Pagina 1 din 3

schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Sâm 09-Ian-2016 18:42
de AndreiC5
Buna seara! Ce marca de ulei si ce vascozitate sa aiba pentru randament maxim al motorului?
Nu vreau sa ma zgarcesc la bani. Motor 2000hdi, 80kw,109cp, 242000km, C5 2001.

Scris: Dum 10-Ian-2016 04:01
de iuliu m.
http://www.amsoil.com/shop/by-product/m ... e=DEOQT-EA
Best of the best! Am acelasi motor si aceeasi masina(din acelasi an) de sapte ani si am folosit destul de multe uleiuri. Precum cu acesta nu a mers niciodata. Este un superulei american, (aproape)fara egal pe piata noastra, cel putin pentru Diesel. Cuvintele sunt sarace si putine pentru ce "poate" lubrifiantul de care vorbesc pe aici.
Bafta la cumparaturi!

Scris: Dum 10-Ian-2016 17:58
de iulian.arg
Suna interesant. Poti detalia un pic experienta cu Amsoil?
Ce schimbari ai simtit?
Cum s-a imbunatatit comportamentul motorului?
Cum s-a schimbat zgomotul motorului?

Scris: Lun 11-Ian-2016 04:02
de iuliu m.
Tot ce ai intrebat poate capata calificativul:"sublim". Acesta este un ulei american de nisa, cu extrem de multe norme profesionale indeplinite si cea mai mare rezistenta la forfecare din tot ce face industria de profil, acum. Cu siguranta, zgomotul a devenit unul aproape de cel "de benzinar", economia de combustibil este evidenta fata de cea cu un ulei oarecare(Liqui Moly Synthoil am folosit cel mai frecvent inainte de Amsoil, deloc un ulei rau....), de circa 1,5 l/100 km, iar acul indicatorului temperaturii lichidului de racire urca mai greu si se stabilizeaza usor mai jos(la o temperatura usor mai mica) decat inainte. Ar mai fi frana de motor care a devenit mai putin ferma. Si alte chestii care nu-mi mai vin acum , pe moment in minte. Senzatia a fost ca "mi-a reconstruit" motorul, trecut si el, usor, de 200 000 de km.
Multa bafta la cumparaturi!

Scris: Lun 11-Ian-2016 09:17
de AndreiC5
Mersi iuliu de sfat , acest ulei am sa l folosesc. Inca o intrebare
Cat combustibil mai am in rezervor cand mi se aprinde becul indicator
si la fel cat combustibil am la prima linie a indicatorului?

Scris: Lun 11-Ian-2016 17:09
de AndreiC5
Am gasit si o solutie de curatat motorul inainte sa schimb uleiul
De la aceeasi firma amsoil, e nevoia sa fac si acest lucru tinand cont ca nu
Am schimbat uleiul de 5 ani de zile ?nu prea am folosit masina...

Scris: Lun 11-Ian-2016 18:05
de AndreiC5
Domnul iuliu dati mi o adresa va rog de unde pot procura acest
Ulei de motor amsoil sa fie original...multumesc (nu am incredere de oriunde)

Scris: Lun 11-Ian-2016 19:47
de neneabe
daca ai rezervorul de 68 primul segment este exact un sfert, 17l, eroare maxima 1 l plus minus.
becul se aprinde cand mai ai 6-7l.

Scris: Lun 11-Ian-2016 20:14
de AndreiC5
Merci

Scris: Lun 11-Ian-2016 21:47
de popa mihai
Mă interesează s i pe mine uleiul respectiv. De unde se poate cumpăra?

Scris: Lun 11-Ian-2016 22:17
de AndreiC5
Eu mi am dat comanda de pe net 59 lei L , va dau maine adresa siteului

Scris: Lun 11-Ian-2016 23:23
de iuliu m.
Ai facut bine. De acolo se poate cumpara. Este un pret excelent pentru asa ceva. Nu pot da numele firmei si contactul ca "se pune" ca fac reclama... :( Cred ca este OK sa folosesti motor flush de la Amsoil pentru ca cinci ani fara sa folosesti cine stie ce masina si, deci, sa schimbi uleiul, sunt cam multi. Lubrifiantul acela, tinut in motor atata timp, este cam oxidat si cam degradat si urmele lui trebuie curatate cat mai bine. In mod normal, la un an-doi intre schimburi, ar fi fost suficienti detergentii si dispersantii din uleiul recomandat de mine.
Drumuri bune!

Scris: Mar 12-Ian-2016 09:35
de iulian.arg
Conform fiselor de specificatii AMSOil nu arata infinit mai bine decat Ineo ECS (5w-30):

http://www4.total.fr/nordic/auto_lubs/Q ... 30_ENG.pdf

https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g3395.pdf

Exceleaza intr-adevar la punctul de curgere care-i -51 grade pentru AMS in loc de -36 pentru Total.
E posibil sa aibe si vascozitate mult mai mica la temperaturi joase.

Scris: Mar 12-Ian-2016 15:16
de urzica
Intrebare. Daca se foloseste lichid pentru spalare intre schimburile de ulei, nu apare posibilitatea de alterare a caracteristicilor uleiului nou inlocuit? :?: :?: :-k :-k

Scris: Mar 12-Ian-2016 21:44
de Beemer
Din cate am auzit nu prea e bine sa bagi solutie de tip flush intr-un motor cu multi km deoarece poate sa dizloce anumite depuneri din zona simeringurilor mai uzate si aceste pot incepe sa scape ulei...daca tot vrei sa "cureti" motorul bagi un ulei mai "ieftin" si il dai afara la 2-3000 de km impreuna cu filtrul, dupa care faci schimbul normal cu uleiul dorit. ca si ulei iti recomand cu caldura sa nu te iei dupa avioane si poti baga linistit un Aral high tronic 5W40 Made in Germany care e in jur la 125 ron 5 l. Aceste motoare nu sunt motoare de super performanta, nu au FAP si parerea mea ca e overkill sa bagi avioane umflate la pret din cauza marketingului. Just my 2 cents, cum ar zice ameri-englezul.