Din cate am citit, C3 ar trebui sa aiba interfata OBD-2 / EOBD.
Stie cineva unde este "ascunsa" mufa?
OBD-2 (EODB) pt C3
Moderator: Echipa Tehnica
Injection timing retard = avans la aprindere.
Personal ma zgarie pe creier termenul de "avans" folosit pt ceva ce intarzie aprinderea
Benzina cea mai potrivita pt motorul meu este cea pentru care "avansul" la aprindere este cel mai mic, ideal zero, corect?
Din cate am inteles de pe alte forumuri, unde unii oameni sunt dispusi sa explice fara a a avea acea atitudine de "geniu neinteles" ;),
"avansul" la aprindere este un parametru ce reprezinta timpul cu care scanteia este intarziata fata de momentul cand pistonul este la PMS si urmeaza sa se deplaseze spre PMI.
Cu cat "avansul" la aprindere este mai mare, cu atat se pierde lucru mecanic util, deci rezulta un randament mai mic.
Iar parametrul pt "avansul" la aprindere se poate citi prin EOBD...
Personal ma zgarie pe creier termenul de "avans" folosit pt ceva ce intarzie aprinderea
Benzina cea mai potrivita pt motorul meu este cea pentru care "avansul" la aprindere este cel mai mic, ideal zero, corect?
Din cate am inteles de pe alte forumuri, unde unii oameni sunt dispusi sa explice fara a a avea acea atitudine de "geniu neinteles" ;),
"avansul" la aprindere este un parametru ce reprezinta timpul cu care scanteia este intarziata fata de momentul cand pistonul este la PMS si urmeaza sa se deplaseze spre PMI.
Cu cat "avansul" la aprindere este mai mare, cu atat se pierde lucru mecanic util, deci rezulta un randament mai mic.
Iar parametrul pt "avansul" la aprindere se poate citi prin EOBD...
Esti rautacios
Se pare ca sunt de neinteles si cei de pe celelalte forumuri, pt. ca nu are nici o noima ce ai scris.
Avansul la APRINDERE (si nu injectie) este chiar avans si nu intarziere. (am explicat cu alta ocazie detaliat dar nu ai inteles)
Cred ca tu nu realizezi sensul in care se invarte motorul
Se pare ca sunt de neinteles si cei de pe celelalte forumuri, pt. ca nu are nici o noima ce ai scris.
Asta nu cred ca se traduce astfelInjection timing retard = avans la aprindere.
Avansul la APRINDERE (si nu injectie) este chiar avans si nu intarziere. (am explicat cu alta ocazie detaliat dar nu ai inteles)
Cred ca tu nu realizezi sensul in care se invarte motorul
mars2k scrie:[...]"avansul" la aprindere este un parametru ce reprezinta timpul cu care scanteia este intarziata fata de momentul cand pistonul este la PMS si urmeaza sa se deplaseze spre PMI.
Adica timpul al treilea, explozia, cand pistonul se deplaseaza de la punctul mort superior (pozitia de volum minim) spre punctul mort inferior (pozitia de volum maxim).
Ce nu-i bine?
Later edit:
Prin volum minim/maxim ma refer la volumul gazelor din cilindru.
Sorin, tot nu mi-ai raspuns la intrebare, unde-i greseala?
Arise: Cred ca ai inteles mesajul meu complet gresit. Din fericire, destinatarul direct l-a inteles corect.
Referitor la PMS, uite aici: http://www.4tuning.ro/tuning/Motor4timpi.asp
"Timpul 3. Destinderea
Supranumita cursa utila,este singura faza din intreg ciclul in care se produce puterea motorului si lucrul mecanic este pozitiv.Datorita fortelor rezultate in urma exploziei,pistonul este impins de la p.m.s. la p.m.i. si transmite puterea arborelui cotit prin intermediul bielei,care la randul lui transmite puterea rotilor prin ambreiaj,cutie de viteze si planetare.In timpul destinderii,supapa de admisie este inchisa tot timpul,iar cea de evacuare se deschide spre sfarsit,functie de avansul la deschidere."
Arise: Cred ca ai inteles mesajul meu complet gresit. Din fericire, destinatarul direct l-a inteles corect.
Referitor la PMS, uite aici: http://www.4tuning.ro/tuning/Motor4timpi.asp
"Timpul 3. Destinderea
Supranumita cursa utila,este singura faza din intreg ciclul in care se produce puterea motorului si lucrul mecanic este pozitiv.Datorita fortelor rezultate in urma exploziei,pistonul este impins de la p.m.s. la p.m.i. si transmite puterea arborelui cotit prin intermediul bielei,care la randul lui transmite puterea rotilor prin ambreiaj,cutie de viteze si planetare.In timpul destinderii,supapa de admisie este inchisa tot timpul,iar cea de evacuare se deschide spre sfarsit,functie de avansul la deschidere."
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Arise scrie:Geniule, ce e ala PMS? Pre Menstrual Syndrome?
P.M.S. = Punctul Mort Superior
P.M.I. = Punctul Mort Inferior
Reprezinta pozitia in care pistonul isi schimba directia de miscare. Daca nu ar exista acest "avans" si scanteia ar detona amestecul exact cand pistonul se afla in P.M.S., nu ar mai ajuta la continuarea miscarii de rotatie a motorului ci mai curand l-ar frana sau chiar l-ar face sa se invarta invers.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern