becuri faza scurta

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 17-Iul-2011 12:54

multumirile pentru ea au fost aseara cand am fost la o nunta si am dansat cu ea pe muzica populara. mie nu imi place de nici un fel muzica populara. Era o tanti (unii zic ca era relativ cunoscuta) care canta si na... ne-am invartit si noi pe acolo.
"If in doubt, flat out!"

pef73
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mar 21-Sep-2010 20:39
Localitate: Brasov
Masina: Citroen C5 1.6 Hdi 80kw 2005
2: Ford Ka 1.3i 55kw 2005

Mesajde pef73 » Dum 17-Iul-2011 21:16

Pentru becul din stanga dai bateria jos si ai spatiu cat vrei.Si apropos de calitatea becurilor, la masina care am avut-o inainte am luat bec cu 6 (sase) lei, si a tinut mult si bine, am vandut masina cu acelasi bec, asta dupa ce am bagat schimbat tot felul de becuri de firma.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 17-Iul-2011 22:57

da, dar mai e si de calitatea luminii... Exista si becuri longlife dar care sunt cam oarbe.

Sa dau bateria jos??? Ce simplu era la bx....
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
buda.nicolae
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mie 20-Oct-2010 21:20
Localitate: Baia Sprie

Mesajde buda.nicolae » Lun 18-Iul-2011 02:10

La C5 poti sa schimbi becuri, insa orice bec schimbi, dupa ce s-a ars, o sa-ti apara pe lexia. (la mine s-au vazut toate becurile schimbate cubateria pusa, oricum va rog sa ma corectati daca nu am dreptate) In legatura cu intesitatea becului, desi dai jos bateria, nu o sa creasca aceasta, deoarece itensitatea nu tine de baterie, ci de modul lui de fabricare! Este foarte simplu, merge doar cum a fost becul creeat sa mearga! Daca doresti lumina mai puternica cumpara un Kit xenon, pe care il gasesti pe okazii.ro pe la 150-200Ron. Insa am auzit, fara o certitudine, ca arde motorasul stergatoarelor ( daca pui kitul ai cu 50% mai multa lumina, iar durata de viata a becurilor e de 3 ori mai mare, asa se lauda cei care-l vand).

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 18-Iul-2011 06:57

Faza cu schimbatul becurilor si lexia: da, stiam ceva ca se face log pentru toate acestea. Nu vad de ce m-ar deranja acest lucru.

Nu am sustinut nici o secunda ca intensitatea becului are legatura cu existenta sau lipsa bateriei in momentul schimbului, nu stiu cum s-a inteles aceasta. Stiu ca are legatura doar cu modul lui de fabricare.

Kit xenon cu 150-200 lei de pe okazii.ro ? Aici cred ca glumesti. Sincer. Nu o sa pun niciodata pe masina (am zis niciodata) kit de 2 lei de pe okazii sau orice alt kit xenon de slaba calitate. Daca o sa am probleme cu vizibilitatea, o sa schimb farurile (cu altele noi, daca s-au uzat) sau daca mi se pune pata de faruri xenon, o sa schimb intregul sistem cu unul original Citroen, respectiv far, electronica, sistem de spalat farul si alte sisteme aditionale. Mi se pare nerecomandabil sa pui becuri xenon aftermarket in far de halogen. In plus, dupa cum am mai zis-o pe forum si toti au sarit pe mine, este ilegal. Eu vreau sa umblu cu masna si prin Europa, nu numai prin Romania, deci in nici un caz nu voi face acest lucru.

Cu becurile halogen, lucrurile stau in felul urmator, din experienta mea si a altora:
-becul legal, omologat, care este mai bun dpdv al luminii emise, este mai scurt ca durata de viata.
-becul legal, omologat, care este mai bun dipdv al duratei de viata, este mai putin bun dpdv al luminii emise.
-becul legal, omologat, "standard" ofera un bun compromis intre nivelul de lumina si durata de viata.
-orice bec ar fi, cand este nou ilumineaza mai intens decat in ultima lui perioada de viata.

Exista si becuri "de mijloc" gen Philips Vision Plus care nu sunt asa extreme ca "eXtreme Power" dar tin mai mult, care s-ar putea sa se apropie de durata de viata a unui bec standard.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 18-Iul-2011 08:28

buda.nicolae scrie:La C5 poti sa schimbi becuri, insa orice bec schimbi, dupa ce s-a ars, o sa-ti apara pe lexia. (la mine s-au vazut toate becurile schimbate cubateria pusa, oricum va rog sa ma corectati daca nu am dreptate) In legatura cu intesitatea becului, desi dai jos bateria, nu o sa creasca aceasta, deoarece itensitatea nu tine de baterie, ci de modul lui de fabricare! Este foarte simplu, merge doar cum a fost becul creeat sa mearga! Daca doresti lumina mai puternica cumpara un Kit xenon, pe care il gasesti pe okazii.ro pe la 150-200Ron. Insa am auzit, fara o certitudine, ca arde motorasul stergatoarelor ( daca pui kitul ai cu 50% mai multa lumina, iar durata de viata a becurilor e de 3 ori mai mare, asa se lauda cei care-l vand).


la o serie de peugeot 407 era problema asta, la c5 n-am auzit
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

pef73
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mar 21-Sep-2010 20:39
Localitate: Brasov
Masina: Citroen C5 1.6 Hdi 80kw 2005
2: Ford Ka 1.3i 55kw 2005

Mesajde pef73 » Lun 18-Iul-2011 13:19

@mbc - nu stiu cum este la benzina, dar 1.6 HDi, nu cred ca-mi trebuie mai mult de 30 sec. sa dau bateria jos, si vorbesc foarte serios, nu doar ca sa ma aflu in treaba.
Nicolae, faza cu bateria era doar pentru a castiga spatiu pentru schimbarea becurilor pe partea stanga. Sunt 100% convins ca nu are nici o influenta asupra calitatii luminii faptul ca schimbi becul cu sau fara baterie pe masina. Calitatea luminii nu o poate da decat calitatea becului, starea oglinzii si a sticlei farului.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 18-Iul-2011 13:39

sincer.. nici eu nu stiu cum e la benzina pentru ca nu am desfacut plasticul acela inca. la dat jos bateria, mie mi-e frica de altceva: chestii de genul reinitializare chei, erori pe bord, chestii de genul asta.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 18-Iul-2011 13:43

mbc scrie:sincer.. nici eu nu stiu cum e la benzina pentru ca nu am desfacut plasticul acela inca. la dat jos bateria, mie mi-e frica de altceva: chestii de genul reinitializare chei, erori pe bord, chestii de genul asta.


relax, in afara de setat data si ora pe bord nu se intampla nimic, poti scoate bateria linistit cu orele.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 18-Iul-2011 16:14

corect, pierzi doar ceasul, data si presetarile posturilor de radio.


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo