Intamplari ciudate cu C3-ul
Moderator: Echipa Tehnica
Intamplari ciudate cu C3-ul
1. Acum vreo 5 zile am mers vreo 50 km m-am dat jos sin masina si nu am mai putu sa o inchid din telecomanda nici cum. Am intrat in masina, am inchis-o /deschis-o cu butonul de pe bord totul e ok. Apoi am incercat din nou sa o inchid din telecomanda de pe cheie dar nu se putea. Intr-un final am inchis-o cu cheia (fara telecomanda) am bagat cheia in butuc si am rotit, totul ok s-a inchis. Am plecat vreo o ora la cumparaturi pe cand am revenit totul a mers bine reusind sa o deschid/inchid din telecomanda.
Asta am patit o singura data de atunci totul e bine. (este exclusa faza: s-a terminat baretia din telecomanda)
2. Azi am mers cam 10km cu masina fara sa pornesc deloc farurile, am pornit doar ventilatia pe tr. 2 si radioul (lucruri care le folosesc deobice).
Dupa ce am oprit motorul, am coborat, inchis masina (din telecomanda), am observat ca becurile de pozitie din spate is aprinse, m-am dus in fata si era pornita pozitia si faza scurta. Eu stiam ca nu am pornit farurile asa ca am deschis masina si am observat ca pozitia de pe maneta cu care se aprind luminile este pe stins. Le-am pornit, le-am oprit si s-au oprit totul merge bine.
Cz: nu stiu ce sa cred ce se intampla? Care poate fi baiul?
Astept pareri.....
Multumesc
Asta am patit o singura data de atunci totul e bine. (este exclusa faza: s-a terminat baretia din telecomanda)
2. Azi am mers cam 10km cu masina fara sa pornesc deloc farurile, am pornit doar ventilatia pe tr. 2 si radioul (lucruri care le folosesc deobice).
Dupa ce am oprit motorul, am coborat, inchis masina (din telecomanda), am observat ca becurile de pozitie din spate is aprinse, m-am dus in fata si era pornita pozitia si faza scurta. Eu stiam ca nu am pornit farurile asa ca am deschis masina si am observat ca pozitia de pe maneta cu care se aprind luminile este pe stins. Le-am pornit, le-am oprit si s-au oprit totul merge bine.
Cz: nu stiu ce sa cred ce se intampla? Care poate fi baiul?
Astept pareri.....
Multumesc
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
sw Bug:
CONCERNED
CITROĂN C3 with deadlocking and/or child pack up to RPO 9975.
FINDINGS
Door locking malfunction.
DIAGNOSIS
This is a fault relating to the BSI software.
AFTER-SALES REMEDY
Update the software version to V41.
sau daca nu-l poti descuia:
CONCERNED
CITROĂN C3 all types.
FINDINGS
Impossible to unlock the vehicle's doors with the plip (approx. 15 minutes after locking) . It is necessary to unlock using
the key to restore this function . Potential fault recorded in the BSI : back-up mode fault.
DIAGNOSIS
"Accessory" radio connected directly onto the vehicle harness, disturbing the functioning of the BSI.
AFTER-SALES REMEDY
Connect the radio using an adaptor harness, available from Replacement Parts under Part No. 9475 28.
... si mai citeam pe undeva ca se mai poate intampla ca ECU sa treaca in Factory Mode dar nu mai gasesc buletinul respectiv...
Luc.
CONCERNED
CITROĂN C3 with deadlocking and/or child pack up to RPO 9975.
FINDINGS
Door locking malfunction.
DIAGNOSIS
This is a fault relating to the BSI software.
AFTER-SALES REMEDY
Update the software version to V41.
sau daca nu-l poti descuia:
CONCERNED
CITROĂN C3 all types.
FINDINGS
Impossible to unlock the vehicle's doors with the plip (approx. 15 minutes after locking) . It is necessary to unlock using
the key to restore this function . Potential fault recorded in the BSI : back-up mode fault.
DIAGNOSIS
"Accessory" radio connected directly onto the vehicle harness, disturbing the functioning of the BSI.
AFTER-SALES REMEDY
Connect the radio using an adaptor harness, available from Replacement Parts under Part No. 9475 28.
... si mai citeam pe undeva ca se mai poate intampla ca ECU sa treaca in Factory Mode dar nu mai gasesc buletinul respectiv...
Luc.
Tot la capitolul intamplari ciudate...
vreau sa va intreb si eu ceva..
La voi cand schimbati faza scurta cu faza lunga, se stinge becul de faza scurta sau ramane aprins ?
Eu am observat ca nu se mai sting becurile de faza scurta cand trec pe faza lunga, practic imi raman toate 4 aprinse... De la penultima vizita la service... mi-o fi disparut/ars vre-un releu ?
Cum e corect ?
Merci,
vreau sa va intreb si eu ceva..
La voi cand schimbati faza scurta cu faza lunga, se stinge becul de faza scurta sau ramane aprins ?
Eu am observat ca nu se mai sting becurile de faza scurta cand trec pe faza lunga, practic imi raman toate 4 aprinse... De la penultima vizita la service... mi-o fi disparut/ars vre-un releu ?
Cum e corect ?
Merci,
Asa face si la mine. E cat se poate de normal.
Gandeste-te ca ca oglinzile din spatele becurilor de faza scurta, respectiv faza lunga au unghiuri diferite de atac. Becul de faza scurta are o pata de lumina care incepe in imediata vecinatate a botului masinii, pe cand raza de actiune a becului de faza lunga incepe in cazul ideal la capatul petei de lumina generate de becul de faza scurta.
In consecinta, ai nevoie ca ambele becuri sa functioneze simultan. In cazul in care ti-ar functiona doar becurile de faza lunga, nu ai vedea nimic in primii 25-30 de metri de la botul masinii, cat acopera faza scurta.
Nu-ti face probleme, totul e in regula
Gandeste-te ca ca oglinzile din spatele becurilor de faza scurta, respectiv faza lunga au unghiuri diferite de atac. Becul de faza scurta are o pata de lumina care incepe in imediata vecinatate a botului masinii, pe cand raza de actiune a becului de faza lunga incepe in cazul ideal la capatul petei de lumina generate de becul de faza scurta.
In consecinta, ai nevoie ca ambele becuri sa functioneze simultan. In cazul in care ti-ar functiona doar becurile de faza lunga, nu ai vedea nimic in primii 25-30 de metri de la botul masinii, cat acopera faza scurta.
Nu-ti face probleme, totul e in regula

este exact cu spui vldst, multumesc de raspuns.
La asta ma gandeam aseara cand veneam pe drum, ca faza lunga incepe exact unde se termina faza scurta si ma bucuram pe moment ca vad mai bine strada, dar ma intrebam daca e corect asa sau s-a intamplat ceva ...si nu mai tin minte de la alte masini pe care le-am avut cum se intampla...
La asta ma gandeam aseara cand veneam pe drum, ca faza lunga incepe exact unde se termina faza scurta si ma bucuram pe moment ca vad mai bine strada, dar ma intrebam daca e corect asa sau s-a intamplat ceva ...si nu mai tin minte de la alte masini pe care le-am avut cum se intampla...
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Sâm 04-Oct-2008 16:25
- Localitate: Timisoara
Am probleme cu masina mea
Am un Citroen C3 de 1,4 Benzina de un an si am mers cu ea 19997 Kilometri.
Am si eu o prolema de cateva zile.
Merg la masina o deblochez cu telecomanda si intru in ea.
Dupa cateva secunde se aprind si se sting succesiv de doua ori lumina de bord,pozitiile si lumina de intalnire.
Bag cheia in contact si astept, fara sa pornesc motorul.
Dupa alte cateva secunde se aprind si se sting din nou lumina de bord, pozitiile si lumina de intalnire, de data aceasta exact cum ar face un scurt fara ci un "ritm".
S-a intamplat la fel si cand am oprit masina.
La fel s-au aprins luminile de bord, pozitiile si luminile de intalnire succesiv, fara nici un "ritm" ca si cum ar face un scurt.
Care ar putea fi problema?
Am si eu o prolema de cateva zile.
Merg la masina o deblochez cu telecomanda si intru in ea.
Dupa cateva secunde se aprind si se sting succesiv de doua ori lumina de bord,pozitiile si lumina de intalnire.
Bag cheia in contact si astept, fara sa pornesc motorul.
Dupa alte cateva secunde se aprind si se sting din nou lumina de bord, pozitiile si lumina de intalnire, de data aceasta exact cum ar face un scurt fara ci un "ritm".
S-a intamplat la fel si cand am oprit masina.
La fel s-au aprins luminile de bord, pozitiile si luminile de intalnire succesiv, fara nici un "ritm" ca si cum ar face un scurt.
Care ar putea fi problema?
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Sâm 04-Oct-2008 16:25
- Localitate: Timisoara
Avertizare luminoasa presiune roti
Cred ca problema mea era din cauza rotilor.
Dupa o verificare la OMV aveam in roti o presiune sub 2,0 bari
Dupa o verificare la OMV aveam in roti o presiune sub 2,0 bari
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Sâm 04-Oct-2008 16:25
- Localitate: Timisoara
Avertizare sonora becuri arse
Am avut de asemenea becul pentru lumina de intalnire din stanga ars si in momentul in care aprindeam sau inchideam luminile se auzea un bip. Daca Masina asta este foarte desteapta. Sa taca cei care spun ca Citroen este o firma slaba si sa incerce macar o masina apoi sa vorbeasca.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187791
Total subiecte 18657
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV