Salut tuturor,
Pentru ca se apropie sezonul rece am decis sa imi pun gume de iarna...zis si facut, dupa montaj am zis sa ma duc sa reglez si directia deoarece de cand am luat masina am observat ca avea tendinta sa traga stanga daca tin volanul perfect drept.
Dupa reglaj ies cu ea in proba si surpriza, aceeasi treaba, masina merge spre stanga daca tin volanul drept( can merg in linie dreapta volanu sta putin spre dreapta). Am incercat sa schimb rotile de pe fata cu cele de pe spate crezand ca poate e ceva de la roti, insa dupa rocada, tot asa se comporta.
Stie cineva care ar putea fi cauza si daca s-a mai confruntat cu aceasta problema? Precizez ca am schimbat recent bucsile de la brat deci acestea ies din discutie ca si cauza.
Trage stanga
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut.
Din descrierea ta masina nu are nici o problema ci directia a fost facuta defectuos. Du-te inapoi la cei care ti-au facut directia si roaga-i respectuos sa-si faca treaba pentru care ai platit.
Mai exact trebuie sa inceapa cu pozitionarea volanului drept.
Alt aspect foarte important este ca directia se face cu motorul pornit.
Inaltimea de mers a masinii este cea cu motorul pornit. Cand motorul este oprit masina se mai lasa un pic. Ai observat probabil ca atunci cand pui contactul se aude pompa hidraulica ce ridica masina in pozitia de mers.
Am patit treaba asta in aceasta primavara cand mi-am facut directia si i-am lasat pe meseriasii din service sa-si faca treaba cum stiau ei mai bine. Mi-au zis ca "are ei pe calculator toade datele pentru C5" si sa merg sa imi vad de treaba. Cand am revenit am insistat sa imi puna din nou masina pe stand sa-i vad unghiurile cu motorul pornit, erau ambele peste 2 grade, adica destul de mult peste 1 grad maxim admis parca.
Asa ca refa directia cu volanul drept si motorul pornit.
Din descrierea ta masina nu are nici o problema ci directia a fost facuta defectuos. Du-te inapoi la cei care ti-au facut directia si roaga-i respectuos sa-si faca treaba pentru care ai platit.
Mai exact trebuie sa inceapa cu pozitionarea volanului drept.
Alt aspect foarte important este ca directia se face cu motorul pornit.
Inaltimea de mers a masinii este cea cu motorul pornit. Cand motorul este oprit masina se mai lasa un pic. Ai observat probabil ca atunci cand pui contactul se aude pompa hidraulica ce ridica masina in pozitia de mers.
Am patit treaba asta in aceasta primavara cand mi-am facut directia si i-am lasat pe meseriasii din service sa-si faca treaba cum stiau ei mai bine. Mi-au zis ca "are ei pe calculator toade datele pentru C5" si sa merg sa imi vad de treaba. Cand am revenit am insistat sa imi puna din nou masina pe stand sa-i vad unghiurile cu motorul pornit, erau ambele peste 2 grade, adica destul de mult peste 1 grad maxim admis parca.
Asa ca refa directia cu volanul drept si motorul pornit.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Nu e vorba de aparat ci de metologia specifica Citroen-urilor cu suspensie activa care necesita reglarea directiei CU MOTORUL PORNIT.
Sfatul meu e sa te duci tot la aia si sa-i rogi sa-ti faca directia cum trebuie fara sa le dai nici un ban.
Cand ti-au urcat masina pe standul de directie se presupune ca stiau cu ce se mananca.
Daca nu ti-au facut-o cum trebuie e strict vina lor si nu trebuie sa mai platesti tu o alta manopera.
Aparate performante au toti dar nu stiu chiar toti specificul fiecarei masini in parte.
Sfatul meu e sa te duci tot la aia si sa-i rogi sa-ti faca directia cum trebuie fara sa le dai nici un ban.
Cand ti-au urcat masina pe standul de directie se presupune ca stiau cu ce se mananca.
Daca nu ti-au facut-o cum trebuie e strict vina lor si nu trebuie sa mai platesti tu o alta manopera.
Aparate performante au toti dar nu stiu chiar toti specificul fiecarei masini in parte.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187759
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos