-o nici gratis.
pai nu are aproape acelasi motor gsa-ul?o fi mai bun pt ca e frantuzesc

eu am vazut multe gsa-uri in stare bunicica date la remat sau dezmebrate..cam toti au vrut sa scape de ele ...ai si hidraulica..ai si motorul ala..
gsa-ul e o masina extrem de interesanta, dar pe care personal nu as lua-o nici gratis.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
din experienta va pot spune urmatoarele:
oltcit club din 83:
- in orat 15 - 17 mers normal, fara sa ma aunc in ea
- in afara - cutie 4 franta - 5.5 - 7 - la o viteza 90 - 110km/h
GSA-ul consuma un pic mai putin, fiindca are carburatorul construit altfel si o aprindere dementiala:
- motor de gsa pe gsa cu aprinderea originala (senzor pe volanta) se tura ca disperatul.
- acelas motor de gsa pus pe oltcit, cu aprindere originala AXEL, se comporta altfel ...
Concluzia este ca intr un Oltcit si un GSA eu unul as alege GSA-ul pacat ca nu mai gasesti unul calumea....
Nu de alta dar pe un GSA este o placere as arunci o turbina si un intercooler, pe cand pe un oltean tre sa le inghesui un pic
oltcit club din 83:
- in orat 15 - 17 mers normal, fara sa ma aunc in ea
- in afara - cutie 4 franta - 5.5 - 7 - la o viteza 90 - 110km/h
GSA-ul consuma un pic mai putin, fiindca are carburatorul construit altfel si o aprindere dementiala:
- motor de gsa pe gsa cu aprinderea originala (senzor pe volanta) se tura ca disperatul.
- acelas motor de gsa pus pe oltcit, cu aprindere originala AXEL, se comporta altfel ...
Concluzia este ca intr un Oltcit si un GSA eu unul as alege GSA-ul pacat ca nu mai gasesti unul calumea....
Nu de alta dar pe un GSA este o placere as arunci o turbina si un intercooler, pe cand pe un oltean tre sa le inghesui un pic

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes