Imi sare dopul de la ulei

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

AleX_201
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Dum 02-Mar-2008 23:20
Localitate: spania

Imi sare dopul de la ulei

Mesajde AleX_201 » Lun 12-Ian-2009 23:43

Am vazut sambata din greseala,ca mi-a sarit dopul de la ulei.e a doua oara cand patesc.dar de data asta am vazut tarziu si eram aproape pe minim cu uleiul,si motoru e plin de ulei.m-am dus urgent la service sa imi bage ulei si dop nou.
Intrebarea mea e : "din ce cauza imi sare".la service banuiau ca e sistemul de evacuare i neregula,dar dupa ce au vazut motoru au zis ca nu era insurubat bine (a 2-a oara).au zis ca daca era de la evacuare imi sarea intai joja de ulei si apoi "poate" dopul.miercuri imi schimba cureaua de accesorii care e manjita RAU,si suruburile scutului superior (pe care scri HDi).
se tine doar in un surub si poate de lka vibratii prea mari atinge acel dop si il ajuta sa sara.
Niste pareri...sugestii...cineva a mai patit ?!?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 13-Ian-2009 00:59

daca scoti busonul in timpul mersului ce face??in cel mai rau caz trebuie sa scoata niste fum. Daca arunca ulei, e grav.
Fa testul asta. Scoate busonul de la ulei in timp ce merge motorul.
eu nu am inteles..la care dop te referi?la busonul pe unde pui ulei?eu asa am inteles...
Ultima oară modificat Mar 13-Ian-2009 01:02 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 13-Ian-2009 01:01

culmea e ca e invers... ulei poate sa arunce, dar fum sa nu scoata... acolo nu au de unde sa fie gaze...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 13-Ian-2009 01:04

pai cum sa arunce ulei? Asta in niciun caz..!!!!! Exclus!!
Am vrut sa iau mai demult un oltcit si am zis sa dau si eu busonul jos in timp ce masina merge... Toate bune..l-am ambalat un pic si a arucat cu o presiune ulei pe acolo de m-am crucit...m-a murdarit ingrozitor. I-am zis ca nici pe degeaba nu il iau. :lol: era ceva in neregula
Daca apuca sa arunce ulei pe la buson, clar gaze sunt cu nemiluita!Deci nici macar nu mai transforma uleiul in gaze!! Asa de tare e uzat motorul in asemenea caz! Pompa de ulei are un debit uluitor si normal ca daca motorul e uzat va ajunge sa arunce ulei.
am zis si eu ca daca motorul e mai uzat..gaze poate sa scoata pe la busonul pe unde pui ulei.

eu ma intreb o data pe proprietar?la care dop se referea???? eu am inteles ca e vb de busonul pe unde pui ulei. Sau e vb cumva de busonul de golire? Fii mai explicit te rog ca exista confuzii!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mar 13-Ian-2009 08:38

abarth_mcm scrie:pai cum sa arunce ulei? Asta in niciun caz..!!!!! Exclus!!
Am vrut sa iau mai demult un oltcit si am zis sa dau si eu busonul jos in timp ce masina merge... Toate bune..l-am ambalat un pic si a arucat cu o presiune ulei pe acolo de m-am crucit...


Ulei poate sa stropeasca nu sa arunce; asta mai ales la motoarele cu axa cu came in chiulasa.
La oltcit n-ar trebuie sa faca nici una nici alta. Asta pt ca gatul de umplere de ulei este destul de lung. Am avut 2 oltcituri si la unul din ele mai arunca din cand in cand busonul de ulei, dar asta doar iarna.

Referitor la problema din discutie:

Ar trebui masurata presiunea gazelor din carter. Nu ar trebui sa treaca de sa zicem 0.05 bar. Normal ar fi sa fie spre 0 (la motor nou)

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Imi sare dopul de la ulei

Mesajde cornelioan » Vin 23-Ian-2009 15:45

Daca busonul este bine strans, eu zic ca nu are nici un motiv sa sara, cel putin, nu din cauza presiunii care se formeaza in capacul axei cu came.Am avut motoare care piedeau compresie si-mi saltau joja de ulei in sus, dar busonul niciodata.


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes