probleme clima partea stanga a masinii

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

lucianionutc5
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 29-Mar-2014 09:48
Localitate: constanta

Mesajde lucianionutc5 » Dum 30-Mar-2014 08:00

Probabil ca eram, ai dreptate, intre timp am fost plecat masina fiind acasa. Ce puteam face?

lucianionutc5
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Sâm 29-Mar-2014 09:48
Localitate: constanta

Mesajde lucianionutc5 » Dum 30-Mar-2014 08:01

:D

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Mie 07-Mai-2014 20:41

Cum a reparat un individ la peugeot 407 problema cu clapetii rupti.
http://peugeot-407-heater-fix.weebly.com/

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Joi 08-Mai-2014 19:20


NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Dum 15-Iun-2014 02:04

salut. nu vreau sa mai deschid un nou topic asa ca intreb aici; a incercat cineva o conversie de la clima simpla la cea automata? am fost astazi la dezmembrari si am desfacut cu grija controller-ul, actuatoarele, senzorul de debit (cred), senzorii de temperatura plus toata cablaraia. am incercat o proba la "rece" (adica cu toate firele puse pe unde o dat domnu) si am intampinat doua probleme; 1. nu se cupleaza compresorul de aer conditionat pe auto sau manual; 2. nu am comanda pentru dezaburire (nu se aprinde becul). celelalte functii merg desi cred ca nu pot sa actionez separat (stanga/dreapta) mixajul aer cald-rece pentru ca in varianta simpla este doar un clapet (sau sunt doi prinsi cumva unul de celalalt?) oricum mi-ar prinde bine niste idei de la voi... multumesc mult
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Lun 23-Iun-2014 21:38

update. aerul conditionat porneste, era doar o conexiune realizata neglijent din partea mea. ramane partea cu dezaburirea... revin cu noutati.
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)

... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
autoclasic
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
Localitate: Sighisoara

Mesajde autoclasic » Vin 05-Dec-2014 19:38

Un bun prieten din Italia , posesor de C5 I, din 2004 m-a rugat sa-l ajut cu o problema similara, clapeta de pe partea stanga este defecta, spart axul, exista set de reparatie sau ceva de genul asta? Motorasul corespunzator este nou nout, are si axul de angrenare lung, versiunea revizuita, deci clapa este defecta, au confirmat acest lucru si cei de la Citroen care au defrisat tot bordul si cand au ajuns la piesa au constatat decesul.

eugenionutz07
simpatizant
Mesaje: 62
Membru din: Vin 06-Ian-2012 09:20
Localitate: giurgiu - roma

Mesajde eugenionutz07 » Sâm 27-Dec-2014 20:50

Si pentru ca am fost cuminte de craciun , mosul mi-a adus si mie o problema la clima , pe partea stanga vine numai aer rece :( :( :( , macar daca era pe dreapta

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Lun 29-Dec-2014 10:01

NOS_feratu sunama pentru lamurii-0766734944 / 0744482293

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Lun 21-Sep-2015 09:45

gata am patit-o si eu pana la urma, defecte:

- pe partea stanga a ramas blocata pe cald la maxim, nici de-a dracu' nu vrea pe rece
- am detasat motorasul, se pare ca functioneaza corect cand dau de rotita la minim 16 sau max 28, partea proasta este ca face cursa pana la capat, oare nu trebuia sa se roteasca in anumite etape 16/...20/...25/...28??? (scos din volet)
- voletul stanga este la locul lui :roll: , culiseaza foarte usor, cel putin ce am incercat eu sa il misc cu degetul
-panoul de clima aparent nu da nici un fel de eroare (este varianta cu butonul eco)

rezolvari:

-???!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 21-Sep-2015 13:05

Rezolvarile sunt pe prima pagina a acestui subiect, sau pe pagina curenta. In principiu, daca flapsul este in regula, ar trebui un motor cu axul mai lung, sau sa gasești o soluție ca sa lungesti axul celui prezent. Cred ca ar merge si lipit direct de flaps, dar nu vei mai putea umbla pe acolo.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 797
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 21-Sep-2015 17:49

calorifer4 scrie:gata am patit-o si eu pana la urma, defecte:

