nedumerire citroen c5 II 2.0 hdi exclusive
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
nedumerire citroen c5 II 2.0 hdi exclusive
salutari la toti.mi-am luat ieri un c5 II full option din 2007.vreau sa va intreb ceva pe cei care mai aveti o astfel de masina.
azi noapte am ajuns acasa din germania si dupa ce am oprit motorul am auzit un zgomot identic cu cel facut de coolerul unui calculator venind de undeva din zona mp3-ului.am asteptat vreo 5 minute si nu s-a oprit.daca pornesc radioul,isi reduce turatia la jumatate dar nu se opreste. dimineata,dupa ce am intrat in masina mergea tot la aceeasi turatie ca si cu radioul pornit si dat la minim( ca sa aud zgomotul).nu stiu daca a mers toata noaptea sau a pornit doar cind am deschis usa, si nu stiu nici cit si daca trebuie sa mearga. multumesc pentru orice raspuns sau sugestie.
azi noapte am ajuns acasa din germania si dupa ce am oprit motorul am auzit un zgomot identic cu cel facut de coolerul unui calculator venind de undeva din zona mp3-ului.am asteptat vreo 5 minute si nu s-a oprit.daca pornesc radioul,isi reduce turatia la jumatate dar nu se opreste. dimineata,dupa ce am intrat in masina mergea tot la aceeasi turatie ca si cu radioul pornit si dat la minim( ca sa aud zgomotul).nu stiu daca a mers toata noaptea sau a pornit doar cind am deschis usa, si nu stiu nici cit si daca trebuie sa mearga. multumesc pentru orice raspuns sau sugestie.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
am mai auzit asta la cineva si cred ca ai cooler pe radio cd si cred ca asa e, daca ai rd4...
nu-ti fa griji, nu are cum sa functioneze toata noaptea.
masina asta are 2 trepte de taiere a consumatorilor: dupa cca 1 min iti taie cd-ul, iar dupa 20 min sau la cat ai setat cu lexia, intra economy mode si taie si restul, mai putin luminile, numai daca ai lasat vreun alt consumator.
in moomentul cand o deschizi din telecomanda, se activeaza prima treapta, care iti pemite sa pornesti radio(la mine pornea singur), sa actionezi geamurile, etc...
nu-ti fa griji, nu are cum sa functioneze toata noaptea.
masina asta are 2 trepte de taiere a consumatorilor: dupa cca 1 min iti taie cd-ul, iar dupa 20 min sau la cat ai setat cu lexia, intra economy mode si taie si restul, mai putin luminile, numai daca ai lasat vreun alt consumator.
in moomentul cand o deschizi din telecomanda, se activeaza prima treapta, care iti pemite sa pornesti radio(la mine pornea singur), sa actionezi geamurile, etc...
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Pai si la un amarat de mp 3 mai de firma are coolerul de racire , probabil s-a dus termistorul de pe culer si nu mai recunoaste temperatura si merge constant , asta e valabil indiferent ce scula e mp 3, navigatie , etc . Practic tot ce este procesor are nevoie de racire suplimentara ! Daca ai posibilitatea sa-l dai jos ai sa vezi ca langa rotorul lui ai sa vezi un mic cap albastru , acela e care citeste temperatura si mai simpu schimba-l cu tot , asta binenteles daca esti sigur ca de la el vine zgomotul.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
adevarat, insa atunci cand opresti masina, se opreste si cd-ul, dar doar tensiunea de mers normal.
daca apesi pe power, porneste si intern printr-un tranzistor se alimenteaza pt functionare normala.
totusi, peste 20 min sau cat e setat cu lexia, intervine economy mode si taie alimentarea complet, asta insemnand ca nu se mai poate invarti niciun cooler.
la rd4 mai are o functie si anume atunci cand se incalzeste excesiv, se taie puterea amplificatorului final.
daca apesi pe power, porneste si intern printr-un tranzistor se alimenteaza pt functionare normala.
totusi, peste 20 min sau cat e setat cu lexia, intervine economy mode si taie alimentarea complet, asta insemnand ca nu se mai poate invarti niciun cooler.
la rd4 mai are o functie si anume atunci cand se incalzeste excesiv, se taie puterea amplificatorului final.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
cit_a scrie:Pai si la un amarat de mp 3 mai de firma are coolerul de racire , probabil s-a dus termistorul de pe culer si nu mai recunoaste temperatura si merge constant , asta e valabil indiferent ce scula e mp 3, navigatie , etc . Practic tot ce este procesor are nevoie de racire suplimentara ! Daca ai posibilitatea sa-l dai jos ai sa vezi ca langa rotorul lui ai sa vezi un mic cap albastru , acela e care citeste temperatura si mai simpu schimba-l cu tot , asta binenteles daca esti sigur ca de la el vine zgomotul.
