aici aveti 2 imagini in care se vede pe unde curge uleiul
Engine oil pressure low
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
-
PEDROS69
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Daca ai copletat tot timpul cu ulei si nu ai ramas in timpul mersului fara ulei chiar daca presiunea era scazuta, tinand cont ca ai mers incet si nu ai fortat motorul pe o distanta scurta, mai mult ca sigur nu s-a intamplat nimic care sa pericliteze functionarea motorului, asa ca schimbi frumos sonda si copletezi cu ulei si te bucuri in continuare de masina. Totusi pentru linistea ta sufleteasca inainte sa monteze mecanicul sonda roaga-l sa monteze un manometru mecanic in locul ei apoi porneste motrul si vezi indicatiile aparatului normal cred ca la turatia de mers in gol trebuie sa ai cam 2-3 atm. iar in turatie cam 4 atm. si mai important indicatiile manometrului trebuie sa se sicronizeze cu diferite regimuri de turatie ale motorului daca face cum am descris pana acum atunci totul este ok. Totusi din comoditate mecanicul o sa inceapa sa se vaite ca nu are manometru, ca nu se pupa la filet etc. asa ca vezi sa fii pregatit . Succes! sa ne tii la curent.
MESERIAS
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
viorelovidiu scrie:Nu am atins cu burta masinii si nici nu merg sportiv. Nu platesc nimic la masina asta, am achitat un avans dar nu mai dau nimic pana masina nu e impecabila din punct de vedere general si revizia facuta complet verificat toate instalatiile si teste pe lexia...
Si eu si Marian incercam sa te lamurim ca nu prea are de-a face pompa de ulei cu problema ta. Chiar daca ai avut ulei destul in baie, faptul ca nu pierde, deci nu mai are presiune destule poate sa provoace stricaciuni pe la axa cu came.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
nicum scrie:viorelovidiu scrie:Nu am atins cu burta masinii si nici nu merg sportiv. Nu platesc nimic la masina asta, am achitat un avans dar nu mai dau nimic pana masina nu e impecabila din punct de vedere general si revizia facuta complet verificat toate instalatiile si teste pe lexia...
Si eu si Marian incercam sa te lamurim ca nu prea are de-a face pompa de ulei cu problema ta. Chiar daca ai avut ulei destul in baie, faptul ca nu pierde, deci nu mai are presiune destule poate sa provoace stricaciuni pe la axa cu came.
stiu ca nu are pompa nimic, m-am zapacit eu si de suparare am confundat sonda cu pompa!
Sonda e cea cu probleme, am pus 2 poze mai sus in care se vede pe unde a curs ulei
sa speram ca n-a patit nimic motorul, cu toate ca nu s-a auzit nimic suspect pana am ajuns in service si am mentinut nivelul de ulei peste minimul indicat de joja, am mers cu maxim 50km/h si maxim 2500 de ture, in medie pe la 2000
o sa-i zic si mecanicului de namometru, diseara revin cu rezultatul
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
pana la urma s-a terminat cu bine
s-a schimbat sonda respectiva 50lei a costat si cu ocazia asta mi-a facut si revizia la masina: ulei total 9000 quartz filtru ullei/aer/polen si manopera toate au costat 646lei pe cheltuiala proprietarului.
in pozele care le-am postat anterior acea sonda curgea pe la garnitura in locul in care se infileta...
s-a schimbat sonda respectiva 50lei a costat si cu ocazia asta mi-a facut si revizia la masina: ulei total 9000 quartz filtru ullei/aer/polen si manopera toate au costat 646lei pe cheltuiala proprietarului.
in pozele care le-am postat anterior acea sonda curgea pe la garnitura in locul in care se infileta...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 
-
cornelioan
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Engine oil pressure low
Nu cumva sonda era slaba?
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Re: Engine oil pressure low
cornelioan scrie:Nu cumva sonda era slaba?
posibil, mie mi-a aratat mecanicul ca pe la filet a curs...
am mai facut vreo 150 de km de la incident si e OK masina, trage bine
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187807
Total subiecte 18664
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11833
Cel mai nou membru AlexandruG


