Pagina 3 din 3

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Sâm 15-Apr-2017 22:03
de AndreiC5
Salut Iulian...stii cum e ...ca la scoala....primara, generala,liceu, facultate...so own....s-ar putea sa te duci pregatit la test, examen si sa copiezi de la unul cu mult mai prost decat tine....cat despre uleiuri pamante , cam 80% dintre romani sunt in aer, by the way sunt inginer geolog. Iti recomand uleiul ams oil cu toata increderea , un om de afaceri gandeste pe termen lung....si iti spun eu se schimba la muuuulte mile acest ulei s-ar putea sa-mananci gratis mesele de craciun pe vreo 2 ani, si sa mergi aproape gratis daca te tii aproape dupa un x6 care nu calca mai mult de 160 ca nu avea "bogatul" anvelope...asa acest tip de roman mereu au picioarele reci pentru ca au plapuma pana la genunchi probabil.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Mar 18-Apr-2017 14:53
de calorifer4
In primul rand ati deviat grav de la subiect, FRICA CEA MAI MARE a unui mecanic in privinta unui motor este atunci cand clientul schimba uleiul odata primavara si dupa in toamna in conditii normale de mers, da de 2 ori pe an!(Ams, Motul, Total, Castrol, Mobil, Repsol, Liqui....) uleiul este viata unui motor, filtrul de ulei intotdeauna se inlocuieste, la motoarele prevazute cu turbo specificatia uleiului in romania este 0w20, 0w30, 5w30, 5w40, (10w60 (doar daca faci curse, se schimba la 500-1000km si se verifica nivelul de span din filtru), cu cat uleiul este mai gros 10w/15w/20w ungerea este si mai slaba comprsia creste dar va scadea intr-un timp foarte scurt, randament slab, cost ridicat de intretinere.

De ce doar ulei full sintetic la motoarele cu turbo, pentru ca dezvolta uzura enorma incepand cu lagarele la axul turbinei cand uleiul este prost, slab calitativ,vechi, uzat, fara specificatii corecte, dubios la pret, fara feedback clar de la client(i).

De ce neamtu' merge 50k km cu un schimb de ulei si romanul doar 8k km cu accelasi tip de ulei fara probleme, pentru ca betmenu' hater din voi nu stie ca neamtu' circula pe autostrazi cu distante zilnice de minim 50-100km unde turatia motorului nu variaza la fiecare trecere de pietoni din 100 in 100 de metri ca in Romania. ](*,)

Acum o sa fiu linsat de keyboardwarriors :gib: :lol:

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Mie 19-Apr-2017 21:46
de iulian.arg
@AndreiC5
Multumim de recomandare dar ne-ar prinde bine niste date concrete nu metafore esuate si n-ar strica un pic de incoerenta.
Ai facut un test inainte si dupa si ne poti da niste cifre de consum, acceleratie, decibeli sau curba de incalzire?
Daca nu ai astfel de cifre esti doar inca o persoana din categoria "mi-am spalat masina si trage mult mai bine si consuma mult mai putin".
Daca tu ai pus Amsoil si ti se pare ca trage mai bine/zboara/produce motorina/se conduce singura, foarte bine. Dar daca vrei sa faci o recomandare sau mai ales sa dai ca sigur ca e cel mai bun ulei posibil ar fi bine sa dai si o lista buna de argumente.

Am citit destul de mult despre uleiuri si am aflat lucruri fantastice despre forfecare, curgere, baze minerale sau polimerice, aditivi ceramici si derivarea din gaz natural. Ceea ce am recomandat mai sus cu uleiurile "pamantene" este in urma a ceea ce am citit.

Personal folosesc Total Ineo ECS 5w-30 si-l schimb la 10-12 mii si un an de folosinta. Ca regim de folosire a masinii, am 10% urban si restul periurban si exterior. Nu merg zilnic cu masina si se mai intampla chiar sa stea si intreaga saptamana nepornita. Ca stil de condus, conduc usor si rareori merg mai alert si aproape deloc sportiv. Din motivele astea am ales un ulei cu specificatii bune, cel mai subtire 5w30 din cate am vazut, rezonabil la pret si mai e si fix uleiul recomandat de producator. Insa, contrar intretinerii recomandate in carte (2 ani sau 30 mii km), nu las niciodata uleiul mai mult de un an sau 10-12 mii km. Si din cate am citit nici altii mai rasariti nu folosesc uleiurile mai mult de 15 mii km sau un an, indiferent de cat de bun e uleiul.
Sa pun Amsoil la 300 lei schimbul si sa-l scot dupa un an si 10 mii ar fi o risipa prea mare.
Apropo de cele "multe mile", din fisa tehnica a uleiului nu prea rezulta ca ar fi ceva iesit din comun din punctul asta de vedere:
https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g1404.pdf
"In gasoline-fueled vehicles, AMSOIL XL Synthetic Motor Oil is recommended for up to 10,000-mile/six-month oil change intervals or longer when recommended in owner’s manuals"
Deci intervalul de referinta e de 16 mii km sau 6 luni, cand nu exista alta specificatie. Nu mi se pare un interval extraordinar ci mai degraba unul mediu.

@calorifer
Nu se intelege mai nimic. Daca binevoiesti sa reformulezi, eventual intr-un mod constructiv si fara sa para ca ne certi, ar castiga toata lumea.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Joi 28-Feb-2019 02:49
de iuliu m.
Cimpeanu Ioan scrie:Salut tuturor! Vreau sa aflu câți km poți face cu un schimb de ulei Ams oil?

Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

24000 de km în regim sever și 40000 de km în regim normal de utilizare.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Vin 04-Iun-2021 05:29
de Cniculescu
Domnule iuliu m.
Recomandati spălarea pe interior a cutiei de viteze manuale cu flush pentru cv automata amsoil sau flush motul, wynns?
Ce ulei credeti dvs ca ar fi mai bun pentru 2.0hdi.
Se recomanda engine flush la acest motor? Nu am mai schimbat uleiul de 2 ani.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Vin 11-Iun-2021 00:34
de iulian.arg
Nu are nici un rost flus-ul la cutii manuale. Functioneaza la temperaturi relativ joase si presiuni mici. Cel mult merita un schimb de ulei.
Ulei Total ca e putin probabil sa fie contrafacut.
Engine flush e loterie la varsta asta. Mai bine nu.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Vin 11-Iun-2021 17:01
de toro
Folosește cu încredere un ulei motor(fab. Franța) - Motul 8100 X-Clean+ SAE 5W/40 -100% Sintetic . Un brand arhicunoscut cunoscut și cu un preț/litru convenabil .

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Dum 13-Iun-2021 12:28
de Cniculescu
iulian.arg scrie:Nu are nici un rost flus-ul la cutii manuale. Functioneaza la temperaturi relativ joase si presiuni mici. Cel mult merita un schimb de ulei.
Ulei Total ca e putin probabil sa fie contrafacut.
Engine flush e loterie la varsta asta. Mai bine nu.

Caraie in marsalier, la retrogradare in 2 din 3,intra greu 1-a
Are uleiul schimbat de nici 1000km, ceva Valvoline gear oil nou.
iuliu m. te rog un sfat.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Dum 13-Iun-2021 23:19
de Cniculescu
iuliu m. scrie:.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Dum 13-Iun-2021 23:36
de iulian.arg
In cazul tai iti trebuie alta cutie sau sa iti repari cutia actuala. Nici un flush sau aditiv nu va face minuni.
Cutiile manuale sunt simple si daca ai vreo problema e putin probabil sa ti-o rezolve vre-un ulei, aditiv sau flush.
Si la mine intra grelut cateodata in marsarier iar vitezele 3-4-5 au fiecare suieratul ei specific. Nu am ce face altceva decat sa schimb sau sa repar cutia cand sau daca lucrurile se vor agrava.
Asteapta si alte pareri insa nu cred ca sunt solutii minune pentru situatia ta cum nu sunt nici pentru a mea.

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Vin 23-Iul-2021 10:06
de Cniculescu
Și am făcut engine flush la motor, si la cutia de viteze, si radiator flush la instalatia de răcire

Re: schimb ulei motor diesel 2000 hdi 80kw

Scris: Vin 23-Iul-2021 14:09
de dj01fad
si ce ai rezolvat la cutie?