Pagina 1 din 1

lipsa curent la pompa diesel

Scris: Mie 11-Ian-2012 00:11
de negraru
va rog ..am un citroen c5 2003 ..cc 2200 ..136 cp. nu am curent la pompa diesel ...stie cineva ce siguranta este sau care ar putea fi rezolvarea....merci

Scris: Mie 11-Ian-2012 10:33
de mbc
Siguranta este in compartimentul motor in dreapta sus. Nu stiu daca e relevant, dar si eu am avut o problema asemanatoare si a fost BSM-ul. Neaparat trebuie un diagnostic cu Lexia.

Scris: Mie 11-Ian-2012 13:02
de mesersmith
Nu stiu daca la 2.2 e diferit, dar cred ca nu este.
Sa vedem:

Siguranta este F2 si se afla in compartimentul motor, deasupra bateriei.(vezi pozele)

Imagine

Daca siguranta e buna, si sigur o sa fie buna, poate doar daca ti s-a ars pompa sa-ti arda si siguranta, va trebui sa verifici contactul cu nr 11 de la mufa GRIS, adica a doua mufa mare, de la stanga la dreapta.
Daca imi amintesc bine, este un fir deschis la culoare, parca lila.(mov deschis).



Imagine



Pt a verifica daca nu e pinul din mufa perlat, desfaci mufa, si te uiti in conditii de iluminare naturala daca pinul nu si-a schimbat culoarea in raport cu ceilalti pini.
Nu te astepta sa gasesti cine stie ce arsura acolo.


Evident, pot fi si alte defectiuni, cum ar fi soricei carora le-au placut gustul cablurilor de la pompa de combustibil, dar la c5 e cunoscuta problema asta si mereu pica acel pin din mufa de care ti-am spus.

Succes si sa ne tii la curent.

Scris: Mie 11-Ian-2012 19:56
de sandor mihai
o alta problema mai putin frecventa este regulatorul de presiune din pompa de injectie.din cauza blocarii lui presiunea creste foarte mult iar calculatorul de injectie ca masura de siguranta decupleaza pompa din rezervor.dar asta e destul de putin probabil sa fie.

Scris: Joi 12-Ian-2012 01:55
de iuliu m.
Confirm chestia asta! Am patit-o eu la sfarsitul toamnei si m-am cam "dat de ceasul mortii".
A fost
exact chestia asta. Am schimbat regulatorul cu unul SH de pe o duba Jumper pocnita ,a pornit "sfert de cheie" si merge OK si in ziua de azi.
Nu zic ca este aceeasi treaba si in cazul de fata insa poate fi, asta-i clar.
Drumuri bune!

Scris: Joi 12-Ian-2012 11:27
de sorin2010
la care pompa nu ai curent?la pompa HP de sub capota sau la cea din rezervor.
pune o serie sasiu pe forum sa ma uit.
S_ar putea sa ai varianta cu releu dublu de alimentare a pompei din rezervor(e unul maro cu 16 pini cred undeva langa baterie.)
daca nu alimentarea vine din cutia de sigurante sau bsm.

Scris: Sâm 14-Ian-2012 10:18
de negraru
va multumesc la toti......erau acei pini de la siguranta cu firul ala mov......mi sa spus ca am fortato cam mult ..ceea ce a fost adevarat ca 20 min . am fortato....si era cam prajita.........

Scris: Sâm 14-Ian-2012 10:19
de negraru
iar pt sorin 2010 ...pompa din rezervor.....

Scris: Sâm 14-Ian-2012 11:14
de mesersmith
negraru scrie:va multumesc la toti......erau acei pini de la siguranta cu firul ala mov......mi sa spus ca am fortato cam mult ..ceea ce a fost adevarat ca 20 min . am fortato....si era cam prajita.........


Poate de la mufa GRIS.
Nu mai conteaza, bine ca ai rezolvat.