- pe partea stanga a ramas blocata pe cald la maxim, nici de-a dracu' nu vrea pe rece
- am detasat motorasul, se pare ca functioneaza corect cand dau de rotita la minim 16 sau max 28, partea proasta este ca face cursa pana la capat, oare nu trebuia sa se roteasca in anumite etape 16/...20/...25/...28??? (scos din volet)
- voletul stanga este la locul lui :roll: , culiseaza foarte usor, cel putin ce am incercat eu sa il misc cu degetul
-panoul de clima aparent nu da nici un fel de eroare (este varianta cu butonul eco)

rezolvari:

-???!

Voletul are din constructie o portiune care care blocheaza miscarea la cap de cursa. Cand voletul a ajuns la cap de cursa creste curentul in circuitul de alimentareal motorasului iar calculatorul considera aceasta ca fiind cap de cursa si opreste motorasul. Daca acea portiune este rupta computerul nu mai stie unde este capatul de cursa si forteaza in continuare miscarea in volet pana ce aceste sa va rupe. Daca ai demontat motorasul si vezi axul voletului asta nu inseamna ca voletul nu este rupt. La mine au fost rupte pe ambele parti. Dupa ce vei inlocui voletii si vei monta motorasele la loc vei vedea ca acea canelura de pe axul motorasului nu se potriveste pe axul voletului la pozitie deoarece limita de cursa a fost depasita. Dar dupa ce vei porni masina implicit AC-ul cu variatii de comanda temperatura minima si maxima se va aranja totul.
rezolvarea este demontarea bordului si inlociurea voletilor.
succes(*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Imagine
In imagine se vede axul voletului vechi rupt si voletul cel nou construit cu o ranforsare in zona de rupere. Pe ambele se vede limitatorul de cursa. ]

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Joi 24-Sep-2015 16:43

[/quote urzica]
rezolvarea este demontarea bordului si inlociurea voletilor.
succes(*,) ](*,) ](*,) ](*,) ][/quote]

Ce am facut de fapt:

- am folosit un spray cu spuma pt. igienizarea instalatie ac din habitaclu, am schimbat filtrul de polen
- m-am apucat sa desfac plasticele de la bord, cd-playerul, rama, tunel maneta viteze si suportul de lampa la sofer...bun.
- ma uitam ca broasa la teava cat de naspa este pozitia sa desfac motorasele din stanga (deh' nu stiam ca cel de jos stanga este pentru schimbarea temperaturii pe accea parte :lol: )
- dupa multe injuraturi am reusit sa desfac si motorasul de jos sa vad care este de fapt problema...fuck, voletul "parea'' putin intepenit in momentul cad il roteam cu degetul... am pus mana pe un spray cu vaselina siliconica si am dat de cateva ori direct in diuza de ventilatie pe mijloc,.. se pare ca merge mult mai lin, sau posibil sa fi fost doar un efect placebo :mad: ... cred ca ma obisnuiesc de acuma cu mirosul proaspat de insecticid emanat de mireasma calduroasa a vaselinei :roll: .

:( :( :( DUPA CE AM MUNCIT 2 ZILE ...dap misto!... rezolvarea a fost un rahat de siguranta care reseteaza instrumentele de bord POZ nr. 24 de 15A cu motorul pornit... sau cine are citroen sa stie ca masina are self-healing :lol: ffs.

bdw merge brici acum. :lol:

Razu26
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 04-Mai-2016 17:04
Localitate: Ploiesti
Masina: Citroen c5 II

Re: probleme clima simpla

Mesajde Razu26 » Mie 04-Mai-2016 17:13

Salut!ma confrunt si eu cu problema mult discutata,imi baga mereu caldura indiferent de ce temperatura setez .pan la urma a rezolvat cineva fara demontarea bordului??sau daca a rezolvat-o unde si cat ma costa!!??

Razu26
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 04-Mai-2016 17:04
Localitate: Ploiesti
Masina: Citroen c5 II

Re: probleme clima

Mesajde Razu26 » Mie 04-Mai-2016 17:15

Si sa precizez exact am c5 II si sunt din ploiesti


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv