Pagina 1 din 1
pornirea la rece la 1,4 HDI
Scris: Mar 12-Iul-2005 11:10
de prafuit
Cred ca am buba cand pornesc la rece "mingiuta" mea. Dupa cum vedeti am un C3 1,4 HDI SX (masina c care ma deplasez frecvent) si cand pornesc la rece, daca este scoasa din viteza si o pornesc fara sa apas ambreiajul, dupa 5-6 secunde am o scadere de turatii destul de mare, aproape ca mi se opreste motorul. De vreo 2 ori chiar mi s-a oprit motorul si mi-a ramas martorul de injectoare aprins (care s-a stins dupa vreo 20km).
Initial mi-am zis ca este din cauza motorinei, asa ca ma duc sa pun varful de gama de la OMV, draci baltati, ca s-a intamplat la fel.
Daca pornesc masina cu ambreiajul la podea, nu se oprete dar tot are o scadere de turatie (trebuie sa tin o perioada mai lunga ambreiajul apasat)
Mai are cineva astfel de probleme?
Care ar fi solutia?
P.S. Nu prea ma tenteaza sa ma duc la astia de la ATS ca ma mai tin vreo 2 zile pe acolo si nu fac nimik. Problema nu este foarte deranjanta, dar mai mult e un factor de stres. ma gandesc cand o pornesc - oare o sa se opreasca sau nu???
Scris: Mar 12-Iul-2005 12:23
de B-01-DRC
Poate fi o problema cu discul de ambreiaj sau cu placa de presiune care nu debreiaza bine...cel mai probabil din cauza ulei in cutie care tre' schimbat.
Scris: Mar 12-Iul-2005 14:10
de DanCld
S-ar putea să fie totuşi un injector ĂŽnfundat cu mizerie din motorină - eu nu am probleme la pornire (dar o pornesc numai cu ambreiajul jos... reflex de la şcoală :P), dar uneori, când am pasageri ĂŽn plus şi bagaje, chiar simt că aş merge "cu frâna de mână trasă". Care frână nu e trasă, aerul condiţionat nu are nici o legătură (testat şi răs-testat), "gaz" pun numai de la OMV etc. De obicei senzaţia trece după ce o turez un piculeţ mai mult, sau cresc viteza.
Dar cum mie mi se par multe, ....

PS - am numai 3500km parcurşi până acum, şi numai la temperaturi peste 10C, deci nu ştiu cât de relevant e...
Scris: Mar 12-Iul-2005 14:38
de prafuit
Nici "mingiuta" mea nu are mai mult de 4 000km. Mi se pare ciudat! Poate cand ajung la revizia de 20 000 sa pomenesc ceva, daca mai face, pana atunci o sa pornesc asa. Sper sa porneasca si la iarna :P
Pe vremea cand mergeam cu Berlingo nu mi s-a intamplat asa ceva (cu Berlingo am mers cam 60 000km) - tot HDI
Eu am postat topicul in speranta ca poate cineva mai cu experienta in mecanica ma poate ajuta in acest sens si poate mai ajuta si pe altcineva!!!!
Sper totusi sa nu fie ceva la injectoare!!!!
Multam de ajutor!
Keep it on the road!
Scris: Mar 12-Iul-2005 21:30
de DanCld
prafuit scrie:Pe vremea cand mergeam cu Berlingo nu mi s-a intamplat asa ceva (cu Berlingo am mers cam 60 000km) - tot HDI
Păi tocmai de-aia pune mâna şi sună la ATS (232 01 82), eşti acoperit de garanţie pentru drăcii de genul acesta! Cere cu dl. Marian Ciortescu, care se ocupă fix cu partea de motorizări, şi spune-i problema!
Nu trage de timp, că azi-mâine ĂŽncepi să ĂŽnjuri C3-urile pe forum pe motiv că te-a lăsat unul ĂŽn drum

Scris: Mar 12-Iul-2005 22:24
de adytzu
DanCld scrie:Cere cu dl. Marian Ciortescu, care se ocupă fix cu partea de motorizări, şi spune-i problema!
Da, da! Cere cu Marian C. daca vrei sa fii dus cu vorbe frumoase, dar atat.
Va trece multa vreme pana ma va convinge careva ca ATS-ul s-a dat pe brazda.
Scris: Mie 13-Iul-2005 09:33
de Matrixu
Eu zic mai bine sa te duci la Champion, au timp de tine, stai langa masina si vezi ce se intampla etc.

Scris: Mie 13-Iul-2005 10:46
de prafuit
Thanx pt sfaturi!
Scris: Dum 04-Feb-2007 20:04
de zeus_c3
Sal, si eu am un C3 motorizare 1.1 si la fel face !! Am discutat cu un coleg din Pitesti care are si el un C3 si la fel face !! Cred ca e hiba ! Masina mea are 1265 Km !! O sa-i intreb la revizia de 1.500. !! Nu cred ca e din benzina, ca am luat numai de 98 !! De acolo luam si la vechea masina (Solenza) si nu a facut niciodata asa ce va !! Cand o sa revin de la revizie o sa va tin la curent cu varianta lor !!
Scris: Dum 04-Feb-2007 20:09
de DMX
-..... eu iti tin pumnii !!! si sper sa nu te coste nici prea multi bani !!!
Scris: Lun 05-Feb-2007 09:59
de prafuit
Este adevarat ca nu am scris rezolvarea problemei.
Fata de voi, eu am motorizare diesel. A trecut 1 an si de la problema mentionata.
S-a rezolvat in felul urmator de ATS:
Dupa ce am schimbat motorina de vreo 3 ori, la sugestia ATS, si dupa cateva vizite la ei, au constatat ca nu stiu ce furtun de la pompa de benzina este partial obturat, si atunci cand se creea un vid pe undeva aparea buba.
Si gata!
Scris: Mar 06-Feb-2007 09:17
de B25BUY
Si eu am patit la fel la motorul meu de 1.4 8V benzina... La un moment dat se oprea imediat dupa ce porneam, sau cand voiam sa plec dupa loc, murea, nu tragea suficient...trebuia sa astept cam 1 minut pana sa plec ca sa fiu sigur ca nu mai moare.
Si am trecut de la OMV-PETROM RON 95 la Rompetrol RON 98 si vreau sa va spun ca e alta viata. Merge foarte misto acum, nu mai am problemele astea...Va recomand cu caldura benzina ROMPETROL RON 98 si in general produsele lor.Oricum cei de la Citroen asa recomanda in cartea tehnica a masinii, utilizarea benzinei de 98 si eventual de 95 !
rece
Scris: Sâm 03-Mar-2007 00:50
de nnandor
eu din experientele mele am constatat, ca nu numai citroenul are aceasta probleama, si daciile mai fac smecheria asta, si chiar si in mers. ma refer si la logan si la papuc. in cazul acesta nu numai "vitamina" e de vina, ci si electronica masinii, partea care se ocupa cu adaugarea combustibilului.