EROARE RESET
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
EROARE RESET
Din greseala sau intentionat cineva a sters cu Lexia contoarele pentru reumplere aditiv si inlocuire FAP la masina (C5) a unui prieten. Care sunt consecintele? Si daca se poate reveni la valorile initiale resetarii? Multumesc anticipat.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: EROARE RESET
Salut.
Nu sunt consecinte daunatoare.
Contorul de aditiv e mai mult informativ, pentru ca exista detector de nivel minim pentru aditiv deci nu exista risc sa ramana fara aditiv si sa nu fie detectata chestia asta.
Resetarea counterului FAP-ului este o practica uzuala atunci cand se curata filtrul de particule sau se face pur si simplu arbitrar pentru a remedia comportamentul motorului sau pentru a scapa de erori de filtru.
Cel putin la generatia a 2-a de filtre de particule (cele de pe 2.0 hdi 100 kw cred) incarcarea filtrului e o chestiune calculata de ECU, nu determinata de senzorul de presiune diferentiala. Senzorul de presiune diferentiala e un device de back-up pentru cazurile in care depunerile reale din filtrul de particule depasesc cu mult estimarile din ECU din varii motive (regim extrem de sever, motorina "aparte" etc.).
In consecinta riscul ca filtrul de particule sa se infunde si din cauza resetului sa nu se detecteze lucrul asta, nu exista.
In cazul amicului, nu are ce sa se intample rau. Cel mult o sa i se mareasca intervalele de regenerare. Atat.
Nu sunt consecinte daunatoare.
Contorul de aditiv e mai mult informativ, pentru ca exista detector de nivel minim pentru aditiv deci nu exista risc sa ramana fara aditiv si sa nu fie detectata chestia asta.
Resetarea counterului FAP-ului este o practica uzuala atunci cand se curata filtrul de particule sau se face pur si simplu arbitrar pentru a remedia comportamentul motorului sau pentru a scapa de erori de filtru.
Cel putin la generatia a 2-a de filtre de particule (cele de pe 2.0 hdi 100 kw cred) incarcarea filtrului e o chestiune calculata de ECU, nu determinata de senzorul de presiune diferentiala. Senzorul de presiune diferentiala e un device de back-up pentru cazurile in care depunerile reale din filtrul de particule depasesc cu mult estimarile din ECU din varii motive (regim extrem de sever, motorina "aparte" etc.).
In consecinta riscul ca filtrul de particule sa se infunde si din cauza resetului sa nu se detecteze lucrul asta, nu exista.
In cazul amicului, nu are ce sa se intample rau. Cel mult o sa i se mareasca intervalele de regenerare. Atat.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: EROARE RESET
iulian.arg scrie:Salut.
Nu sunt consecinte daunatoare.
Contorul de aditiv e mai mult informativ, pentru ca exista detector de nivel minim pentru aditiv deci nu exista risc sa ramana fara aditiv si sa nu fie detectata chestia asta.
Resetarea counterului FAP-ului este o practica uzuala atunci cand se curata filtrul de particule sau se face pur si simplu arbitrar pentru a remedia comportamentul motorului sau pentru a scapa de erori de filtru.
Cel putin la generatia a 2-a de filtre de particule (cele de pe 2.0 hdi 100 kw cred) incarcarea filtrului e o chestiune calculata de ECU, nu determinata de senzorul de presiune diferentiala. Senzorul de presiune diferentiala e un device de back-up pentru cazurile in care depunerile reale din filtrul de particule depasesc cu mult estimarile din ECU din varii motive (regim extrem de sever, motorina "aparte" etc.).
In consecinta riscul ca filtrul de particule sa se infunde si din cauza resetului sa nu se detecteze lucrul asta, nu exista.
In cazul amicului, nu are ce sa se intample rau. Cel mult o sa i se mareasca intervalele de regenerare. Atat.
Multumesc pentru raspuns, in legatura cu nivelul aditivului stiam ca la generatia a doua de sistem de aditivare nivelul de aditiv minim este estimat (calculat) si nu semnalizat de senzor de nivel minim.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos