Pagina 1 din 1

C5 2.0Hdi automat 2006 - nu urca peste 2000 ture

Scris: Dum 27-Mai-2018 00:06
de valistef
Salut. Am un C5 2.0Hdi 2006 automat - si ma confrunt cu urmatoarea situatie: am mers in service autorizat deoarece pierdea din putere la acceleratie constanta. Eu am crezut ca este de la cutia automata, deoarece in mers se comporta ca si cand schimba vitezele, dar continuu. Ei mi-au spus ca este turbina blocata pe turatie. Mi-au recomandat o reconditionare, ceea ce am si facut la o firma specializata. Dupa reconditionare parea ca acele pierderi de putere s-au estompat si am mai observat ca nu mai scotea acel fum negru care devenise obisnuit la acceleratie brusca, ci se diminuase, iar acum este gri. Dupa numai 5 zile de utilizare (prin oras), a revenit la starea initiala, ca si cand nici nu a trecut pe la reconditionat turbina. Ce am observat este ca ii este foarte greu sa depaseasca 2000 ture, chiar si la apasarea butonului S (sport), care de obicei facea ca schimbarea vitezei sa fie intre 3000 - 4000 ture. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Ce parere aveti, sa merg din nou in serviceul autorizat sa o supun la teste sau sa ma duc la reconditionari turbine si sa cer explicatii? Multumesc.

Re: C5 2.0Hdi automat 2006 - nu urca peste 2000 ture

Scris: Lun 28-Mai-2018 21:19
de gropitzabogdan
Ai incercat sa verifici daca nu are pierderi de vacum ?
EGR defect?
Debitmetru?

Re: C5 2.0Hdi automat 2006 - nu urca peste 2000 ture

Scris: Mar 29-Mai-2018 10:30
de valistef
EGR-ul l-am inlocuit acum mai putin de 6 luni, dar debitmetrul nu l-am verificat. Nu ma pricep, deci o sa intreb la service. Multumesc,

Re: C5 2.0Hdi automat 2006 - nu urca peste 2000 ture

Scris: Mar 05-Iun-2018 09:45
de iulian.arg
Daca iti scoate fum la accelerari puternice inseamna ca e filtrul de particule perforat si eventual infundat. Poate de aici ar trebui sa incepi investigatia.
Eu am avut niste pulsatii de putere in sezonul cald intre 1500-2000 ture. Am schimbat EGR-ul si am curatat filtrul de particule si aparent am rezolvat problema.