Pagina 1 din 2
probleme marsarier
Scris: Mar 20-Iun-2006 10:02
de laremia
Buna ziua tuturor!
Sint tare curioasa daca a mai avut si altcineva probleme cu saritul din marsarier. Am 2000 de km si este a treia oara cand patesc asta. Primele doua dati mi s-au intamplat pana in 500 km la scosul din garaj si am banuit ca nu am bagat bine in viteza ( iesirea din garaj este f joasa si tre sa o scot cu f mare grija ). Am tinut-o sub observatie pt a anunta la revizie, dar.... nimic. Acum 2 zile am patit-o din nou si nu la garaj , ci la o intoarcere in 3 miscari. Ceea ce ma sperie f tare este ca face un zgomot tare naspa, zici ca se rupe masina in doua

.
PS : Nu se pune problema neexperientei la volan.Am ceva vechime si pe diferite tipuri de masini

.
Va multumesc!
Scris: Mar 20-Iun-2006 10:08
de nicum
Te rog sa treci modelul masinii in semantura. Dupa locul unde ai postat, putem presupune ca e vorba de un C3.
Zgomotul de care vorbesti se petrece cind dai cu spate sau cind cuplezi marsarierul?
Scris: Mar 20-Iun-2006 10:10
de DanCld
Hmmm.... la mine intrã un pic mai greu În marºarier (nu e sincronizat), dar odatã intrat, acolo a rãmas. Cred cã trebuie sã apelezi la ATS, pânã nu iese din garanÞie!
Scris: Mar 20-Iun-2006 10:11
de laremia
Scuze, este vb de C 3 1,4 HDI.
Zgomotul se produce dupa ce efectueaza ceva din distanta. Cu alte cuvinte, intra in viteza, merge ceva, dupa care sare din viteza. Ceea ce spui in timpul introducerii in viteza , stiu ce este

!
Mercic !
Scris: Mar 20-Iun-2006 11:03
de nicum
Modelul nu il scrii in post, ci in semnatura asa cum apare la mine spre exemplu: Citroen BX 16 RS 1984. Semnatura o modifici din profilul tau si are rolul, daca vrei, al unei carti de vizita. In felul acesta, ceilalti stiu cu ce model au de-a face, fara ca tu sa specifici de fiecare data despre ce e vorba.
Acum referitor la problema ta: daca face doar cind si cind , poate e si vina ta, poate nu introduci cum trebuie in viteza. No offence, se mai intimpla. Eu am patit-o la un Ford Fiesta, penultimul model: daca nu cuplai marsarierul ca lumea, dupa juma de metru sarea. Altfel ar trebui sa poti descoperi o modalitate de a reproduce problema si asa sa te duci la service.
Scris: Mar 20-Iun-2006 11:25
de laremia
Multumesc pt sfaturi nicum . Voi tine problema sub observatie

.
Cat despre semnatura, imi poti zice te rog in ce meniu o gasesc pt a o completa ? Sincer , nu am timp sa caut

.
Multumesc !
Scris: Mar 20-Iun-2006 11:44
de DanCld
La "Profil", ĂŽn bara de opĂžiuni de sus.
Scris: Mar 20-Iun-2006 12:23
de khan
se mai poate sa fie de la un reglaj al tijelor de comanda dintre schimbator si pirghiile din cutie. anunta cind mergi la o revizie, nu ar trebui sa fie deloc complicat sa faca cineva reglajul asta
Scris: Mar 20-Iun-2006 12:57
de laremia
Multumesc khan, este o informatie pretioasa. Am anuntat la revizie, insa nu s-au deranjat prea mult. Iti dai seama ca nu s-au chinuit prea mult , la genul "ehe, femeie la volan. Ce stie ea?".
Mor cu ei de gat daca "cocosica" mea nu merge

).
Toate cele bune!
Scris: Mar 20-Iun-2006 19:54
de bezz
de curiozitate si scuze pentru offtopic: unde faci revizia la tulcea (sau in zona dobrogei, de unde esti)

vii pana la bucuresti la ATS?
Scris: Mar 20-Iun-2006 20:23
de laremia
Sint din Tulcea iar revizia o fac la Constanta, nu bat drumul la ATS

.
Scris: Mar 20-Iun-2006 20:56
de Matrixu
Poate ar fi mai bine sa il bati pana acolo.....

. Acum.., cum ti-e norocul si cu aia de la Alpha Motors...
Imi place ca esti de-a mea cu : "mor de gat cu ei"

....
Ti-as zice sa le transmiti ceva din partea mea celor de la Alpha da imi iau ban pe aici

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:52
de DanCld
M-am prins azi cã de multe ori nu apãs ambreiajul pânã la capãt, ºi cã asta se Întâmplã pur ºi simplu instinctiv, din cauza mochetei, a poziÞiei pedalei sau a lungimii cursei (cã are ºi un ambreiaj al naibii de lung). Mie mi-a fãcut probleme doar la intrarea În viteza a 2-a, ºi numai din cauza asta, cã nu am apãsat ambreiajul pânã la capãt
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Scris: Mar 18-Iul-2006 21:25
de bezz
chestia cu apasatul complet al pedalei=intra fara probleme in marsarier e valabila si la mine...si la mine mocheta de citroen intra aiurea pe sub pedalier, se strange in capat, ca nu stiu ce sa-i mai fac. :x
Scris: Mar 18-Iul-2006 21:56
de tartorul
Ca tot veni vorba de mochete si alte chestii care incomodeaza schimbarea perfecta, o sa amintesc un tips pe care nu stiu daca il stie toata lumea:
- daca nu iti intra in marsarier din prima, nu mai forta cutia, lasa schimbatorul la punctul mort, ia piciorul de pe ambreiaj, apoi apasa-l din nou si muta schimbatorul pe pozitia marsarier. Functioneaza la orice masina cu cutie manuala, indiferent de marca.
Daca nu merge atunci sunt sanse mari sa fie o problema la sistemul parghii (mai probabil) sau la cutie.
Apoi, cand schimbi in marsarier fii sigur ca masina este oprita (adica nu se misca deloc) pt ca altfel sunt sanse mari sa nu intre din prima si/sau sa caraie.