Battery running too slow

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

kzydiaz
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Lun 15-Iun-2015 13:28
Localitate: Bucuresti

Battery running too slow

Mesajde kzydiaz » Joi 22-Oct-2015 12:07

Salut, acum cateva minute m-am urcat in masina, incerc sa o pornesc imi apare pe bord o eroare de genu, battery running too slow, dar totusi masina porneste, la a doua cheie. Deschid capota ma uit la baterie, tumburusul care arata daca este incarcata bateria arata verde, stiti cumva de la ce ar putea fi? Sau sunt nevoit sa ii fac o diagnoza?

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 22-Oct-2015 16:43

Inainte de toate eu as masura tensiunea la bornele bateriei si apoi in priza de bricheta de exemplu,daca diferenta e prea mare as curata bornele bateriei si desigur cele de pe fire,in timp oxideaza.
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Joi 22-Oct-2015 17:56

"Tamburusul" indica densitatea electrolitului nicidecum daca este incarcata bateria \:D/

kzydiaz
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Lun 15-Iun-2015 13:28
Localitate: Bucuresti

Mesajde kzydiaz » Joi 22-Oct-2015 18:03

Am luat tensiunea de la borne : Oprita 12.50 si pornita Aproximativ 15
de la priza : 12.34-12.40

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 22-Oct-2015 19:27

Daca in mers incarca peste 14.5 e o problema care poate degrada prematur bateria si atunci trebuie vazut ce are alternatorul dupa care schimbata bateria fiindca la temperaturi mai joase s-ar putea sa faca probleme. Oricum si bornele sunt probabil putin oxidate, fiindca exista acea diferenta intre tensiunile masurate la baterie si la priza ;)

Cat despre indicator e mai mult orientativ, am avut baterie la care era galbui in loc sa fie verde si era ok bateria...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib