becuri faza scurta
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- buda.nicolae
- pasionat
- Mesaje: 223
- Membru din: Mie 20-Oct-2010 21:20
- Localitate: Baia Sprie
La C5 poti sa schimbi becuri, insa orice bec schimbi, dupa ce s-a ars, o sa-ti apara pe lexia. (la mine s-au vazut toate becurile schimbate cubateria pusa, oricum va rog sa ma corectati daca nu am dreptate) In legatura cu intesitatea becului, desi dai jos bateria, nu o sa creasca aceasta, deoarece itensitatea nu tine de baterie, ci de modul lui de fabricare! Este foarte simplu, merge doar cum a fost becul creeat sa mearga! Daca doresti lumina mai puternica cumpara un Kit xenon, pe care il gasesti pe okazii.ro pe la 150-200Ron. Insa am auzit, fara o certitudine, ca arde motorasul stergatoarelor ( daca pui kitul ai cu 50% mai multa lumina, iar durata de viata a becurilor e de 3 ori mai mare, asa se lauda cei care-l vand).
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Faza cu schimbatul becurilor si lexia: da, stiam ceva ca se face log pentru toate acestea. Nu vad de ce m-ar deranja acest lucru.
Nu am sustinut nici o secunda ca intensitatea becului are legatura cu existenta sau lipsa bateriei in momentul schimbului, nu stiu cum s-a inteles aceasta. Stiu ca are legatura doar cu modul lui de fabricare.
Kit xenon cu 150-200 lei de pe okazii.ro ? Aici cred ca glumesti. Sincer. Nu o sa pun niciodata pe masina (am zis niciodata) kit de 2 lei de pe okazii sau orice alt kit xenon de slaba calitate. Daca o sa am probleme cu vizibilitatea, o sa schimb farurile (cu altele noi, daca s-au uzat) sau daca mi se pune pata de faruri xenon, o sa schimb intregul sistem cu unul original Citroen, respectiv far, electronica, sistem de spalat farul si alte sisteme aditionale. Mi se pare nerecomandabil sa pui becuri xenon aftermarket in far de halogen. In plus, dupa cum am mai zis-o pe forum si toti au sarit pe mine, este ilegal. Eu vreau sa umblu cu masna si prin Europa, nu numai prin Romania, deci in nici un caz nu voi face acest lucru.
Cu becurile halogen, lucrurile stau in felul urmator, din experienta mea si a altora:
-becul legal, omologat, care este mai bun dpdv al luminii emise, este mai scurt ca durata de viata.
-becul legal, omologat, care este mai bun dipdv al duratei de viata, este mai putin bun dpdv al luminii emise.
-becul legal, omologat, "standard" ofera un bun compromis intre nivelul de lumina si durata de viata.
-orice bec ar fi, cand este nou ilumineaza mai intens decat in ultima lui perioada de viata.
Exista si becuri "de mijloc" gen Philips Vision Plus care nu sunt asa extreme ca "eXtreme Power" dar tin mai mult, care s-ar putea sa se apropie de durata de viata a unui bec standard.
Nu am sustinut nici o secunda ca intensitatea becului are legatura cu existenta sau lipsa bateriei in momentul schimbului, nu stiu cum s-a inteles aceasta. Stiu ca are legatura doar cu modul lui de fabricare.
Kit xenon cu 150-200 lei de pe okazii.ro ? Aici cred ca glumesti. Sincer. Nu o sa pun niciodata pe masina (am zis niciodata) kit de 2 lei de pe okazii sau orice alt kit xenon de slaba calitate. Daca o sa am probleme cu vizibilitatea, o sa schimb farurile (cu altele noi, daca s-au uzat) sau daca mi se pune pata de faruri xenon, o sa schimb intregul sistem cu unul original Citroen, respectiv far, electronica, sistem de spalat farul si alte sisteme aditionale. Mi se pare nerecomandabil sa pui becuri xenon aftermarket in far de halogen. In plus, dupa cum am mai zis-o pe forum si toti au sarit pe mine, este ilegal. Eu vreau sa umblu cu masna si prin Europa, nu numai prin Romania, deci in nici un caz nu voi face acest lucru.
Cu becurile halogen, lucrurile stau in felul urmator, din experienta mea si a altora:
-becul legal, omologat, care este mai bun dpdv al luminii emise, este mai scurt ca durata de viata.
-becul legal, omologat, care este mai bun dipdv al duratei de viata, este mai putin bun dpdv al luminii emise.
-becul legal, omologat, "standard" ofera un bun compromis intre nivelul de lumina si durata de viata.
-orice bec ar fi, cand este nou ilumineaza mai intens decat in ultima lui perioada de viata.
Exista si becuri "de mijloc" gen Philips Vision Plus care nu sunt asa extreme ca "eXtreme Power" dar tin mai mult, care s-ar putea sa se apropie de durata de viata a unui bec standard.
"If in doubt, flat out!"
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
buda.nicolae scrie:La C5 poti sa schimbi becuri, insa orice bec schimbi, dupa ce s-a ars, o sa-ti apara pe lexia. (la mine s-au vazut toate becurile schimbate cubateria pusa, oricum va rog sa ma corectati daca nu am dreptate) In legatura cu intesitatea becului, desi dai jos bateria, nu o sa creasca aceasta, deoarece itensitatea nu tine de baterie, ci de modul lui de fabricare! Este foarte simplu, merge doar cum a fost becul creeat sa mearga! Daca doresti lumina mai puternica cumpara un Kit xenon, pe care il gasesti pe okazii.ro pe la 150-200Ron. Insa am auzit, fara o certitudine, ca arde motorasul stergatoarelor ( daca pui kitul ai cu 50% mai multa lumina, iar durata de viata a becurilor e de 3 ori mai mare, asa se lauda cei care-l vand).
la o serie de peugeot 407 era problema asta, la c5 n-am auzit
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 138
- Membru din: Mar 21-Sep-2010 20:39
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen C5 1.6 Hdi 80kw 2005
- 2: Ford Ka 1.3i 55kw 2005
@mbc - nu stiu cum este la benzina, dar 1.6 HDi, nu cred ca-mi trebuie mai mult de 30 sec. sa dau bateria jos, si vorbesc foarte serios, nu doar ca sa ma aflu in treaba.
Nicolae, faza cu bateria era doar pentru a castiga spatiu pentru schimbarea becurilor pe partea stanga. Sunt 100% convins ca nu are nici o influenta asupra calitatii luminii faptul ca schimbi becul cu sau fara baterie pe masina. Calitatea luminii nu o poate da decat calitatea becului, starea oglinzii si a sticlei farului.
Nicolae, faza cu bateria era doar pentru a castiga spatiu pentru schimbarea becurilor pe partea stanga. Sunt 100% convins ca nu are nici o influenta asupra calitatii luminii faptul ca schimbi becul cu sau fara baterie pe masina. Calitatea luminii nu o poate da decat calitatea becului, starea oglinzii si a sticlei farului.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mbc scrie:sincer.. nici eu nu stiu cum e la benzina pentru ca nu am desfacut plasticul acela inca. la dat jos bateria, mie mi-e frica de altceva: chestii de genul reinitializare chei, erori pe bord, chestii de genul asta.
relax, in afara de setat data si ora pe bord nu se intampla nimic, poti scoate bateria linistit cu orele.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo