fuel filler cap sensor signal
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
fuel filler cap sensor signal
Lexia imi da eroarea asta,zice ca e lichid eolys la maxim(dar nu se vede pina sus)si nu face regenerarea fap nici automat nici fortat.Am scos conectorul cu 2 fire,care intra in senzorul din rezervorul de plastic,spre masina am 2Kohmi,iar in sensor nu masor rezistivitate.Cum as putea pacali?Sa pun o rezistenta pe cele 2 fire sau merge pe contact inchis/deschis?
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: fuel filler cap sensor signal
Fuel filler cap insemna capac umplere rezervor combustibil. Deci capacul are doi magneti situati diametral opus care "spune" calculatorului ca ai deschis rezervorul si urmeaza o adaugare de combustibil. Daca apare aceasta alarma ori nu mai este capacul original ori nu mai sunt magnetii la locul lor ori senzorul care vede magnetul s-a defectat.yo3fuu3 scrie:Lexia imi da eroarea asta,zice ca e lichid eolys la maxim(dar nu se vede pina sus)si nu face regenerarea fap nici automat nici fortat.Am scos conectorul cu 2 fire,care intra in senzorul din rezervorul de plastic,spre masina am 2Kohmi,iar in sensor nu masor rezistivitate.Cum as putea pacali?Sa pun o rezistenta pe cele 2 fire sau merge pe contact inchis/deschis?
asa este.magnetii sunt ok,senzorul nu mai da niciun semnal.Am reusit sa scot eroarea montind un potentiometru de 50Kohmi reglat la 47Kohmi,a facut regenerarea in mers fortata,dar a scris cu erori,si nu a scos fum deloc.Eu am resetat niste valori de 96 grame,ceva cred legat de lichidul eolys,probabil asta e cauza.Mentionez ca mai am eroare la bujiile incadescente,sigur sunt inrerupte,nu le-am schimbat de 10 ani,testul de releu e bun,se aude,am sters eroarea,dar e posibil sa le foloseasca in timpul regenerarii?
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Cred ca ai gresit resetand valorile pentru aditiv sau filtru de particule, valorile alea se reseteaza cand incarci cu aditiv si sau schimbi filtrul de particule. Da, bujiile incandescente sunt folosite la regenerare fortata sau normala iar daca sunt arrse nu se ridica temperatura gazelor de esapament la temperatura ceruta de calculator si este refuzata regenerarea, asa ca... succesyo3fuu3 scrie:asa este.magnetii sunt ok,senzorul nu mai da niciun semnal.Am reusit sa scot eroarea montind un potentiometru de 50Kohmi reglat la 47Kohmi,a facut regenerarea in mers fortata,dar a scris cu erori,si nu a scos fum deloc.Eu am resetat niste valori de 96 grame,ceva cred legat de lichidul eolys,probabil asta e cauza.Mentionez ca mai am eroare la bujiile incadescente,sigur sunt inrerupte,nu le-am schimbat de 10 ani,testul de releu e bun,se aude,am sters eroarea,dar e posibil sa le foloseasca in timpul regenerarii?
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib