Pagina 1 din 1

ciudatenie

Scris: Mar 03-Noi-2009 23:05
de silentdj
nici nu stiu cum sa incep sa ma exprim mai bine....azi de dimineatza la o temperatura de -7C(nu stiu daca are relevantza), cand sa pornesc masina nu a pornit normal, ci a facut de doua ori tzac(ceva asemanator cu sunetul de la electromotor cand nu invarte) dupa care a pornit si a mers normal. Pe la ora 12 a pornit normal, am facut cam 2 km cu masina, pe la ora 4 cand sa plec, a pornit la fel, a facut de 2 ori tzac(tzac acela mi se pare ca a venit de undeva de la sigurantze), dupa care a pornit. Seara a pornit normal, dar pe drum s-a intamplat ceva....cand sa bag masina in curte am auzit un sunet ciudat, vine de la motor(nu stiu de unde,posibil de la tacheti?) se aude ca si o bataie metal pe metal. Cureaua de distributie a fost schimbata acu' 30000km, cureaua de accesorii acu' 10000km. Motorul este 1.4hdi,50kw(masina fiind din 2002).
Daca are cineva idei la ce sa ma uit, ce sa verific sau ce ar trebui schimbat v-as multumi din suflet, mai ales ca nu mai am curajul sa umblu cu masina.

Multumesc anticipat,

Re: ciudatenie

Scris: Mie 23-Dec-2009 16:47
de Mihai29
Salut. Azi mergand prin oras,depasesc o masina parcata si din treapta a II-a ajung pana in a IV-a dupa care prind o coloana in fata , franez si incercand sa trec in a doua,schimbatorul a ramas intre a III-a si a IV-a si nu puteam sa-l trag sprea a doua,iar dupa 100-200m am reusit f.greu.Apoi parca se rupsese arcul care trece maneta intre III si IV, adica ramanea intre I si II. Dupa 1km totul a revenit la normal. Ce parere aveti????????????????

Scris: Mie 23-Dec-2009 16:51
de silentdj
verifica uleiul din cutie, posibil sa nu ai destul sau sa fie deja uzat...

Scris: Mie 23-Dec-2009 18:06
de Mihai29
silentdj scrie:verifica uleiul din cutie, posibil sa nu ai destul sau sa fie deja uzat...

Cum verific nivelul? Daca poti ai zis ca faci o poza la acel dop din dreapta pe unde se poate complecta.Mersi

Scris: Mie 23-Dec-2009 18:25
de silentdj
de verificat habar n-am cum se verifica, daca nu ai ulei in cutie, ar trebui sa auzi un huruit in a I-a si a II-a la plecare. Eu cand am schimbat uleiul ce a mai ramas in el(mi cedat simeringul dintre cutie si motor si pierdusem cam tot uleiul din cutie, si eram in germania....am facut 2000km cu 300ml de ulei in loc de 2l), dai jos scutul si cu o cheie patrata de 8 desfaci surubul il scurgi si ar trebui sa ai cam 2 litri de ulei. Iar dopul acela se vede daca dai jos carcasa de plastic de la baterie si te uiti in intre cosul bateriei si motor. Maine fac si o poza daca nu resuesti sa te descurci pana atunci...

Scris: Mie 23-Dec-2009 18:30
de Mihai29
silentdj scrie:de verificat habar n-am cum se verifica, daca nu ai ulei in cutie, ar trebui sa auzi un huruit in a I-a si a II-a la plecare. Eu cand am schimbat uleiul ce a mai ramas in el(mi cedat simeringul dintre cutie si motor si pierdusem cam tot uleiul din cutie, si eram in germania....am facut 2000km cu 300ml de ulei in loc de 2l), dai jos scutul si cu o cheie patrata de 8 desfaci surubul il scurgi si ar trebui sa ai cam 2 litri de ulei. Iar dopul acela se vede daca dai jos carcasa de plastic de la baterie si te uiti in intre cosul bateriei si motor. Maine fac si o poza daca nu resuesti sa te descurci pana atunci...

Curios ca nu se aude nici un huruit si merge bine cutia,doar ca a aparut aceasta ciudacenie. Poate nu e de la ulei. Se poate?

Scris: Mie 23-Dec-2009 18:55
de silentdj
posibil sa nu fie de la cutie, ci doar "s-a agatat ceva pe traseu", adica e posibil sa nu fie absolut nimic grav....cam atat ce ma gandesc eu...

Scris: Joi 24-Dec-2009 09:42
de Hakan
Eu am patit tot cam asa ceva la xsara si am mai mers un pic dupa care n-am mai putut baga in marche-ariere fiindca nu
mai "exista" viteza si a fost o bieleta de la timoneria de la cutia de viteza. Daca era bieleta cealalta nu mai puteam sa bag in
celelalte viteze si era mai grav. Acum nu stiu daca c3 are tot bielete la timonerie dar e bine de verificat timoneria.

Scris: Vin 01-Ian-2010 22:52
de hanekus
Salut! In legatura cu tacanitul la -7 grade... merg bujiile incandescente? la mine cand e foarte frig tot asa de la -5 grade in jos mi se aprinde in bord martorul luminos prin care imi arata ca acestea functioneaza dupa care se aude un tacanit cand se opresc ... abia apoi pornesc.