Pagina 7 din 13

Scris: Lun 17-Dec-2012 20:41
de marianmarian
pentru geam (luneta) se inchide alte iesiri din bord cand ai pe rezistenta si tot aerul cald bate acolo.
vualetul central inchide si deschide in functie de temperatura setata cel care are probleme cu ruperea lui.
daca dai la picioare se optureaza aerul din alte iesiri si tot asa .
acolo acele clapete se numesc baliaje .
eu daca nu te superi ma obosesc scrind la pc si sa fac sa inteleaga omu de aceia cer sau dau numarul de telefon.
eu iau informatile mult mai usor vb. la telefon decit prin forum la problemele ce ma intereseaza.

Scris: Lun 17-Dec-2012 20:54
de mesersmith
Aer la luneta? Poate ai vrut sa spui parbriz. Dar e ok, am inteles.

Si Mariane, hai sa-ti reamintesc diferenta majora dintre telefon si forum.
Daca noi doi am vorbi la telefon, nimic din ce scriem aici, nu ar mai fi scris.
Dupa cum ai observat, problema cu aeroterma este una destul de raspandita in randul posesorilor de C5.
Asa incat, pe mine ma intereseaza in mod direct ca toate discutiile sau macar o mare parte dintre ele, sa se intample pe forum si nu la telefon.
Toate discutiile astea, TRBUIE sa ajunga la toti colegii. Un forum de discutii este in profunda antiteza cu telefonul.
Evident ca toti vorbim la telefon. Deseori sunt si eu sunat si nu sunt deloc deranjat de asta, dimpotriva chiar. Insa mereu i-am rugat pe toti colegii sa impartaseasca si in scris problema lor, de asa maniera incat sa beneficieze si alti colegi de acele informatii.

Spui ca tu vorbesti la telefon pentru problemele care te intereseaza pe tine. Ei bine, aici nu e vorba deloc de tine, ci de toti colegii.
Si fiecare dintre lucrurile scrise aici, vor ajuta mai devreme sau mai tarziu colegi de-ai nostri.
Daca tu consideri ca te obosesti prea tare facand asta, iti reamintesc ca postarea pe un forum este absolut benevola si nimeni nu obliga pe nimeni sa faca asta.

Scris: Mar 18-Dec-2012 09:56
de marianmarian
cand am inlocuit vualetul nu stiam ca o sa fie problema si la alti colegi.
aceste probleme cu ruperea vualetului sa a baliajullui se mai petrece si la reno laguna si 407,motivul find cocerea inbatrinirea lui din cauza rezistentei pe care o folosim la deghetarea parbizului si a doua candai iarna pornesti pe rezistenta vualetul este lipit din cauza inghetului si pleaca la viteza maxima si atunci se rupe ,si din aceasta cauza am patit si eu.
eu daca ai observat ca un coleg a avut problema cu vualetu si era clima simpla si lam invatat cum sa il blocheze pe cald si sa foloseasca pina cand are bani sa il inlocuiasca sau sa puna motoras pe partea dreapta a vualetului adica in capatul di spatele torpedoului.
inteleg ce spui dar eu daca aveam un numar il sunam si ii spuneam ce sa faca sau sal intreb ce problema am eu .
la asta ma referean eu
inteleg ca toti colegi de pe forum si posesori de c5 se uita la ce discutam si pote au si ei aceias problema.

Scris: Vin 11-Ian-2013 17:28
de Kosmin
Buna ,

Intampin si eu dificultati cu caldura in masina ,anume de doua zile am parte doar de aer rece (dinspre taigaua siberiana) in habitaclu,desi inainte mi s-a mai intamplat acum exact un an aceeasi treaba dar doar pt. cativa kilometri.Atunci am oprit si la pornire isi revenise si nu am mai avut probleme pana acum doua saptamani, cand s-a intamplat exact la fel, adica dupa oprire si pornire si-a revenit,insa acum doua zile a cedat total......se pare axul de la acea mirifica clapeta cu care se efectueaza amestecul de aer.
In urma postarilor dtra am reusit sa demontez motorasul de jos din partea soferului,dar problema este axul rupt de la clapeta din interiorul cutiei de "amestec".La mine este rupt chiar capatul canelat al axului ( nefiind insa deloc uzat) care a si cazut in interiorul cutiei la incercare unui bun prieten de a regla deschidere clapetei respective.Inlocuirea nu prea ma incanta in aceste momente asa ca voi incerca maine sa o misc pt. a obtine temperatura maxima inauntru,momentan este o temperatura suportabila si afara ,dar daca mai avem parte de minusuri mari atunci devine destul de obositor sa mergi fara o incalzire eficace.
Oricum eu va multumesc pt. postarile care m-au ajutat sa deslusesc ce s-a intamplat fara sa apelez la service "specializat".Inlocuirea o voi efectua eventual cand se mai incalzeste timpul ,deoarece din cate am citit este necesara demontarea planei de bord,dar mai studiez metodele de inlocuire ale clapetei ....poate apare ceva nou.

Scris: Vin 11-Ian-2013 22:17
de urzica
Kosmin scrie:Buna ,

Intampin si eu dificultati cu caldura in masina ,anume de doua zile am parte doar de aer rece (dinspre taigaua siberiana) in habitaclu,desi inainte mi s-a mai intamplat acum exact un an aceeasi treaba dar doar pt. cativa kilometri.Atunci am oprit si la pornire isi revenise si nu am mai avut probleme pana acum doua saptamani, cand s-a intamplat exact la fel, adica dupa oprire si pornire si-a revenit,insa acum doua zile a cedat total......se pare axul de la acea mirifica clapeta cu care se efectueaza amestecul de aer.
In urma postarilor dtra am reusit sa demontez motorasul de jos din partea soferului,dar problema este axul rupt de la clapeta din interiorul cutiei de "amestec".La mine este rupt chiar capatul canelat al axului ( nefiind insa deloc uzat) care a si cazut in interiorul cutiei la incercare unui bun prieten de a regla deschidere clapetei respective.Inlocuirea nu prea ma incanta in aceste momente asa ca voi incerca maine sa o misc pt. a obtine temperatura maxima inauntru,momentan este o temperatura suportabila si afara ,dar daca mai avem parte de minusuri mari atunci devine destul de obositor sa mergi fara o incalzire eficace.
Oricum eu va multumesc pt. postarile care m-au ajutat sa deslusesc ce s-a intamplat fara sa apelez la service "specializat".Inlocuirea o voi efectua eventual cand se mai incalzeste timpul ,deoarece din cate am citit este necesara demontarea planei de bord,dar mai studiez metodele de inlocuire ale clapetei ....poate apare ceva nou.
Bine ai venit in Club:) :)

Scris: Sâm 12-Ian-2013 08:54
de Kosmin
Multumesc!
=D>

Scris: Dum 13-Ian-2013 18:09
de sandor mihai
nu prea cred ca o vei putea pune "pe cald" provizoriu.nu vad cum poti misca voletul daca e rupt.

Scris: Dum 13-Ian-2013 21:11
de marianmarian
mihai merge doar la simplu climatronic .

DUBLU CLIMATRONIC DEFECT? -AER RECE PARTEA DREAPTA

Scris: Mar 15-Ian-2013 15:21
de severian_bv
buna !!!
va salut !!
problema cu clima a aparut si la mine !!!/respectiv pe partea dreapta am doar aer rece !!!
asa incat problema este se pare una importanta !!!
RUGAMINTE !!!
INTRADEVAR CU CAT MAI DETALIAT SE DEZBATE PROBLEMA CU ATAT ESTE DE MAI MARE AJUTOR
DACA SUNT SI POZE -TUTORIALE ESTE CU ATAT MAI BINE !!!
DEOCAMDATA SE PARE AVEM NEVOIE DE CAT MAI MULTE DATE TEHNICE SI SA AVEM RABDARE SA SE INCALZEASCA AFARA !!!
RESPECT !!!

Re: DUBLU CLIMATRONIC DEFECT? -AER RECE PARTEA DREAPTA

Scris: Mar 15-Ian-2013 15:29
de sandor mihai
severian_bv scrie:buna !!!
va salut !!
problema cu clima a aparut si la mine !!!/respectiv pe partea dreapta am doar aer rece !!!
asa incat problema este se pare una importanta !!!
RUGAMINTE !!!
INTRADEVAR CU CAT MAI DETALIAT SE DEZBATE PROBLEMA CU ATAT ESTE DE MAI MARE AJUTOR
DACA SUNT SI POZE -TUTORIALE ESTE CU ATAT MAI BINE !!!
DEOCAMDATA SE PARE AVEM NEVOIE DE CAT MAI MULTE DATE TEHNICE SI SA AVEM RABDARE SA SE INCALZEASCA AFARA !!!
RESPECT !!!
ciudat. La modelul 1 se strica doar pe partea Âşoferului.

Scris: Mar 15-Ian-2013 15:46
de severian_bv
marian vezi ca nr.tel cel cu 0744 este eronat are 11 cifre !!!

Scris: Mar 15-Ian-2013 16:39
de mesersmith
Din pacate, inca nu exista un tutorial clar, concis si detaliat.
Va exista unul cu siguranta, pentru ca o sa-l fac eu, doar ca o sa-l fac numai dupa ce se incalzeste, pentru ca eu sunt in hipotermie toata iarna, asa inca...nicio sansa pana la primavara.

Mihai, structural, aeroterma de la var I nu este la fel cu cea de la II?
Ca in toata documentatia pe care o am eu, nu vad nicio diferenta, chiar si codurile de piese par la fel, asta daca nu am gresit eu la cautare.
Oricum, la varianta I nu prea am auzit sa pice, iar la masina mea var I, in 400 mii de km nu a picat nimic pe zona aerotermei, mai putin regulatorul.

Scris: Mar 15-Ian-2013 18:13
de marianmarian
severian _bv - scuze de numar gresit 0744482293 /0766737944 / 0732702803

Scris: Mar 15-Ian-2013 19:44
de iuliu m.
Nu ni se face si noua o reducere la Promotor, ca am veni toti? :lol: :D :lol:

Scris: Mie 16-Ian-2013 19:45
de marianmarian
daca te intereseaza sa ai reducere la repararea masini trebuie sa vb si vei afla raspunsul.