lipsa curent la pompa diesel

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

negraru
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 16-Oct-2011 19:02
Localitate: HAMBURG

lipsa curent la pompa diesel

Mesajde negraru » Mie 11-Ian-2012 00:11

va rog ..am un citroen c5 2003 ..cc 2200 ..136 cp. nu am curent la pompa diesel ...stie cineva ce siguranta este sau care ar putea fi rezolvarea....merci

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 11-Ian-2012 10:33

Siguranta este in compartimentul motor in dreapta sus. Nu stiu daca e relevant, dar si eu am avut o problema asemanatoare si a fost BSM-ul. Neaparat trebuie un diagnostic cu Lexia.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 11-Ian-2012 13:02

Nu stiu daca la 2.2 e diferit, dar cred ca nu este.
Sa vedem:

Siguranta este F2 si se afla in compartimentul motor, deasupra bateriei.(vezi pozele)

Imagine

Daca siguranta e buna, si sigur o sa fie buna, poate doar daca ti s-a ars pompa sa-ti arda si siguranta, va trebui sa verifici contactul cu nr 11 de la mufa GRIS, adica a doua mufa mare, de la stanga la dreapta.
Daca imi amintesc bine, este un fir deschis la culoare, parca lila.(mov deschis).



Imagine



Pt a verifica daca nu e pinul din mufa perlat, desfaci mufa, si te uiti in conditii de iluminare naturala daca pinul nu si-a schimbat culoarea in raport cu ceilalti pini.
Nu te astepta sa gasesti cine stie ce arsura acolo.


Evident, pot fi si alte defectiuni, cum ar fi soricei carora le-au placut gustul cablurilor de la pompa de combustibil, dar la c5 e cunoscuta problema asta si mereu pica acel pin din mufa de care ti-am spus.

Succes si sa ne tii la curent.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 11-Ian-2012 19:56

o alta problema mai putin frecventa este regulatorul de presiune din pompa de injectie.din cauza blocarii lui presiunea creste foarte mult iar calculatorul de injectie ca masura de siguranta decupleaza pompa din rezervor.dar asta e destul de putin probabil sa fie.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Joi 12-Ian-2012 01:55

Confirm chestia asta! Am patit-o eu la sfarsitul toamnei si m-am cam "dat de ceasul mortii".
A fost
exact chestia asta. Am schimbat regulatorul cu unul SH de pe o duba Jumper pocnita ,a pornit "sfert de cheie" si merge OK si in ziua de azi.
Nu zic ca este aceeasi treaba si in cazul de fata insa poate fi, asta-i clar.
Drumuri bune!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 12-Ian-2012 11:27

la care pompa nu ai curent?la pompa HP de sub capota sau la cea din rezervor.
pune o serie sasiu pe forum sa ma uit.
S_ar putea sa ai varianta cu releu dublu de alimentare a pompei din rezervor(e unul maro cu 16 pini cred undeva langa baterie.)
daca nu alimentarea vine din cutia de sigurante sau bsm.

negraru
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 16-Oct-2011 19:02
Localitate: HAMBURG

Mesajde negraru » Sâm 14-Ian-2012 10:18

va multumesc la toti......erau acei pini de la siguranta cu firul ala mov......mi sa spus ca am fortato cam mult ..ceea ce a fost adevarat ca 20 min . am fortato....si era cam prajita.........

negraru
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 16-Oct-2011 19:02
Localitate: HAMBURG

Mesajde negraru » Sâm 14-Ian-2012 10:19

iar pt sorin 2010 ...pompa din rezervor.....

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 14-Ian-2012 11:14

negraru scrie:va multumesc la toti......erau acei pini de la siguranta cu firul ala mov......mi sa spus ca am fortato cam mult ..ceea ce a fost adevarat ca 20 min . am fortato....si era cam prajita.........


Poate de la mufa GRIS.
Nu mai conteaza, bine ca ai rezolvat.


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes