Pagina 1 din 2

ulei lds febi

Scris: Vin 28-Dec-2012 11:23
de Rottybz
salut, am o mare problema am ramas cu masina pe burta la bucuresti si nu am gasit ulei lds de la total ... am cautat peste tot pe la obor nu am gasit nimic... am cumparat de la fundenii (avion) ulei de la febi 06161 ... as vrea sa stiu daca se amesteca cu cel total lds ...

macar sa ajung acasa cu masina de la buc la buzau ...

Scris: Vin 28-Dec-2012 12:45
de sandor mihai
dacĂŁ nu gĂŁseÂşti lds , pune cu ĂŽncredere lhm.

Scris: Vin 28-Dec-2012 13:21
de Rottybz
i-am pus de la febi 06161 insa asta e verde nu e galben/portocali ca cel de la total lds ...

cei de la magazin au zis ca e compatibil citroen lds ... am ajuns acasa pana la urma...

Scris: Sâm 05-Ian-2013 21:55
de mesersmith
Eu nu as face asa ceva nici mort. Uleiurile nu sunt deloc la fel si eu nu le-as amesteca si nici nu le-as schimba unul cu celalalt, chiar daca Mihai recomanda asta. Eu stiu pompe care au murit dupa ce li s-a pus LHM.
Voi faceti cum credeti.

Scris: Dum 06-Ian-2013 20:35
de Mexik
de aceasi parere sunt si eu.daca masina au gandito sa mearga cu lds e clar ca lds trebe si lhm nui pt ea.nu ne putem noi compara cu inginerii ce au proiectato.dar fiecare face ce vrea ca este masina lui :D

Scris: Dum 06-Ian-2013 21:14
de sandor mihai
1.nici eu nu sunt de acord cu lhm ĂŽn c 5.2. Era o situaĂžie oarecum urgentĂŁ.3. ÂŞtiu cel puĂžin 10 c 5 uri care merg cu lhm de ani de zile fĂŁrĂŁ nici o problema. 4. Lhm e un ulei cu calitĂŁĂži deosebite , aÂşa cĂŁ probabil e o chestiune de marketing schimbarea culorii Âşi creÂşterea preĂžului.viscozitatea Âşi punctul de congelare sunt cam la fel aÂşa cĂŁ nu vĂŁd ce rĂŁu ar putea face. 5. Concluzii nu am.

Scris: Dum 06-Ian-2013 21:30
de mbc
Mexik scrie:de aceasi parere sunt si eu.daca masina au gandito sa mearga cu lds e clar ca lds trebe si lhm nui pt ea.nu ne putem noi compara cu inginerii ce au proiectato.dar fiecare face ce vrea ca este masina lui :D


Si eu incerc sa pun doar tipul de lichide recomandate in masina, dar sa nu uitam ca C5-ul merge la fel de bine cu cauciucuri Dunlop sau Continental ca si cu Michelin. Daca chestia asta nu a fost facuta de ingineri ci de cei de la marketing?

Scris: Dum 06-Ian-2013 21:34
de mesersmith
De ani buni s-a renuntat la lhm si s-a introdus lds-ul. Apoi lds-ul ceva mai evoluat, care se cheama DA si inca ceva.
La c5 I si II, doar lds. Voi faceti cum stiti.
M-am uitat si in specificatii, nu sunt deloc identice.

Scris: Dum 06-Ian-2013 22:59
de sandor mihai
lds e acelaÂşi lucru cu fluide DA (direction asistee ). Nu Âştiu de ce acelaÂşi ulei se comercializeazĂŁ sub etichete diferite Âşi la preĂžuri diferite. P.s. Masinile de care vorbeam nu numai cĂŁ au lhm dar la unele e Âşi amestecat cu lds pentru cĂŁ oamenii pur Âşi simplu au crezut cĂŁ de ĂŁla trebuie.ceea ce ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ cele douĂŁ uleiuri sunt miscibile.

Scris: Lun 07-Ian-2013 19:07
de marianmarian
pentru inlocuirea uleiului hidraulic in reprezentanta nu costa o avere la 5 ani sau 200000km.
ei au ce le trebuie si iti face cum trebuie si ce am inteles ca trebuie initerea calculatorului cu inlocuirea uleiului .
eu am cautat lichid racire total si nu am gasit decat in reprezentanta iar ce aduce buticari de la noi costa cat nu face dar nu marca total alta marca ce nu am auzit .

Scris: Lun 07-Ian-2013 19:08
de viorelovidiu
daca esti in bucuresti se gaseste in autovit la 50lei litrul original Total 8)

Later edit: m-am referit doar la LDS

Scris: Lun 07-Ian-2013 19:09
de marianmarian
antigel?
am fost plecat la munte si am cautat la intoarcere prin magazine si peco si nu am gasit pe la nici un si am pus fara teama al antigel ca la noi suntem ca in eviu mediu .

Scris: Mar 08-Ian-2013 20:13
de marianmarian
costul unei operatiuni de inlocuire a uleiului LDS este de 550 ron in reprezentanta citroen din Constanta.
manopera si initiera cu lexia a masini dupa inlocuire este 180 ron.
litru de ulei LDS 85 ron.

Scris: Mar 08-Ian-2013 20:53
de gyila oliver
Lichidul LDS se foloseste la circuitul sistemului de franare separat de circuitul sistemului de suspensie si celei de directie. Lichidul LHM se foloseste la masinile care au cele trei sisteme pe un singur circuit ( BX, CX, Xantia, etc ).
Lichidele LHM si LDS nu sunt miscibile intre ele, acestea avind proprietati chimice diferite, au efecte diferite asupra garniturilor, simeringurilor, etc.
Faptul ca masinile care au fost prevazute pentru LDS functioneaza cu LHM este doar o chestiune de timp, acest lucru nefiind recomandat de producator.
Daca masina ramane fara lichid, parerea mea este ca nu conteaza atat de mult producatorul ( Total sau Febi ) cat tipul de lichid utilizat.

PS Lichidul LDS costa 52 ron TVA inclus, va pot procura in cantitati "nelimitate" plus taxele de transport daca nu sunteti din Sfantu Gheorghe.

Scris: Mie 09-Ian-2013 08:33
de sandor mihai
LDS chiar cĂŁ NU se foloseÂşte la sistemele de frĂŽnare. CĂŽt despre garnituri , la sistemul de suspensie sunt cam aceleaÂşi garnituri care rezistĂŁ la bx de zeci de ani cu lhm.