Pagina 1 din 1

Rupere curea de distributie

Scris: Mie 20-Noi-2013 20:14
de urzica
Stie cineva daca in caz de rupere a curelei de distributie la motorul de 2000 hdi se produce avarierea pieselor motorului?

Scris: Mie 20-Noi-2013 21:28
de marianmarian
da
la motorul cu 16 valve e paguba mare la cel cu 8 valve e la jumatate.
supapele se indoiesc si trebuie inlocuite si refacerea scaunelor de la chiloasa cu noile supape

Scris: Joi 21-Noi-2013 14:19
de niq
eu ma indoiesc ca se "indoiesc".... :P cred ca mai degraba se indoaie...

rupere cure

Scris: Joi 21-Noi-2013 16:12
de iliescu sorin
Urzica , trecand peste spiritele de capitala , in fuctie de momentul in care a avut loc ruperea curelei ( viteza de deplasare , cat ai dat la automat sa porneasca , daca ai tras-o sa porneasca ) aceste motoare au fost gandite cu o protectie de rupere initiala a culbutorului = 30 - 35 lei/buc si apoi deformarea supapelor 35- 45 lei. buc . Daca tot o desfaci presupun ca vei inlocui si semeringurile ( ghidajele ) supapelor = 37 lei/set , garnitura de chiuluasa = 135 lei ,la care ar trebui sa ai in vedere manopera =400 lei
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .

Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".

Re: rupere cure

Scris: Joi 21-Noi-2013 19:45
de urzica
iliescu sorin scrie:Urzica , trecand peste spiritele de capitala , in fuctie de momentul in care a avut loc ruperea curelei ( viteza de deplasare , cat ai dat la automat sa porneasca , daca ai tras-o sa porneasca ) aceste motoare au fost gandite cu o protectie de rupere initiala a culbutorului = 30 - 35 lei/buc si apoi deformarea supapelor 35- 45 lei. buc . Daca tot o desfaci presupun ca vei inlocui si semeringurile ( ghidajele ) supapelor = 37 lei/set , garnitura de chiuluasa = 135 lei ,la care ar trebui sa ai in vedere manopera =400 lei
La masinuta ta nu cred ca ar fi necesar sa inlocuiesti compensatorii hidraulici sau rectificarea scaunelor de supapa .

Mare grija la care atelier te hotarasti sa incepi " batalia ".

Multumesc de raspuns dar din fericire nu am aceasta problema cu ruperea curelei de distributie, ci a fost o intrebare doar, inca odata multumesc.

rupere cure

Scris: Joi 21-Noi-2013 19:59
de iliescu sorin
OK !
Un sfarsit de saptamana placut !

schimbare distributie c5 2000 HDI 136 cp

Scris: Sâm 21-Iun-2014 15:39
de iuliu
buna ziua ,am o intrebare pt cei care intadevar gindesc inginereste, in cartea masinii scrie ca prima schimbare distributie se face la 240000 km sau 10 ani , eu am 128000, si 8 ani si unii mecanici ma sfatuiesc sa fac scimbul ca s-ar putea ca ar trebui ,etc si eu sint ing si judec ca ce este scrris in carte acopera si o marja de siguranta , astept comentarii , va multumesc

ambreiaj

Scris: Sâm 21-Iun-2014 15:44
de iuliu
am un zgomot la ambreiaj in relanti , volanta masa dubla este uzata , intrebare ? sa ramin pe varianta de volanta masa dubla sau sa trec pe cea cu masa simpla , este mai ieftina si ulterior in caz de uzura se schimba numai discul deci costuri mai mici , astept argumente pro si contra , se pierde din putere ,cuplu, si mers "rotund" al motorului daca se monteaza ambreaj cu masa simpla?. vA MULTUMESC

Scris: Lun 23-Iun-2014 00:36
de dj01fad
varianta de inlocuire contine o volanta cu aceeasi masa, dar fixa, iar arcurile vor veni pe disc; poti sa pui linistit aceasta varianta, dar o sa pierzi putin din rafinamentul masinii. din ratiuni banesti, eu as pune varianta inlocuitoare. nu m-as gandi la o urmatoare schimbare, petru ca personal, nu am tinut nicio masina mai mult de 100.000 km, asa ca nu s-a pus problema asta. paradoxal, am schimbat ambreiajul la toate masinile care le-am avut, dar la toate din cauza rulmentului, nu de uzura. pe de alta parte, daca diferenta nu este mai mare de 3-400 lei, te sfatuiesc sa pui tot volanta cu mase separate (mobila).

Re: Rupere curea de distributie

Scris: Dum 17-Mar-2019 09:10
de MarianMazochi
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi

Re:

Scris: Dum 17-Mar-2019 09:11
de MarianMazochi
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi

Re:ambreiaj

Scris: Dum 17-Mar-2019 09:12
de MarianMazochi
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi