Pagina 1 din 1

Faruri si stopuri "tunate"...

Scris: Sâm 24-Mar-2007 16:28
de videosuzy
Am o intrebare si daca reusesc sa gasesc raspuns atunci pot considera ca e ca si rezolvata dorinta mea...
Am un Citroen C5 din sept.2003 (in afara de piele, incalzire scaune si xenoane) Full...
Pe 22 mart.2007 mi-am montat instalatie Xenon atat pe faza scurta (H7 de 8000) cat si pe faza lunga si proiector (h4 bixenon de 6000).
Este altceva...am mai citit anul trecut ca nu e cine stie ce sa pui xenon ca nu s-ar vedea bine...Nu e adevarat...
Lumina care e proiectata din blocul optic e de invidiat.. :P
Insa....jinduiesc la genul de bloc optic, acela cu lentila...sau..ma rog, modelul nou, care se poarta...
Am vazut la multe modele de masini...pornind de la LOGAN, OPEL, VW si terminand cu BMW, am remarcat farurile deosebite si stopurile asemeni acestora.
Deci, daca cunoasteti vreo persoana sau firma care se "pricepe" sa faca astfel de lucruri va rog sa-mi dati si mie sursa...
Cu respect,

Catalin Suzeanu

Scris: Sâm 24-Mar-2007 19:34
de razzwan
presupun ca te referi la faruri angel eyes si triple lexus 8)

Scris: Sâm 24-Mar-2007 20:25
de cbx
c5 nu este tipul de masina pt tuning ,ce vrei tu nu cred ca va arata bine ,
pt o imagine cum au realizat profesionisti C5
http://www.musketier.com/html/c5.html

Scris: Sâm 24-Mar-2007 21:45
de bezz
Incearca la Premium Brands, dealer FK Automotive, e pe Bd. I Mihalache (1 Mai), in showroom-ul SSang Yong parca, deci Mihalache colt cu Turda. S-ar putea sa aibe angel eyes, faruri clare, xenon, stopuri cu dioptri...dar nu garantez, nu-s la curent cu produsele pentru C5 de la FK.
Altfel poti cauta alti dealeri FK pe forum 4 tuning.

Scris: Sâm 24-Mar-2007 22:28
de nicum
razzwan scrie:presupun ca te referi la faruri angel eyes si triple lexus 8)


Angel eyes sint lumini de pozitie.

@videosuzy: cred ca faci o confuzie pe acolo: H4 e bec cu 2 filamente (faza scurta si lunga).

Scris: Lun 26-Mar-2007 11:22
de kristi
Kitul de pe faza lunga a fost separat de cel de pe faza scurta si daca da cat te-a costat? Ma intereseaza pentru ca eu am xenon din fabrica pe faza scurta, si as vrea sa-mi montez si la faza lunga si toata lumea spune ca nu se poate.

Am Bixenon H4 HDI

Scris: Lun 26-Mar-2007 12:06
de videosuzy
Deci instalatia pe care am montat-o este urmatoarea:

-instalatie xenon de 8000k tip bec H7 pentru faza scurta;
-instalatie bixenon de 6000k tip bec H4 HDI pentru faza lunga si proiector.

Acum revenind la problema pentru care mi-ai solicitat lamurire, adik faza lunga, pot sa-ti spun ca becul H4 este constituit in cadrul aceluias corp (ca la halogen, dar muuult mai subtire).
In comparatie cu becul xenon pentru faza scurta, caruia ii trebuiesc cam 3 sec. pentru a ajunge la intensitatea corespunzatoare, faza lunga a becului Bixenon are actiunea inversa, adica se aprinde puternic pentru cateva sec apoi revine la intensitatea corespunzatoare.
Deci NU SUNT PROBLEME CU FLASH-urile de care se tot face caz uin marea majoritate a forumurilor.
Am si in ultima perioada am mers numai seara si noaptea.
Pot sa va spun ca in timpul mersului am o senzatie deosebita prin faptul ca sunt vizibile ABSOLUT toate obstacolele de pe traseu.
Nu am sesizat sa orbesc pe cineva.Poate ca da.Poate ca nu.
Ce pot spune este ca nu pot sa apara efectele de orbire pentru ca sistemul practic nu face decat sa se "muleze" pe sistemul vechi de iluminare diferint doar calitatea si candtitatea de lumina...Nu ca putere ci ca umplere.
Mai corect, nu mai exista in fata masinii acele "conuri de umbre" produse de reflia haotica a luminii. Este ca si cuim in fata ai avea un tub fluorescent (denumit popular neon) care iti da o lumina omogena.
Puterea e de doar 35w ceea ce face ca consumul sa fie extraordinar de mic.In plus nu se mai incalzesc asa cum se incalzeau inainte.
Am "luat in fata" si ploile cu mazga aferenta aruncata de masinile din fata, mazga ce mi-au acoperit partial suprafata farurilor.
Nu am avut probleme mai mari cu vizibilitatea decat daca as fi avut montate in faruri clasicele becuri halogen.
Rferitor la Angel Ayes, stiu ca e vorba doar de pozitie, insa cred ca nu ai vazut cum arata farurile noi, tunate, cu Angel Ayes, in sensul ca optica e schimbata, geamul e perfect clar iar faza scurta este realizata cu ajutorul sistemului de lentila intalnit la BMW si nu numai si in jurul acestuia e aplicat acel inel care difera ca structura in functie de banii pe care ii ai: led sau tub cu descarcare in gaze.
Un tuning foarte reusit am fazut la LOGAN unde au scos doua tipuri de faruri Angel Ayes: auriu si negru. Mie mi-a placut cel negru dar fiecare dupa gust.
Mai jos aveti o adresa la care puteti vedea atat farurile cat si stopurile pentru Logan

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=14531

O zi buna va doresc

Scris: Lun 26-Mar-2007 12:22
de kristi
Multumesc de lamuriri. Poti sa-mi spui cat a costat instalatia de faza lunga si montajul? Ma intereseaza si firma de unde le-ai luat si unde le-ai montat.

Pret xenon

Scris: Lun 26-Mar-2007 12:39
de videosuzy
Am apelat la un vechi amic care se ocupa cu astfel de gadget-uri, mai precis la AUTOMATIC GVA, firma specializata in instalarea sistemelor de protectie a auto (alarme cu si fara pager, protectie prin GPS si monitorizare GPS) precum si a celorlalte "accesorii" respectiv:
-senzori de parcare cu camera video;
-sistem de oglinda retrovizoare cu monitor si camera video
-sistem de iluminare xenon.

Pretul pentru trecerea de la iluminatul clasic la cel cu xenon a fost de 2200 Ron in care au intrat:
-instalatia pentru faza scurta H7 de 8000k
-instalatia pentru faza lunga si proiector H4 de 6000k
-manopera modica pentru o operatiune care a durat cam 5 ore.
Lucrarea este deosebit de ingrijit realizata de aceea ii recomand cu caldura.
Telefon contact,

Automatic GVA
-0722.351.807-centrala
-0723.351.807-dl Alexandru Gherghina-patronul
-0722.760.067-dna Ioana Gherghina-director
-0722.327.736-dl Marian Anghelina-sef atelier

Cu precizarea ca sunati din partea mea si vreti sa va monteze farurile pe care le-au montat la mine.

Cu respect,

Catalin Suzeanu