Pagina 1 din 1

probleme suspensie spate c5- II

Scris: Vin 06-Feb-2015 17:06
de licinius
buna ...am un citroen c5 II 2005 la care de cateva zile il gasesc de suspensia spate pe burta, cand il deschid sau il pornesc revine suspensia la pozitia normal functioneaza suspensia in toate cele 4 pozitii se ridica se lasa, doar ca dupa ce il opresc la 10 - 15min din pozitia normal a suspensiei coboara doar spatele maxim- pana se ascund juma de cauciucuri sub aripa.oare ce problema este?

Scris: Vin 06-Feb-2015 17:14
de licinius
buna revin cu o precizare m-am uitat sub masina si nu exista scurgeri.

Scris: Sâm 07-Feb-2015 21:13
de urzica
Orice instalatie hidraulica are pierderi de presiune interne mai mari sau mai mici dupa oprirea pompei hidraulice. Pierderile de presiune sunt interne asa ca nu vei vedea nici o scurgere de lichid in exterior. Verifica totusi nivelul de lichid hidraulic. Masina pe suprafata dreapta, comanda de coborare la pozitia de jos, se deschide busonul rezervorului iar nivelul de lichid trebuie sa se observe la partea inferioara a "paharului" rezervorului, daca nu, se completeaza numai cu ulei hidraulic LDS. S-ar parea ca pistoanele de pe spate pierd presiunea din cauza uzurii pistonaselor. Nu stiu daca se reconditioneaza dar cred ca cel mai bine ar fi sa fie inlocuiti.
http://www.fileshare.ro/e30734195
Operatiunea trebuie efectuata intr-un atelier specializat si de catre cineva familiarizat cu instalatiile hidraulice de suspensie. Succes. :) :)



https://www.youtube.com/watch?v=9KNev4TMUx4

Scris: Sâm 07-Feb-2015 21:47
de urzica

Scris: Dum 08-Feb-2015 11:00
de licinius
Merci de sfat… intai o sa verific lichidul hidraulic. Lds… si dupa iau o decizie…

Scris: Dum 08-Feb-2015 12:14
de sandor mihai
salut. E zgîriat pistonul de la unul din cilindrii de suspensie spate. Ar trebui schimbat cilindrul de pe partea cu probleme. Pune maşina pe un canal (să fie pe roţi neapărat). O laşi pe poziţia normal. Cilindrii spate au 2 retururi de plastic fiecare. Îl scoţi pe cel dinspre spatele maşinii. Dinspre cilindru nu trebuie să curgă ulei, doar dinspre ţeava scoasă. La care curge dinspre cilindru , acela e defect.

Scris: Lun 09-Feb-2015 09:19
de licinius
ce am mai observat..ca burdufele de cauciuc care acopera cilindri sunt crapate (uzate dar nu rau ) se vede cand e ridicata la maxim ..cred ca a intrat mizerie pe acolo si posibil sa fi zgariat cilindri.

Scris: Lun 09-Feb-2015 11:09
de iulian.arg
Salut,

Nu stiu daca te ajuta dar daca sunt duse pistoanele spate, cred ca cel mai bine iesi cautand 1-2 pistoane prin dezmembrari.
Nu ar trebui sa dai mai mult de 100 lei bucata si daca nu au burdufele duse, probabil sunt in stare buna.
Eventual ai putea sa iei o intreaga punte spate dar cred ca este mai complicat.

Dar in primul rand trebuie sa te asiguri ca sunt pistoanele duse.

Spor.

Scris: Lun 09-Feb-2015 14:00
de licinius
ms...

Scris: Sâm 14-Feb-2015 10:11
de licinius
buna referitor la problema cu suspensia spate....fara nici o interventie s-a reparat dupa ce o opresc nu mai se lasa de spate jos ...am verificat si daca se ridica in toete pozitiile si merge...oare mai trebuie sa-i fac ceva sau o las in pace ... ideea este sa nu ma lasa vreodata pe undeva...?

Scris: Sâm 14-Feb-2015 19:47
de urzica
In blocul pompei de presiune hidraulica sunt 4 electrovalve doua pentru ridicare fata si spate si doua pentru coborare fata si spate. Dintr-un motiv 'oarecare' valva de coborare spate ramanea deschisa si lichidul de pe spate era purjat spre rezervor. Cred ca asta este explicatia, cat despre faptul ca poate sa revina problema... tot ce este posibil.

Imagine
pozitia 39 sunt electrovalvele.

Scris: Dum 15-Feb-2015 08:02
de licinius
ms...