Cooler = Sistem de racire
Cooler = Radiator eventual + ventilator
Iti garantez eu ca majoritatea CD-Playerelor mp3 de pe piata au doar radiatoare, eventual carcasa este facuta sa disipe caldura, dar putine au ventilator. Eu, de exemplu, pana acum nu am avut nici un CD-player cu ventilator, desi am avut vreo 4 pe masina din care 2 sony, un pioneer si un Alpine. A... si pana acum nu am vazut nici navigator cu ventilator.
"If in doubt, flat out!"
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Mai nou abonamentele sint cu o gramada de minute. Uite cum fac eu si folosesc tot timpul RT3 la drum. Am o cartela prepay Orange in aparat. Asta e rezidenta, mereu ramine acolo. Numerele de tel copiate in RT3 si la cele mai des folosite am atasat cite o comanda vocala. Cind plec la drum mai lung deviez apelurile de pe mobil pe RT3 (foarte simplu in cazul unui Sony Ericsson care la profiluri poti selecta si o deviere. Eu doar schimb profilul si gata).
Partea de sunat intr-adevar e mai complicata. Daca nu am credit nu pot suna, deci mereu trebuie sa fie cartela incarcata si in perioada activa. Daca te tine buzunarul si crezi ca merita poti lua 1 abonament ieftin doar pt masina si nu te mai lovesti de acest impediment. Daca poti suna e destul de comod sa efectuezi apeluri, mai ales prin c-da vocala: CALL (sau PHONE) si pe urma numele celui pe care vrei sa il suni.
Am incercat si eu la Orange si la restul sa imi mai dea inca 1 sim pt acelasi nr si nu se poate.
Partea de sunat intr-adevar e mai complicata. Daca nu am credit nu pot suna, deci mereu trebuie sa fie cartela incarcata si in perioada activa. Daca te tine buzunarul si crezi ca merita poti lua 1 abonament ieftin doar pt masina si nu te mai lovesti de acest impediment. Daca poti suna e destul de comod sa efectuezi apeluri, mai ales prin c-da vocala: CALL (sau PHONE) si pe urma numele celui pe care vrei sa il suni.
Am incercat si eu la Orange si la restul sa imi mai dea inca 1 sim pt acelasi nr si nu se poate.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
cit_a scrie:Ei mbc ! Ai vazut ca merge teoria mea , posibil sa nu fi prins CD-mp 3 cu acel culer ....hmmm , chiar pe masina mea am tras un pioneer cu tot cu cooler. Oricum discuita nu se refera doar la mp 3 , acel culer poate fi si de la navigatie .
era vorba strict de generalizarea facuta de tine. sunt convins ca unele aparate high-end au si racirea activa, dar sa spui ca toate, deja e prea intins.
Referitor la telefon:
In orice tara ai fi, orice operator ai avea, pe un singur numar de telefon nu poti avea 2 simuri. Simul are un identificator si reteaua, pe baza asocierii dintre identificator si numar face mai departe legatura.
Devierea apelurilor este o solutie in cazul "nu-mi pasa cat imi vine telefonul", in nici un caz daca vrei sa tii costurile sub control. In cazul in care faci deviere de apel, atatea minute cate vorbesti cu cel care te suna, platesti si tu, cel sunat, apelul de pe telefonul 1 pe telefonul 2.
O solutie eleganta ar fi conectarea telefonului prin Bluetooth la sistem, nu stiu daca ai optiunea asta, dar daca ii full, s-ar putea sa aiba. Daca tine figura, de fiecare data cand esti in masina (atentie! si langa masina) cand te suna cineva vei putea sa raspunzi de pe comenzile de volan respectiv comenzile de pe bord.
Faza cu scosul simului din telefon si introducerea lui in aparatul masinii tine daca ai telefon gen iPhone care are locasul pentru sim extern si se poate deschide in timpul functionarii. (Nu, nu iti lua iPhone)
"If in doubt, flat out!"
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Referitor la telefon:
In orice tara ai fi, orice operator ai avea, pe un singur numar de telefon nu poti avea 2 simuri. Simul are un identificator si reteaua, pe baza asocierii dintre identificator si numar face mai departe legatura.
nu ma pricep,nu stiu ce sa zic dar omul de la orange a zis ca in romania INCA nu se poate . de aici am dedus ca in alte tari s-a gasit deja o solutie.
In orice tara ai fi, orice operator ai avea, pe un singur numar de telefon nu poti avea 2 simuri. Simul are un identificator si reteaua, pe baza asocierii dintre identificator si numar face mai departe legatura.
nu ma pricep,nu stiu ce sa zic dar omul de la orange a zis ca in romania INCA nu se poate . de aici am dedus ca in alte tari s-a gasit deja o solutie.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo