prea mult ulei in motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Lun 24-Noi-2008 12:45

Khan este singurul care ti-a dat o explicatie corecta a ceea ce se poate intampla in cazul nivelului peste maxim.
Eu cred ca nu ar trebui sa stai linistit deloc. Scoate sursplusul.

Ceea ce loveste sunt pistoanele in uleiul aflat in baia de ulei. Astfel se creeaza fenomenul numit lovitura de berbec care pe langa cele spuse de Khan poate duce la deteriorarea pistoanelor, a bielelor si chiar spargerea baii de ulei.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 24-Noi-2008 13:47

bogdan78 scrie:dak este prea mult ulei, se face presiune si poate intra in camera de ardere. ce rezulta se evacueaza pe esapament.
se poate strica si catalizatorul


cum ajunge uleiul in exces in camera de ardere? sau mai exact pe unde?

cosmin_bogdan_s scrie:Khan este singurul care ti-a dat o explicatie corecta a ceea ce se poate intampla in cazul nivelului peste maxim.
Eu cred ca nu ar trebui sa stai linistit deloc. Scoate sursplusul.

Ceea ce loveste sunt pistoanele in uleiul aflat in baia de ulei. Astfel se creeaza fenomenul numit lovitura de berbec care pe langa cele spuse de Khan poate duce la deteriorarea pistoanelor, a bielelor si chiar spargerea baii de ulei.


asta se intimpla cind nivelul e cu 3-4l peste, deci ma repet, 1mm peste maxim pe joja e nimic

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Lun 24-Noi-2008 14:09

Singurul argument care il mai aduc in acest sens este faptul ca masina nu are mereu 0Km/h sau merge constant sau nu se afla in panta.
Daca vrei, du-te la Campina si apoi spre Provita. Acolo vei gasi o panta foarte abrupta, panta ce poate fi urcata cu treptele 1-2 si foarte rar 3 (nu datorita curbelor ci pantei). Incearca sa o urci, sa o cobori si poate si ceva curbe tot pe acea panta.
Poate nu se va intampla nimic, dar eu nu as risca.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 24-Noi-2008 15:42

Nu se va intampla nimic.In final il va consuma acel mic surplus sau il va arunca pe undeva in cel mai rau caz.
Chiar nu inteleg de ce atatea griji...nu are ce sa se intample.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 24-Noi-2008 17:49

vad ca toata lumea este de acord, dak este doar putin peste nu este nici o problema, dak nivelul maxim de ulei este depasit cu mult sigur sunt probleme.
referitor la intrebarea lui khan, dak uleiul se consuma, si poate ajunge in catalizator, inseamna ca in caz de presiune poate trece intre piston si camasi :) cred.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 26-Noi-2008 23:12

cosmin_bogdan_s scrie:Singurul argument care il mai aduc in acest sens este faptul ca masina nu are mereu 0Km/h sau merge constant sau nu se afla in panta.
Daca vrei, du-te la Campina si apoi spre Provita. Acolo vei gasi o panta foarte abrupta, panta ce poate fi urcata cu treptele 1-2 si foarte rar 3 (nu datorita curbelor ci pantei). Incearca sa o urci, sa o cobori si poate si ceva curbe tot pe acea panta.
Poate nu se va intampla nimic, dar eu nu as risca.


mah da chiar refuzati sa ginditi: daca motorul e in mers, unde e nivelul uleiului? mai sus mai jos decit in repaos? si mai ales de ce e la alt nivel decit in repaos? nu cumva pentru ca in mers uleiul se imprastie in toate canalele pina sus in chiulasa iar in baie nu mai ramin poate decit vreo 2 maxim 3 litri? si atunci mai conteaza 1 mm in plus? si apropo, frumos drumul ala, daca tot l-ai adus in dicutie :D

bogdan78 scrie:referitor la intrebarea lui khan, dak uleiul se consuma, si poate ajunge in catalizator, inseamna ca in caz de presiune poate trece intre piston si camasi Smile cred.


crezi gresit, daca reuseste sa ajunga acolo inseamna ca motorul e uzat excesiv si ca inainte sa ajunga uleiul in capul pistonului, ajunge compresia in baia de ulei. oricum, era vorba aici ca se strica catalizatorul daca e ulei in exces si ca nu ies noxele. nu e adevarat, nu are nici o legatura


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo